Ben jij niet een newbij ?quote:
Kijk, zo hoor je een topic binnen te komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Oke het plaatje is wat groot, maar het zijn wel jetsers
136041quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik ben 7 maanden gebanned geweest jah...![]()
Ja, kan echt niet klagen. Straks weer auto langs de garage brengen. vSnaar, grote beurt, APK...quote:
Gozert! Hoe was de Fok!kerweg bij jou?quote:
Heb je hem vervolgens de weg gewezen met je elleboog, terwijl je aantoonde dat je waterpas liep?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja..ben al uitgescholden... voor achterlijke idioot..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Goeie input Buzzer !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
afrit a9 was nogal druk dus doorgereden naar hoofddorp ,en daar de n201 op en dus maar een klein stukje fok!kerweg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:36 schreef n00cL30n het volgende:
Gozert! Hoe was de Fok!kerweg bij jou?
Bij mij was het namelijk vrij tamelijk aardig matig! :|
Herhaling:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
733t 5k1ll5 n3rd of hoe je da ook schrijft![]()
Immer dezelfde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Kutnoobs altijd in die openingsposts.
Ik heb geen enorme jetsers..quote:
Jij heb haske lekkere jestersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen enorme jetsers..
Ik heb jesters.. Maar niet enorm..
Ah dat is het!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Het is wel te merken dat het vrijdag de 13e is. Zo'n beetje alles wat stuk kon gaan op het werk hedenochtend ging stuk.
Vandaag is zo een dag dat je niet uit je nest moet komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Het is wel te merken dat het vrijdag de 13e is. Zo'n beetje alles wat stuk kon gaan op het werk hedenochtend ging stuk.
Hier niets stuk.. Geen zwarte poesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |