Ik geef geen oordeel, ik vertel hoe zou gaan in mijn situatiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij weten zo goed als niets. Wij kennen de relatie helemaal niet tussen Ro en Mo, en al heeft ze daar wel wat over verteld toen aan de tafel (ik weet niet meer wanneer dat was) kan je nooit IN een relatie kijken.
Geen voorgeschiedenis, niet hoe het eraan toe gaat in het gezin, niets, helemaal niets. Ik vind het altijd zóóó story/privé/weekend praat bij de kapper.
Iedereen heeft een mening, ok, maar oordeel niet zo over mensen.
Brrr
Heb je toetsenbord schoongmaakt, en zitten de toetsen verkeerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:55 schreef arneaux het volgende:
ETIenene is gewoon oplfkker!
Dat is verder aan hen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:52 schreef Zeehond het volgende:
Ik heb wel duidelijk gehoord dat Monique zei dat ze wilde dat ze meer samen gingen doen en dat BB misschien zou helpen, al was het maar voor een paar maanden.
Klopt, ze hebber er 5 min bij gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:56 schreef dl3b het volgende:
En die door de klok in de danszaal aangegeven tijd klop niet.
Ze zijn woensdag om 17.08 begonnen.
Het was meer voor die hond in zee bedoeldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
Ik geef geen oordeel, ik vertel hoe zou gaan in mijn situatie![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef NorthernStar het volgende:
Mèn wat een tering "muziek"
Intellektje van mequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
Jeroen: Nounou, poeh poeh![]()
Zeg ik ook vaak![]()
Semih raden wat hij bedoelde. Had het nog goed ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was meer voor die hond in zee bedoeld
Jeroen blert weer wat, een halve zin etc.
Arme Marcia.
Nee stelletjes moesten intact blijven. Er mag alleen gelost worden als iemand niet meer kan.quote:Was het eigenlijk ook ok, om van partner te changen?
Zeg hé, ik zeg ook vaak Heh hehquote:
Oh dank je, die zeehond ligt weer op zijn zandbankje denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef Bluezz het volgende:
Arniewauuhzzxxjweejexx dat is okquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
eNu nu ga ik gewoon slapen want dit sd igewoon kut!
Was het maar kut.........Nahja, laat maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
eNu nu ga ik gewoon slapen want dit sd igewoon kut!
Ik heb wel duidelijk gehoord dat Monique zei dat ze wilde dat ze meer samen gingen doen en dat BB misschien zou helpen, al was het maar voor een paar maanden. Maar verder ben ik het met je eens, het is niet aan ons om er over te oordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |