Ik geef geen oordeel, ik vertel hoe zou gaan in mijn situatiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij weten zo goed als niets. Wij kennen de relatie helemaal niet tussen Ro en Mo, en al heeft ze daar wel wat over verteld toen aan de tafel (ik weet niet meer wanneer dat was) kan je nooit IN een relatie kijken.
Geen voorgeschiedenis, niet hoe het eraan toe gaat in het gezin, niets, helemaal niets. Ik vind het altijd zóóó story/privé/weekend praat bij de kapper.
Iedereen heeft een mening, ok, maar oordeel niet zo over mensen.
Brrr
Heb je toetsenbord schoongmaakt, en zitten de toetsen verkeerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:55 schreef arneaux het volgende:
ETIenene is gewoon oplfkker!
Dat is verder aan hen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:52 schreef Zeehond het volgende:
Ik heb wel duidelijk gehoord dat Monique zei dat ze wilde dat ze meer samen gingen doen en dat BB misschien zou helpen, al was het maar voor een paar maanden.
Klopt, ze hebber er 5 min bij gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:56 schreef dl3b het volgende:
En die door de klok in de danszaal aangegeven tijd klop niet.
Ze zijn woensdag om 17.08 begonnen.
Het was meer voor die hond in zee bedoeldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
Ik geef geen oordeel, ik vertel hoe zou gaan in mijn situatie![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef NorthernStar het volgende:
Mèn wat een tering "muziek"
Intellektje van mequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
Jeroen: Nounou, poeh poeh![]()
Zeg ik ook vaak![]()
Semih raden wat hij bedoelde. Had het nog goed ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was meer voor die hond in zee bedoeld
Jeroen blert weer wat, een halve zin etc.
Arme Marcia.
Nee stelletjes moesten intact blijven. Er mag alleen gelost worden als iemand niet meer kan.quote:Was het eigenlijk ook ok, om van partner te changen?
Zeg hé, ik zeg ook vaak Heh hehquote:
Oh dank je, die zeehond ligt weer op zijn zandbankje denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef Bluezz het volgende:
Arniewauuhzzxxjweejexx dat is okquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
eNu nu ga ik gewoon slapen want dit sd igewoon kut!
Was het maar kut.........Nahja, laat maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:01 schreef arneaux het volgende:
eNu nu ga ik gewoon slapen want dit sd igewoon kut!
Ik heb wel duidelijk gehoord dat Monique zei dat ze wilde dat ze meer samen gingen doen en dat BB misschien zou helpen, al was het maar voor een paar maanden. Maar verder ben ik het met je eens, het is niet aan ons om er over te oordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was het maar kut.........Nahja, laat maar![]()
De pagina is momenteel niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://fr1.media.kaktuz.c(...)2df3e7/video/jdt.wmv
Ze..?, moet je eens opletten, elke keer als ons kleutertje alles weer dubbel zegt blijft ie spontaan 2 sec stilstaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt, ze hebber er 5 min bij gedaan
Nee, het is niet aan onsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:05 schreef Zeehond het volgende:
Ik heb wel duidelijk gehoord dat Monique zei dat ze wilde dat ze meer samen gingen doen en dat BB misschien zou helpen, al was het maar voor een paar maanden. Maar verder ben ik het met je eens, het is niet aan ons om er over te oordelen.
Niet vrolijk maar ze gaan wel normaal doen en de opdracht uitvoeren, kan je van E10 en anderen niet zeggen, Tijn en Mon zijn de enigen die zich echt aan de opdracht houdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:11 schreef Zeehond het volgende:
Het veelbesproken paar wordt al snel weer wakker gemaakt. Ben benieuwd hoe vrolijk ze dan zijn
Door wie dan, vraag mij opeens af..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:11 schreef Zeehond het volgende:
Het veelbesproken paar wordt al snel weer wakker gemaakt. Ben benieuwd hoe vrolijk ze dan zijn
Ik denk dat ze bij de toelating wel even goed kijken of iemand zo gek kan worden van BB dat er professionele hulp nodig isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
BB moet verbazen, ergeren, emotioneren etc etc op het randje van professionele hulp zoeken eigenlijk.
Maar dat heb ik nog niet gezien
Jij denkt nu echt dat ze slapen nu? Niet dus, je slaapt heel licht, dit is echt een slopende opdracht. Maar iedereen kan het hier beter, blijkbaarquote:
Dan ben je weer niet "jezelf"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:16 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat ze bij de toelating wel even goed kijken of iemand zo gek kan worden van BB dat er professionele hulp nodig isIk zou daardoor al niet toegelaten worden. Misschien zou ik me wel als een Jeroen gedragen dan om de vrede te bewaren
Wissel is om 5 toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:17 schreef Zeehond het volgende:
[..]
In de pauze anderen wakker maken, neem ik aan?
Rik en Marlies hebben toen geen pauze genomen toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:20 schreef dl3b het volgende:
[..]
Wissel is om 5 toch?
Pauze hadden ze om 03.56.
Oh mag dat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Rik en Marlies hebben toen geen pauze genomen toch?
Hij werd weer een beetje opdringerig, en ze probeerd hem in slaap te lullenquote:
Dat is offtopic. Ontopic: men danst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:25 schreef PC eend het volgende:
Laten we, elke minuut in FB een TT wijziging aanvragen![]()
Dat is ontopic(titel)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:27 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat is offtopic. Ontopic: men danst.
Abbekerke en Werkendam is 100%quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:31 schreef Zeehond het volgende:
De bodylanguage tussen Jeroen en Marcia is duidelijk. Ze gaan hierna lekker naar bed, maar niet samen.
Ik denk niks, weet alleen dat ze die vloer op moeten, en wie geeft die cue,daar ging het over.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij denkt nu echt dat ze slapen nu? Niet dus, je slaapt heel licht, dit is echt een slopende opdracht. Maar iedereen kan het hier beter, blijkbaar![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:52 schreef henk.jansen het volgende:
YESS, we zijn vrij vandaag, dus ik ga slapen en dadelijk naar de camping![]()
Tot maandag nacht![]()
Met de nadruk op NU, in een week kan veel veranderen is nou de teneur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:40 schreef Zeehond het volgende:
Micheline gaat nu Tijn nomineren.
Ik denk dat Tijn wel op de bank zit volgende week. Ik weet ook wel zeker dat hij er dan ook niet uit gaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:43 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met de nadruk op NU, in week kan veel veranderen is nou de teneur.
Is nog te vroeg ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:44 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn wel op de bank zit volgende week. Ik weet ook wel zeker dat hij er dan ook niet uit gaat.
Echt niet!!!!!! Rik en Marlies dansen veel leuker. Tenminste niet zo saaiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:10 schreef Zeehond het volgende:
Tijn en Mo dansen vrij goed nu. Als er een beste paar moet uitgekozen worden, dan is het Tijn en Mo, denk ik.
Ik ben gek, schrijf je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:48 schreef Zeehond het volgende:
Ik denk dat Tijn BB6 wint, maargoed, ik ben gek
jij ziet ze ook vliegen he. Enige overeenkomst met BB Belgie en BB NL is dat er een kapper in het huis zit en de opdacht met het kofferquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:02 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik ben gek, schrijf je.
Ik ben nog veel gekker als ik stel dat ik veel paralellen zie met BB6 Belgie.
En dan met name aangaande Marlies, Kirsten (de winaar) in Belgie.
Een ieder die dat gevolgd heeft weet wat ik bedoel, veel op de achtergrond, je niet gek laten maken en op het eind de ruzie met Harris (Tijn, in mijn ogen in dit geval), die alles op zijn kop zette.
Marcia is dan ook niet echt een interessant meisje hè? Als hij Milica als danspartner had gehad was het wel anders geweest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij kijkt over/langs de mensen heen en Marcia kijkt hij al helemaal niet aan. En als hij in een TV met Bridget moet praten gaat het prima.
Zeg dat wel!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:07 schreef schatje het volgende:
En Tijn en Monique, hoe die weer bezig zijn geweest, om te kotsen![]()
![]()
.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:04 schreef melke het volgende:
[..]
jij ziet ze ook vliegen he. Enige overeenkomst met BB Belgie en BB NL is dat er een kapper in het huis zit en de opdacht met het koffer
Hij deed echt een tikkie raar hoor. En het was niet om hem af te zeiken ofzo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Marcia is dan ook niet echt een interessant meisje hè? Als hij Milica als danspartner had gehad was het wel anders geweest.
Het is nu dan ook niet echt een normale situatie met dat constante gehuppel heen en weer. Voor Jeroen helemaal na eerst 48 uur verwilderd op de grond te hebben gelegen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij deed echt een tikkie raar hoor.
Dat zal zeker zeker meespelen, maar zelfs in 'topvorm' zal hij altijd ietwat een muurbloempje blijven. Verder een doodgoeie jongen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is nu dan ook niet echt een normale situatie met dat constante gehuppel heen en weer. Voor Jeroen helemaal na eerst 48 uur verwilderd op de grond te hebben gelegen.
Alleen Marcia doet het onbewust en Marlies bewust.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zal zeker zeker meespelen, maar zelfs in 'topvorm' zal hij altijd ietwat een muurbloempje blijven. Verder een doodgoeie jongen.
Veel slechter dan Marcia had hij het idd niet kunnen treffen. Da's gewoon een koude bitch. Zij en Marlies zijn op dezelfde manier bezig. Nooit het achterste van je tong laten zien om zover mogelijk te komen.
Schatje,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:07 schreef schatje het volgende:
En Tijn en Monique, hoe die weer bezig zijn geweest, om te kotsen![]()
![]()
.
BB is harder dan ooit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef T-lex het volgende:
Drama dit...wat een muziek joh...Ook Tijn zakt de moed in de schoenen lijkt het.![]()
Hahahaha Sabrina had dezelfde mening als jij: 'BB geef alsjeblieft die muziek wat te drinken, dit is niks"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:28 schreef Zeehond het volgende:
Talpa heeft echt moeite moeten doen om deze muziek op te graven denk ik. Dit is van ver voor het lp tijdperk.
Hahaha inderdaad. Sabrina is lekker creatief met taalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hahahaha Sabrina had dezelfde mening als jij: 'BB geef alsjeblieft die muziek wat te drinken, dit is niks"![]()
Niet vals?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:09 schreef melke het volgende:
Dat ik dit ga zeggen.. Etienne kan best wel oke zingen (niet vals dus)
Ze hebben deze muziek ook al sinds 5 uur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:55 schreef Marrije het volgende:
De bewoners kijken net zo triest als de muziek klinkt.
Treurigheid alom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:56 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hebben deze muziek ook al sinds 5 uur.
Duidelijk geplandquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:56 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hebben deze muziek ook al sinds 5 uur.
Bizarrr... vooral omdat Tijn en Mo wel een shift meer doen dan Marcia. Niet zeuren, dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zal zeker zeker meespelen, maar zelfs in 'topvorm' zal hij altijd ietwat een muurbloempje blijven. Verder een doodgoeie jongen.
Veel slechter dan Marcia had hij het idd niet kunnen treffen. Da's gewoon een koude bitch. Zij en Marlies zijn op dezelfde manier bezig. Nooit het achterste van je tong laten zien om zover mogelijk te komen. Door de vermoeidheid viel ze vannacht wat uit haar rol en begon ze tegen Rik te zeuren over hoe Tijn en Mo de makkelijkste shifts' hadden gekozen. Ze was even vergeten dat het broers zijn. En Marlies alles maar beamen. Ze gooide er zelfs nog een paar "bizarrrs" uit
Tijn en Mo beginnen weer gelijk wat losser te worden.quote:
Vrijwel niemand heeft de oorspronkelijke schoenen meer aan geloof ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef Marrije het volgende:
Staat Monique nu op sloffen te dansen? Wat is er met de muiltjes gebeurd?
Dat redden ze wel hoor. Ik denk alleen dat BB de weekopdracht als mislukt gaat beschouwen, ze hebben teveel regels niet nageleefd. Tijn en Mo hebben dan nog de meeste officiele danspasjes gemaakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:08 schreef avonne het volgende:
Deze groep moet dus nog 8 uur achter elkaar.
Knap hoor, als ze het redden.
Ja en ik zag net dat Micheline ook sloffen aan heeft. Dan moet ik het Tijn wel nageven, knap dat hij nog op zijn dansschoenen danst!, en Semih ook?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Vrijwel niemand heeft de oorspronkelijke schoenen meer aan geloof ik
Ik zie Rik ook op sportschoenen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en ik zag net dat Micheline ook sloffen CROCKSaan heeft. Dan moet ik het Tijn wel nageven, knap dat hij nog op zijn dansschoenen danst!, en Semih ook?
Dat is inderdaad knap. Als die dingen niet goed zitten kun je net zo goed in schoenen met spijkers gaan rondlopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en ik zag net dat Micheline ook sloffen aan heeft. Dan moet ik het Tijn wel nageven, knap dat hij nog op zijn dansschoenen danst!, en Semih ook?
Elk uur 5 minuutjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef Marrije het volgende:
Krijgen ze geen enkele pauze komende 8 uur?
Om te rusten, eten en te plassen, poeh, wel pittig! Maar goed, dat brood dat net naar binnen is gebracht moet dan dus nog een half uur wachten want ze zijn om 9 uur begonnen.quote:
Yeps, en Tijn en Mo hebben nauwelijks geslapen omdat ze elkaar wel wilden maar het kan niet etc. (slaap dan niet in hetzelfde bed, zou ik zeggen) Dus die gaan helemaal kapot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:26 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
De mensen die nu staan te *dansen* moeten dus tot 17.00
Vreselijk zeg
Ja, beetje jammer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef pullup het volgende:
Allemaal net niet covers van bekende liedjes![]()
Daar hadden Tijn en Mo het gisteren avond al ff met Rik over....ze voorzagen dat ze vanavond niet al te vrolijk zouden zijn. "Mensen moeten me dan lekker met rust laten denk ik, want dan ben ik om te schieten"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:30 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Yeps, en Tijn en Mo hebben nauwelijks geslapen omdat ze elkaar wel wilden maar het kan niet etc. (slaap dan niet in hetzelfde bed, zou ik zeggen) Dus die gaan helemaal kapot waarschijnlijk.
De geheime opdracht was wel iets lastiger voor de zusjes dan voor Jeroen. Jeroen kon gewoon in het bed slapen 's nachts, dus hij is niet 48 in touw geweest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:41 schreef mamapan het volgende:
Ik neem mijn petje af voor alle bewoners en Jeroen in het bijzonder. Je zal maar 48 uur in touw moeten zijn zonder echte rust, en dat het "dansen" er nu niet meer uit ziet is dan wel begrijpelijk
Dat is niet veranderd naar mijn weten, maar het was ook niet haalbaar op die manier. De meeste mensen zouden dan gewoon 48 uur wakker moeten blijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:53 schreef kukeleku het volgende:
Qua het dansen vind ik het ook wel okee, het is gewoon heel zwaar.
Maar qua het lezen van de opdracht vind ik dat ze het niet gehaald hebben, op de BB-site staat onder "de dansgeboden" het volgende:
Taken voor de toeschouwers
Als er een koppel aan het dansen is, krijgen de andere Bewoners natuurlijk geen vrije middag. Er moeten altijd Bewoners aan de kant van het danspodium staan om het betreffende koppel aan te moedigen. Er moet stijlvol gedanst worden, dus deze toeschouwers zijn tegelijkertijd ook de 'dansmeesters'; zij geven aanwijzingen en zorgen ervoor dat de dans er professioneel uitziet.
Heb ik toch niet gezien![]()
(of is dit net als de schoenen intussen veranderd?)
Jeroen heeft het daar op die kamer nou ook niet echt makkelijk gehad, en ook niet echt kunnen slapen. Hij levert hier voor mij een topprestatie door zo in bewegingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:47 schreef Zeehond het volgende:
[..]
De geheime opdracht was wel iets lastiger voor de zusjes dan voor Jeroen. Jeroen kon gewoon in het bed slapen 's nachts, dus hij is niet 48 in touw geweest.
Opzich ligt dat aan de schoenen natuurlijk en op hoe goed ze passen. Het kan zijn dat de schoenen van Jeroen en Rik niet goed passen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en ik zag net dat Micheline ook sloffen aan heeft. Dan moet ik het Tijn wel nageven, knap dat hij nog op zijn dansschoenen danst!, en Semih ook?
Hij heeft daar gewoon kunnen slapen, maar hij heeft het zeker ook niet makkelijk gehad. De zusjes hebben denk ik meer stress gehad van de opdracht en minder geslapen dan Jeroen. Ik vind het knap dat ze het met z'n drieen gehaald hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:59 schreef mamapan het volgende:
[..]
Jeroen heeft het daar op die kamer nou ook niet echt makkelijk gehad, en ook niet echt kunnen slapen. Hij levert hier voor mij een topprestatie door zo in bewegingte blijven.
Tijn vroeg zich een tijdje geleden af of hij die schoenen mocht houden. De schoenen zitten hem wel goed klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich ligt dat aan de schoenen natuurlijk en op hoe goed ze passen. Het kan zijn dat de schoenen van Jeroen en Rik niet goed passen.
Tjah, maar deze BB is nog harderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:53 schreef kukeleku het volgende:
Qua het dansen vind ik het ook wel okee, het is gewoon heel zwaar.
Maar qua het lezen van de opdracht vind ik dat ze het niet gehaald hebben, op de BB-site staat onder "de dansgeboden" het volgende:
Taken voor de toeschouwers
Als er een koppel aan het dansen is, krijgen de andere Bewoners natuurlijk geen vrije middag. Er moeten altijd Bewoners aan de kant van het danspodium staan om het betreffende koppel aan te moedigen. Er moet stijlvol gedanst worden, dus deze toeschouwers zijn tegelijkertijd ook de 'dansmeesters'; zij geven aanwijzingen en zorgen ervoor dat de dans er professioneel uitziet.
Heb ik toch niet gezien![]()
(of is dit net als de schoenen intussen veranderd?)
Dat klopt. Dat zijn Tijn en Monique.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:24 schreef LuQas het volgende:
Klopt het nou dat er een koppel is dat van 05.00 tot 17.00 danst? Of kan ik niet rekenen...
Was wel de bedoeling geloof ik...na die 8 uur rust die ze gehad hebben zouden ze 12 uur moeten dansen. Van 5:00 tot 17:00 dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat Tijn en Mo de pisang zijn.
Klopt TIjn en Monique moeten nu 12 uur achter elkaar dansen. En dan zegt Marcia nog dat Tijn het voor zichzelf het beste in gedeeld heeft omdat ie hiervoor 8 uur rust heeft gehad. Maar ze vergeet dat Tijn toen wel brood heeft staan bakken, shoarma en salade voor hun heeft klaar staan maken en soep voor allemaal opgewarmd heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat Tijn en Mo de pisang zijn.
Ik weet het, maar de betere kwaliteit stream deed het een tijdje goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Ebinas het volgende:
Zeehond probeer deze is. is minder kwaliteit maar geen gebuffer
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
die was vast 48 uur de dansmeesteres geweest....cooncentraaaatie mensen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:30 schreef LuQas het volgende:
Ik had Hilde deze marathon wel willen zien dansen.
die Marcia moet niet zo jenken...gister was ze ook al het zeiken dat ze zo weinig geslapen had omdat ze de hele afwas nog had gedaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Klopt TIjn en Monique moeten nu 12 uur achter elkaar dansen. En dan zegt Marcia nog dat Tijn het voor zichzelf het beste in gedeeld heeft omdat ie hiervoor 8 uur rust heeft gehad. Maar ze vergeet dat Tijn toen wel brood heeft staan bakken, shoarma en salade voor hun heeft klaar staan maken en soep voor allemaal opgewarmd heeft.
ik ook, maar het zou wel aangepast worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:30 schreef LuQas het volgende:
Ik had Hilde deze marathon wel willen zien dansen.
Je schreef vannacht dat Micheline Tijn zou nomineren, zei ze daar iets over?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Zeehond het volgende:
De mensen die nu dansen moeten tot het einde dansen.
Dat ze benieuwd is of ie echt zijn joker niet gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je schreef vannacht dat Micheline Tijn zou nomineren, zei ze daar iets over?![]()
Ok, bedankt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dat ze benieuwd is of ie echt zijn joker niet gaat gebruiken.
Ik heb dat gesprek maar even gevolgd. De site van talpa zegt dit:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je schreef vannacht dat Micheline Tijn zou nomineren, zei ze daar iets over?![]()
Ah, het anti-Tijn offensief is dus ingezet... ze zal de rest wel meekrijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:50 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek maar even gevolgd. De site van talpa zegt dit:
Micheline en Marcia praten in het donker gestrekt in hun bedje over Tijn. Micheline wil Tijn nomineren de volgende keer. "Hij is mijn nummer een op dit moment. Als hij genomineerd is, ben ik wel benieuwd of hij de Joker inzet. Hij heeft namelijk gezegd van niet." Marcia verbaast zich erover hoe mensen kunnen veranderen. Semih komt binnen en Micheline herhaalt haar verhaal tot dat Rik de Slaapkamer binnenkomt.
Jeroen en E10 hadden ook afgesproken om op Tijn te stemmen maar omdat E10 dacht dat Jeroen er uit was stemde die op iemand andersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, het anti-Tijn offensief is dus ingezet... ze zal de rest wel meekrijgen.![]()
Hoewel, Marcia en Marlies blijven volgens mij Jeroen nomineren.
O ja, Tijn gaat volgens mij Micheline ook nomineren, zei hij van de week. Wordt het allemaal wel spannender door.![]()
Die balen dus flink.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:58 schreef Inca het volgende:
[..]
Jeroen en E10 hadden ook afgesproken om op Tijn te stemmen maar omdat E10 dacht dat Jeroen er uit was stemde die op iemand anders
Als Micheline echt Tijn gaat nomineren, kan dat de doodsteek worden voor d'r vriendje Semih.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, het anti-Tijn offensief is dus ingezet... ze zal de rest wel meekrijgen.![]()
Hoewel, Marcia en Marlies blijven volgens mij Jeroen nomineren.
O ja, Tijn gaat volgens mij Micheline ook nomineren, zei hij van de week. Wordt het allemaal wel spannender door.![]()
Acht seconden te laat... vraag me echt af of BB deze opdracht laat slagen, ze hebben genoeg redenen om het niet te doen. Maar als je de muziek hoort; kun je niet op stijldansen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef kukeleku het volgende:
Paniek Mo is te laat!!!
edit: ze is er weer![]()
Die gaat z'n joker lekker niet inzetten... can't wait!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als Micheline echt Tijn gaat nomineren, kan dat de doodsteek worden voor d'r vriendje Semih.![]()
Tijn gaat dan echt wel op die bank zitten hoor. Lijkt me heel erg grappig als het zo ver komt....![]()
Wordt tijd dat ze naar haar pappie gaat!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef kukeleku het volgende:
[..]
die Marcia moet niet zo jenken...gister was ze ook al het zeiken dat ze zo weinig geslapen had omdat ze de hele afwas nog had gedaan.![]()
Het wordt tijd dat ze eens haar handjes uit de mouwen steekt!
Marcia die voor het eerst eens heeft afgewassen ja dan zou ik ook bekaf zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze naar haar pappie gaat!
Als hij maar niet stokstijf stil gaat staanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:10 schreef T-lex het volgende:
Tijn en Mo stonden weer ff te kleffen op de dansvloer.![]()
Beetje schuifelen en kusjes in de nek geven...dus als Tijn straks een beetje houterig beweegd...![]()
ach ja de liefde hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef Zeehond het volgende:
Waar halen Tijn en Mo de energie vandaan? Ze hebben nauwelijks geslapen sinds de opdracht begon.
as maandag lijkt me een prima dagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze naar haar pappie gaat!
Jullie zijn om te kotsen, Tijn en Mo dansen tenminste met passie en stijl! Dat kijkt tenminste ook nog leuk!quote:
De rest komt nu ook aardig los, maar ik kan het verder alleen maar met je eens zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:
Tis al vaker geroepen maar ik zeg, petje af voor Tijn en Mo.![]()
Weer amper geslapen, inmiddels alweer 6 uur op de dansvloer en met nog 6 uur te gaan, nog steeds de grootste lol hebben met z'n tweetjes.
Het is echt dat die 2 meedoen, anders was er helemaal geen reet aan heel die WO.![]()
De echte huichelaar is dat aanhangsel van Mo, dus het zal wel voor Tijn zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef Woepsje het volgende:
Ze draaien nu vuile huichelaar.
Doen ze dat speciaal voor Semih?
Geheel mee eens!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:
Tis al vaker geroepen maar ik zeg, petje af voor Tijn en Mo.![]()
Weer amper geslapen, inmiddels alweer 6 uur op de dansvloer en met nog 6 uur te gaan, nog steeds de grootste lol hebben met z'n tweetjes.
Het is echt dat die 2 meedoen, anders was er helemaal geen reet aan heel die WO.![]()
Passie en stijl? Het is gewoon geil tegen elkaar oprijen. Het is een getrouwde vrouw met kinderen thuis hoor. Maar goed, bagatelliseer het maar weer. Zo leuk die beeldenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Jullie zijn om te kotsen, Tijn en Mo dansen tenminste met passie en stijl! Dat kijkt tenminste ook nog leuk!![]()
Joh, moet je die blikken eens zien. Een Tijn die zowat zijn tong in haar bek hangt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef Springveertje het volgende:
Ik zou precies hetzelfde doen schatje......... Wie zegt dat het geil is? Heb je ze het gevraagt?
Da valt wel mee, af en toe...... Maar dat kijkt toch mooi? Jij bent zeker niet romantisch ingestelt zo te zien.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, moet je die blikken eens zien. Een Tijn die zowat zijn tong in haar bek hangt.
Dan wil ik jou wel is zien dansen....moet een hele saaie bedoeling wezen als ik het zo is hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Passie en stijl? Het is gewoon geil tegen elkaar oprijen.
Ja en als je dan naar Micheline en Semih kijkt die pas een half jaar verkering hebben. Je zou verwachten dat het daar vanaf zou spatten, maar dat is helemaal niks. Die heb ik nou nog nooit verliefd naar elkaar zien kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Joh, moet je die blikken eens zien. Een Tijn die zowat zijn tong in haar bek hangt.
Dat heet in de dansscene de "foK!strot"...niks mis mee...alles voor de punten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies! Laten we nou maar genieten van het moment denken Tijn en Mo, anders is het ook maar zo saai. Getrouwd of niet getrouwd.....maakt niet uit! Je leeft maar 1 keer! Go with the Flo...........quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan wil ik jou wel is zien dansen....moet een hele saaie bedoeling wezen als ik het zo is hoor.![]()
De bewoners hebben natuurlijk niet voor niks al dansschema's gekregen...beetje hoerig mag best.![]()
Mich is gewoon een saaie muts die al na 5 minuten dansen begon te klagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja en als je dan naar Micheline en Semih kijkt die pas een half jaar verkering hebben. Je zou verwachten dat het daar vanaf zou spatten, maar dat is helemaal niks. Die heb ik nou nog nooit verliefd naar elkaar zien kijken.
Denk het ook niet, zowel de 2 broertjes als de 2 zusjes zijn er stiekem van overtuigd dat ze gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat z'n joker lekker niet inzetten... can't wait!![]()
Daarom zijn Tijn en MOnique voor mij de koningin van het bel, die kunnen na al die tijd nog wel stralen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mich is gewoon een saaie muts die al na 5 minuten dansen begon te klagen.
Logisch dat die twee daar op de dansvloer na 42 uur niet meer staan alsof de vonken er vanaf moeten spatten.
Ik zou mijn man en kinderen nooit zo in de zeik zetten. Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan wil ik jou wel is zien dansen....moet een hele saaie bedoeling wezen als ik het zo is hoor.![]()
Zou jij stralen bij zo'n opdracht? Je moet wel heel goed toneel kunnen spelen om nu nog enthousiast te zijn en opmerkingen á la Monique en Sabrina te maken *o jee, de mensen die op het internet meekijken zullen wel denken *wat staat dat suf zo;'n jurk met die schoenen*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mich is gewoon een saaie muts die al na 5 minuten dansen begon te klagen.
Logisch dat die twee daar op de dansvloer na 42 uur niet meer staan alsof de vonken er vanaf moeten spatten.
Stijl is als hij ook eens aan de kinderen van Monique denkt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:06 schreef Springveertje het volgende:
Micheline tegen Tijn: "Moet je je sportschoenen niet aan?" Tijn: "Ik wil het op deze schoenen afmaken!" Kijk dat noem ik nu stijl!
passie en geilquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Jullie zijn om te kotsen, Tijn en Mo dansen tenminste met passie en stijl! Dat kijkt tenminste ook nog leuk!![]()
Ik zou op dit moment in de opdracht balen als een stekker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou jij stralen bij zo'n opdracht? Je moet wel heel goed toneel kunnen spelen om nu nog enthousiast te zijn en opmerkingen á la Monique en Sabrina te maken *o jee, de mensen die op het internet meekijken zullen wel denken *wat staat dat suf zo;'n jurk met die schoenen*
Die blijven zich ondanks de vermoeidheid erg bewust van de kijkers..
Kan zij ook zelf aan denken toch? Zij geilt hem meer op als hij haar hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Stijl is als hij ook eens aan de kinderen van Monique denkt.
Je moet denk ik wat beter kijken, want die staan er wel degelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:09 schreef avonne het volgende:
[..]
passie en geil![]()
maar ondertussen is het wel heel opvallend dat er geen dansfoto's van hen op de Talpa site worden geplaatst
dus ik denk dat er ook geen tv-beelden van Tijn en Mo dansend zullen worden uitgezonden.
Daar heeft Tijn niets mee te maken, hij waardeerd Monique zoals ze daar nu alleen is en hij uit zich zoals hij zich wil uiten. Ik snap best dat het best vervelend is om je moeder zo te zien, maar monique heeft verteld dat ze altijd zo is. Ieder zijn eigen ding. Ze wil gewoon een maatje en gaat precies tot haar grens, ik vind dit zeker kunnen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Stijl is als hij ook eens aan de kinderen van Monique denkt.
Ze weet niet wat haar grens is. Daar is ze constant mee in conflict. Praat geen poep.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:15 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Ze wil gewoon een maatje en gaat precies tot haar grens, ik vind dit zeker kunnen!
Leek er wel op ja....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:13 schreef avonne het volgende:
Tijn krijgt het heet, denk ik, want hij buigt zich (niet dansend) voorover in wat lijkt een lange kus te worden (niet dansend) terwijl Monique achteruit wijkt.
Semih komt voorbij en roept vrolijk "Scapino?" en Tijn komt weer tot zijn positieven.
Zag ik dat nou allemaal goed?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:18 schreef riri het volgende:
Marlies is net een marathonlooppster die voor het eind de finish niet meer haalt en uitgedroogt op grond neervalt...
serieus, waar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:13 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Je moet denk ik wat beter kijken, want die staan er wel degelijk.
Ben je haar mental coach, of zit je in dat huis? Je snapt het niet he? Als jij in dat huis zou zitten zou het nog saaier worden denk ik. Iedereen weet met dit soort programma's dat er een goede vriendschap kan ontstaan, dat zie je bij o.a Paradise Hotel, de Bus etc... Je weet dat dat kan gebeuren, ik vind het alleen maar prachtig. Maar ja ieder zijn eigen mening, als jij dat vind mag dat...... Maar ik praat geen poep, dit is mijn MENING...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze weet niet wat haar grens is. Daar is ze constant mee in conflict. Praat geen poep.
Van de boa's van de zusjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef tonja het volgende:
wat is dat rooie spul nou op de grond?
geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:10 schreef tonja het volgende:
Wat ligt er allemaal voor rooie troep op de grond?
Marlies is ongesteld geworden toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:10 schreef tonja het volgende:
Wat ligt er allemaal voor rooie troep op de grond?
Dan heb je echt niet opgelet...Mo weet heel goed waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze weet niet wat haar grens is. Daar is ze constant mee in conflict. Praat geen poep.
Dit was T-LEX goedemiddag......eetse!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan heb je echt niet opgelet...Mo weet heel goed waar ze mee bezig is.Ze zijn niet achterljjk hoor...wat jij er van maakt als je zit te kijken dat is helemaal aan jou. Maar hoe zwaar ze zelf aan sommige dingen tillen is ook aan hun.
En je spreekt jezelf tegen...eerst weet ze niet waar d'r grens is en dan is ze d'r constant mee in conflict...![]()
Het is niet aan jou om te bepalen waar voor hun de grens ligt....dat is het enige wat ik er nog over kwijt wil.
Kga nu eerst ff lunchen en dan weer lekker verder kijken.![]()
Ja, als ze precies weet haar grens ligt, zou ze er niet constant mee in conflict zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
En je spreekt jezelf tegen...eerst weet ze niet waar d'r grens is en dan is ze d'r constant mee in conflict...![]()
Ja, ik ook. Lekker pistoletje met kaas en tomaatquote:Kga nu eerst ff lunchen en dan weer lekker verder kijken.![]()
Eensch !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze weet niet wat haar grens is. Daar is ze constant mee in conflict.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:19 schreef versabommie het volgende:
en strax als ze klaar zijn gewoon een feestje geven met veel drank![]()
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalowquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef Suikeroom het volgende:
heeft iemand een stream voor mij die niet hapert?
Op de TALPA-site zelf, die haperen al uren niet meer! Beeld is alleen iets minder scherp!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef Suikeroom het volgende:
heeft iemand een stream voor mij die niet hapert?
Totaal mee eens! Hulde voor de middagen, nachten, ochtenden met monique en tijn op vloer! Klasse!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:57 schreef riri het volgende:
Monique en Tijn verdienen een veer omdat ze het voor de kijker nog leuk maken te kijken...de rest is een ramp om naar te kijken,totaal geen chemie tussen die mensen
Kunnen die mensen dar wat aan doen dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:57 schreef riri het volgende:
Monique en Tijn verdienen een veer omdat ze het voor de kijker nog leuk maken te kijken...de rest is een ramp om naar te kijken,totaal geen chemie tussen die mensen
Zo is dat,zelfs aan he eind van de dansmarathon is er nog aantrekkingskracht tussen die twee,moeheid maakt het er niet minder omquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Totaal mee eens! Hulde voor de middagen, nachten, ochtenden met monique en tijn op vloer! Klasse!![]()
Ik zie het niet anders dan voor hun een legitieme manier om heel close met elkaar te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Totaal mee eens! Hulde voor de middagen, nachten, ochtenden met monique en tijn op vloer! Klasse!![]()
Dat maakt het alleen maar erger. Van moeheid kan je ook geil worden namelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef riri het volgende:
[..]
Zo is dat,zelfs aan he eind van de dansmarathon is er nog aantrekkingskracht tussen die twee,moeheid maakt het er niet minder om![]()
![]()
Dat is een fijne bijkomstigheid. Daarnaast is het gewoon ook het paar dat het beste blijft dansen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie het niet anders dan voor hun een legitieme manier om heel close met elkaar te zijn.
Ze gaan hem dan ook afkeuren, let maar op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef BigBuzzz het volgende:
Als BB deze opdracht goedkeurt heb ik het helemaal gehad.
Jij had verwacht om 48 uur lang een strakke Engelse Wals en energieke Tango te zien? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef BigBuzzz het volgende:
Als BB deze opdracht goedkeurt heb ik het helemaal gehad.
Ze gaan hem gewoon goedkeuren.....klaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaan hem dan ook afkeuren, let maar op.
Even de moraal knakken.
Wat op zich wel klote is, want na zoveel fysieke arbeid zou een krat alcohol er fijn inknallen daaro.
Een Chemie kan je niet maken door inzet. Die is er of die is er niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef riri het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef marky het volgende:
[..]
Kunnen die mensen dar wat aan doen dan?
[/quote
waarom doen die mensen mee aan dit spel....om uit hun neus te vreten????
je mag toch wel wat meer inzettingsvermogen verwachten
Sleep ze voor de rechterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger. Van moeheid kan je ook geil worden namelijk.
als ze vrijgezel was geweest oke; ze heeft twee kinderen en een man thuis zitten bah ze is gewoon een ordinaire sletquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef Springveertje het volgende:
[..]
En weer geen romanticus.........we hebben er weer 1 in ons midden!![]()
En als die er is is het ook niet goed...tjaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef marky het volgende:
[..]
Een Chemie kan je niet maken door inzet. Die is er of die is er niet.
nee ze is een milfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
als ze vrijgezel was geweest oke; ze heeft twee kinderen en een man thuis zitten bah ze is gewoon een ordinaire slet
![]()
Nee hoor, maar wel iets langer de intentie om dat te doen. Om iets te bereiken moet je het in ieder geval proberen . . . . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij had verwacht om 48 uur lang een strakke Engelse Wals en energieke Tango te zien? Kom op zeg.
Ik denk het niet. De formulering van de opdracht is zodanig dat er echt de nadruk op wordt gelegd dat er niet verslapt mag worden. BB heeft van tevoren al besloten dat deze opdracht gaat mislukken. Er zit in iédere Big Brother een moment waarop BB "gemeen" is tegen de groep. Een zware opdracht waar iedereen zijn best voor heeft gedaan afkeuren, knabbelt aan de moraal. Het levert woede en frustraties op, maar daarna vaak ook een toegenomen groepsgevoel, eenheid tegen "de vijand". Dat heet uitzendmateriaal creëeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Ze gaan hem gewoon goedkeuren.....klaar!![]()
Ze doen het prima.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:11 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel iets langer de intentie om dat te doen. Om iets te bereiken moet je het in ieder geval proberen . . . . . .
Het eige dat ze goed hebben gedaan is dat ze niet stil hebben gestaan en elkaar niet hebben losgelaten![]()
Je weet (en wij weten) natuurlijk niet wat er in de dagboekkamer bijgeschroefd is aan de regels.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De formulering van de opdracht is zodanig dat er echt de nadruk op wordt gelegd dat er niet verslapt mag worden. BB heeft van tevoren al besloten dat deze opdracht gaat mislukken. Er zit in iédere Big Brother een moment waarop BB "gemeen" is tegen de groep. Een zware opdracht waar iedereen zijn best voor heeft gedaan afkeuren, knabbelt aan de moraal. Het levert woede en frustraties op, maar daarna vaak ook een toegenomen groepsgevoel, eenheid tegen "de vijand". Dat heet uitzendmateriaal creëeren.
BB heeft het compilatiefilmpje met gelanterfant al klaarliggen om aan de bewoners te laten zien.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
BB heeft het compilatiefilmpje met gelanterfant al klaarliggen om aan de bewoners te laten zien.
Ik denk niet dat het met hun prestatie te maken heeft, maar meer met het feit of BB wíl dat ze het halen. Ze kunnen alle kanten op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef berney het volgende:
[..]
Je weet (en wij weten) natuurlijk niet wat er in de dagboekkamer bijgeschroefd is aan de regels.
Ik denk dat ze het wel halen,![]()
Dat is jouw meningquote:
Als ik alles goed begrepen heb is er alleen het gebruik van de schoenen aangepast. . . . maar wie weet . . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef berney het volgende:
[..]
Je weet (en wij weten) natuurlijk niet wat er in de dagboekkamer bijgeschroefd is aan de regels.
Ik denk dat ze het wel halen,![]()
Stel je voor, jij zit in dat huis, had jij dan nog keihard staan dansen? Ik geef t weinig kans.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Jeroen en Marcia staan al weet ik hoe lang naast elkaar te dansen . . . lijkt mij niet echt prima
en dat geldt echt niet alleen voor hun![]()
Ze hebben het ook wel verdiénd, in mijn optiek. En belangrijker: ook in hun eigen optiek. Maar dan hakt het er des te harder in als BB zo'n opdracht afkeurt en dat weet BB. Nou ja, we zullen zien.. blijft koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Aan de andere kant, met nu al iets van 44 uur gedanst te hebben bewegen de bewoners nog volop en behoorlijk op de muziek. BB kan het dus 2 kanten op sturen.
Dat is geen normale chemie maar verliefdheid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:08 schreef riri het volgende:
[..]
En als die er is is het ook niet goed...tja
Dat is echt onmogelijk met het dansschema dat is voorgeschreven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stel je voor, jij zit in dat huis, had jij dan nog keihard staan dansen? Ik geef t weinig kans.
Gezien t feit dat BB het conflict Semih-Tijn uit de wereld wilde helpen verwacht ook nu dat ze niet express ruzie dat huis in willen krijgen. Ik snap wel dat je een groepsgevoel kan krijgen door de afwijzing maar ik denk dat ook juist door iets met zn allen voor elkaar te krijgen goed voor t groepsmoraal kan zijn. Kijk het leger, t groepsgevoel wordt daar zo groot door het samen dingen bereiken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben het ook wel verdiénd, in mijn optiek. En belangrijker: ook in hun eigen optiek. Maar dan hakt het er des te harder in als BB zo'n opdracht afkeurt en dat weet BB. Nou ja, we zullen zien.. blijft koffiedik kijken.
Eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk met het dansschema dat is voorgeschreven.
Als je nu verwacht dat er uit ongeoefende mensen die nog nooit aan stijldansen hebben gedaan na 45 uur nog een esthetisch verantwoorde tango in rap tempo in alle koppels zit ben je ook niet serieus te nemen.
boa's mogen officieel ook af, oorbellen van micheline hoeven niet meer, ik weet alleen niet zeker of die 'dansmeesters' ook afgeschaft zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:23 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Als ik alles goed begrepen heb is er alleen het gebruik van de schoenen aangepast. . . . maar wie weet . . . .
Dat verwacht BB natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je nu verwacht dat er uit ongeoefende mensen die nog nooit aan stijldansen hebben gedaan na 45 uur nog een esthetisch verantwoorde tango in rap tempo in alle koppels zit ben je ook niet serieus te nemen.
Dat verwacht ik ook helemaal niet . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo simpel is het iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verwacht BB natuurlijk ook niet.
De vraag is, nog een paar uurtjes, wat ze van plan zijn: laten slagen of mislukken.
nou en? wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen normale chemie maar verliefdheid.
Het is wel : de hardste ooit . . . . . . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het 50-50 is of BB de WO laat slagen, zelf moet ik nu weer denken aan die opdracht met de rode stip van vorig jaar (was weliswaar minder zwaar maar toch) toen ging het ook al meteen fout en gaf BB geen hint o.i.d. dus heel misschien laten ze deze WO ook niet goedkeuren al heb ik toch het gevoel van wél
Mja, we zullen zien, ik hoop iig dat de WO slaagt anders wordt het een zeer saaie weekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Verida het volgende:
de stip vorig jaar was al de zoveelste opdracht die de bewoners niet goed gelezen hadden, hier hebben ze zich aan alle regels van wisselen e.d. gehouden tot nu toe, bij elke opdracht,
BB heeft wel een aantal malen 'denk aan danshouding' in beeld gebracht, meer als waarschuwing dan als 'en dus mislukt' aktie
is dat je standaardzin gewordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef arneaux het volgende:
Zijn ze nog aan t dansen?
Ja das humor.......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
ze zullen vanavond wel een dansfeestje met muziek krijgen om het halen van de weekopdracht,
Maar het verhaal over de "dansmeesters"en dat er continu bewoners langs de dansvloer moeten staan om de dansende bewoners te ondersteunen wordt niet nageleeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Verida het volgende:
de stip vorig jaar was al de zoveelste opdracht die de bewoners niet goed gelezen hadden, hier hebben ze zich aan alle regels van wisselen e.d. gehouden tot nu toe, bij elke opdracht,
BB heeft wel een aantal malen 'denk aan danshouding' in beeld gebracht, meer als waarschuwing dan als 'en dus mislukt' aktie
Waar is Ali Cyaankali als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef marky het volgende:
[..]
Een Chemie kan je niet maken door inzet. Die is er of die is er niet.
BB heeft veel van die regels naarmate de WO vorderde aangepast zoals die schoenen, dat plassen en ook toestemming gegeven dat bewoners konden gaan slapen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Maar het verhaal over de "dansmeesters"en dat er continu bewoners langs de dansvloer moeten staan om de dansende bewoners te ondersteunen wordt niet nageleeft.
Maar wie weet is dat ook al niet meer aan de orde![]()
BB is dan ook harder dan ooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01 schreef Bartoli het volgende:
BB heeft veel van die regels naarmate de WO vorderde aangepast zoals die schoenen, dat plassen en ook toestemming gegeven dat bewoners konden gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |