zo dat werd tijdquote:
Bewaardt....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Middagje slagveld archeologie, staat op FOK!
En ER bewaardt m'n foto's
Wat lief.
*snif*
Want? Of ben jij zo bekrompen dat homo's niet mogen ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:48 schreef _mimic het volgende:
yvonne, ban admiraal_anaal eens wegens onzedelijkheden
Herstel, dat forum is van mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bewaar niks!
[url]http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&i
En even bladeren en je komt je een aantal keren tegen.
Wist niet dat je op een WOI forum zat.
Nee, ik haat je gewoon op vrijdag de 13e, verder niks persoonlijksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Want? Of ben jij zo bekrompen dat homo's niet mogen ofzo
let nou es op!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:50 schreef _mimic het volgende:
[..]
Nee, ik haat je gewoon op vrijdag de 13e, verder niks persoonlijks
Oh, excuses hoor, hittepetit..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Herstel, dat forum is van mij.
Dus niks "zit:"eigendom
Opbokken met je hypocriete gedoe, je mag me voor geen meter en dat houden we zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, excuses hoor, hittepetit..
Wat ben je toch altijd agressief tegen me. En ik mag je nog wel zo graag!!
Hihi, het straalt er idd vanafquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, excuses hoor, hittepetit..
Wat ben je toch altijd agressief tegen me. En ik mag je nog wel zo graag!!
Ik mag Yvonne welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken met je hypocriete gedoe, je mag me voor geen meter en dat houden we zo
omgquote:
quote:
het is jouw blauwe topic hoorquote:
verdamntquote:
Owwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken met je hypocriete gedoe, je mag me voor geen meter en dat houden we zo
Ik ookquote:
Hoe is het met je kind, nog steeds alle crewtopics op je cd-tjes staan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww![]()
![]()
I love it when you play tough!!
Het woordje hypocriet klinkt edoch een beetje raar uit jouw toetsenbordje. Maar wel grappig!!!!
Neu, ik ben niet haatdragend ofzo hoor. Ze mag lekker vinden wat ze wil van mij. Het houdt de conversaties een beetje spannend, leuk toch?? Brood en spelen enzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hihi, gekookt op dr rug is 't niet?
ooh gut we gaan met moddergooienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe is het met je kind, nog steeds alle crewtopics op je cd-tjes staan?
Nee, mijn kind heeft niet alle crewtopics op een CD-tje staan, en het gaat erg goed met haarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe is het met je kind, nog steeds alle crewtopics op je cd-tjes staan?
Hey! Ik begin nooit hoorquote:
Waar waren we gebleven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Jeetje Yvonne, ik wlde heus niet persé het laatste woord hebben hoor, jammer dat je geen reply meer weet om me af te troeven
Ik ken je niet zo heel erg goed. Maar wat ben jij een zeikerdje zeg. Meid, zit je string te strak? Zus van Sunchaser? Wat een wijf zegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Jeetje Yvonne, ik wlde heus niet persé het laatste woord hebben hoor, jammer dat je geen reply meer weet om me af te troeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |