Weet je wie pas echt aan het dementeren is? Ik!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef k_man het volgende:
Een zelfdenkende, stronteigenwijze, dementerende videorecorder. Heel fijn.
Maar het is wel waar wat je zegt. In plaats van naar die film gaan, kan ik bijvoorbeeld Dancer in the dark gaan kijken. (Nog niet gekocht trouwens.)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef broer het volgende:
(Ik moet stoppen met die online cursus 'Positief denken'. Het wordt er niet beter op...)
Hoezo? En dementeren heeft ook zo z'n voordelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
Weet je wie pas echt aan het dementeren is? Ik!
Gewoon wat genante dingen. Ik kan het maar beter niet vertellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Hoezo?
Ja. Maar het klonk vooral eng.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:14 schreef k_man het volgende:
Klonk dat een beetje geloofwaardig?
Dat is zo flauw. Ons eerts nieuwsgierig maken en dan niks willen zeggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon wat genante dingen. Ik kan het maar beter niet vertellen.
Post je zelf even die ene smiley?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Nee, het is echt dom.
Dank voor de tip. Ik luister het morgen wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Dat bandje van Do2 is ook niet bepaald vrolijk.
Nee, ik heb een boek gelezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Heb jij dezelfde cursus 'Positief denken' gevolgd als ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |