abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52183212
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze niet hun best hebben gedaan om het terrein zo droog mogelijk te krijgen:
quote:
The disastrous weather conditions whilst the assembly process have demanded countless additional measures. To make the festival area accessible the basement had to be ablated. 5000 sqm fleece were laid out. 1500 tons of wooden chips have been spread on top of the fleece and the whole area was covered with 600 bales of straw. For the secure stand of our visitors on the festival area the basement has also been millinged and indued with heavy weight basement plates which are also used for tanks. To dry the camping grounds a helicopter flew over the camping grounds only in a height of 60 centimetres and blew the excess water away so that the areas were dry.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:04:11 #252
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52183246
Ja dat van die heli had ik ook gehoord.
[KNE]-Mod
pi_52183704
Ja, Wacken was weer een goed sfeertje, ik vod zelf Immortal wel strak spelen, maar ja, ik ben geen fan, en heb ze nog niet eerder gehoord, maar het geluid klonk gewoon goed.

Ik vond het dit jaar wel echt te druk, ben in 2005 voor het laatst geweest, en toen hadden ze geloof ik 40.000 mensen, en dat was precies goed. Of ze moeten het terrein echt uitbreiden, of ze moeten gewoon 130 euro per kaartje vragen en gewoon limiteren die oplagen.

We stonden op zo'n hoek met veel blubber, en we hebben er dus ook wel mensen in zien vallen.
Ik kwam pas op de terugweg erachter wat 'Spiderschwein' was.

Heeft een van jullie dat hele gave shirtje gezien met een panda die opkijkt naar zo'n blackmetal-corpsepaint-dude en dan zegt: "papa?" en dat die metaldude terug zegt: "hau ab" Die was echt grappig.

Ook wilde ik dat zwart-rode vest kopen, maar het was de eerste dag erg druk, ik dacht:"oh, doe worden wel herbevoorraad, ik koop dat morgen of overmorgen, als het wat rustiger is wel." mooi niet dat ze die meer kregen Als iemand nog een M etje heeft liggen en wil verkopen ik houd me aanbevolen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Panthera1984 op 08-08-2007 20:47:51 ]
And the druids turn to stone...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:29:29 #254
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52183968
Dat metal nog bestaat in 2995!
[KNE]-Mod
pi_52184806
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef Panthera1984 het volgende:
...
Heeft een van jullie dat hele gave shirtje gezien met een panda die opkijkt naar zo'n blackmetal-corpsepaint-dude en dan zegt: "papa?" en dat die metaldude terug zegt: "hau ab" Die was echt grappig.
...
jaaaa dat shirt was zooo briljant met die gast van immortal erop
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:04:47 #256
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52184908
Iemand nog een spiderschweinshirt gekocht ook?
[KNE]-Mod
pi_52188209
Er komen volgens wacken.com trouwens niet meer bezoekers volgend jaar.
pi_52199848
Ook terug gekomen. De eerste twee dagen was het weer een lekkere chaos met veel regen en wind (onze twee partyttenten zijn weggewaaid...), daarna werd het weer beter. Normaal gesproken zijn er op zondag maximaal iets van 500 man, maar nu stond camping C al bijna vol. Waarmee de sfeer eigenlijk meteen al anders was. Dit is voor onze groep dan ook waarschijnlijk de laatste Wacken geweest; te druk, en de reclames in de tussenstukjes waren echt een aanfluiting. Organisatie was verder prima geregeld en ik snap ook best dat we extra moesten betalen op al op zondag op de camping te staan. Hoewel het wel heel slecht was dat er geen drinkwater beschikbaar was.

Qua optredens vond ik Blind Guardian en In Flames er uit steken. Typo was waardeloos. Verder opvallend goed: Enslaved, Black Dahlia Murder, Turbonegro, Mytholorian. Stratovarius viel erg tegen, slechte drummer.
Jesus saves but death prevails.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:35:42 #259
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_52252462
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:44 schreef Shivo het volgende:
Stratovarius viel erg tegen, slechte drummer.
Strato vond ik ook tegenvallen. Ik vond de gitarist er echt als een zoutzak bij staan. Om nog maar niet over de toetsenist te spreken. WTF was hij aan het doen met die "solo" Hij was gewoon ram bezopen.
I spoke proper England since I was a children.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:20:12 #260
26467 raphidae
...antichrist...
pi_52262739
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef Monolith het volgende:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze niet hun best hebben gedaan om het terrein zo droog mogelijk te krijgen:
[..]
Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide maken
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_52265173
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef raphidae het volgende:

[..]

Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide maken
rechts van de hoofdpodia had je anders een aardig mooi baan om een sliding te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_52266377
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef raphidae het volgende:

[..]

Iemand van de organisatie vertelde me dat ze dat een half miljoen gekost heeft Voornamelijk omdat het allemaal op het laatste moment moest en ze daardoor overal de hoofdprijs moesten betalen.
pi_52341709
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef Shivo het volgende:

[..]

Iemand van de organisatie vertelde me dat ze dat een half miljoen gekost heeft Voornamelijk omdat het allemaal op het laatste moment moest en ze daardoor overal de hoofdprijs moesten betalen.
Een veld met stro, een half miljoen?

Daar geloof ik echt niets van dus. Voor een half miljoen hadden ze ons wel in de modder laten staan.
pi_52342436
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Een veld met stro, een half miljoen?

Daar geloof ik echt niets van dus. Voor een half miljoen hadden ze ons wel in de modder laten staan.
- 40 oplegger met modder af laten voeren
- 5000 vierkante meter vilt neerleggen voro een droge ondergrond krijgen
- 150 ton houtsnippers laten aanrukken en storten
- vele rollen stro voor een extra droge ondergrond
- een Militaire helikopter laten aanrukken om door laag te vliegen het water van de campzones proberen te verspreiden/weg te waaien
- huur van de graafmachines en buldozers om de boel te verplaatsen.
- de inzet van extra mensen om de aanvoer in goede banen te leiden (wat niet echt goed is gegaan)

Ja, dat kost wel een half miljoen.
De organisatie heeft tot het allerlaatste moment gewacht om het toch door te laten gaan.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_52347007
oooh daarom zagen we steeds die militaire heli!
alsnog vind k dat t beter kon maar ze hebben wel hun best gedaan en vanaf de 2e dag was t goed te doen met stro al voelde je af en toe wel dat je wegzakte...
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:28:27 #266
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52347030
Stro is niet kvlt, maar het was wel handig.
[KNE]-Mod
pi_52433664
Ik kwam op youtube wat Rage filmpjes tegen klik en klik. Dat was ook een verschrikkelijk gaaf optreden. Wat vonden anderen? Nog een topper waren Die Apokalyptischen Reiter, die was ook nog niet genoemd geloof ik.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:09:08 #268
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52433942
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef Shivo het volgende:
Nog een topper waren Die Apokalyptischen Reiter, die was ook nog niet genoemd geloof ik.
Die heb ik helaasch alleen maar een beetje gehoord. Ze zijn wel tof idd.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')