quote:The disastrous weather conditions whilst the assembly process have demanded countless additional measures. To make the festival area accessible the basement had to be ablated. 5000 sqm fleece were laid out. 1500 tons of wooden chips have been spread on top of the fleece and the whole area was covered with 600 bales of straw. For the secure stand of our visitors on the festival area the basement has also been millinged and indued with heavy weight basement plates which are also used for tanks. To dry the camping grounds a helicopter flew over the camping grounds only in a height of 60 centimetres and blew the excess water away so that the areas were dry.

jaaaa dat shirt was zooo briljantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef Panthera1984 het volgende:
...
Heeft een van jullie dat hele gave shirtje gezien met een panda die opkijkt naar zo'n blackmetal-corpsepaint-dude en dan zegt: "papa?" en dat die metaldude terug zegt: "hau ab" Die was echt grappig.
...

Strato vond ik ook tegenvallen. Ik vond de gitarist er echt als een zoutzak bij staan. Om nog maar niet over de toetsenist te spreken. WTF was hij aan het doen met die "solo"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:44 schreef Shivo het volgende:
Stratovarius viel erg tegen, slechte drummer.

Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef Monolith het volgende:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze niet hun best hebben gedaan om het terrein zo droog mogelijk te krijgen:
[..]

rechts van de hoofdpodia had je anders een aardig mooi baan om een sliding te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef raphidae het volgende:
[..]
Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide maken

Iemand van de organisatie vertelde me dat ze dat een half miljoen gekost heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef raphidae het volgende:
[..]
Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide maken

Een veld met stro, een half miljoen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef Shivo het volgende:
[..]
Iemand van de organisatie vertelde me dat ze dat een half miljoen gekost heeftVoornamelijk omdat het allemaal op het laatste moment moest en ze daardoor overal de hoofdprijs moesten betalen.

- 40 oplegger met modder af laten voerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Een veld met stro, een half miljoen?
Daar geloof ik echt niets van dus. Voor een half miljoen hadden ze ons wel in de modder laten staan.

Die heb ik helaasch alleen maar een beetje gehoord. Ze zijn wel tof idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef Shivo het volgende:
Nog een topper waren Die Apokalyptischen Reiter, die was ook nog niet genoemd geloof ik.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |