abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52126223
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Wij kwamen woensdag ochtend om 03:00 uur aan op de parkeervelden. geen file gevonden.
En vanmorgen om 04:15 ongeveer vertrokken en ook geen file gevonden..

Type-O-Negative viel mij op geluid tegen.

Mambo kurt
Nee, man! De zanger/bassist was echt gaaf met zijn fles rode wijn! En dat hij de bandleden ging knuffelen en ging zitten tijdens het spelen. Wat een malloot!
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:24:57 #202
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52126874
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik zat trouwens woensdag wel in de file voor wacken, maar die was gelukkig niet zo erg lang. (lees: een uurtje wachten totdat het parkeerveld vrij was gegeven)
Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)
[KNE]-Mod
pi_52127301
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)
Ja, dat hoorde ik ook van anderen. Komt gewoon omdat er idioten zijn die niet naar de organisatie van wacken willen luisteren en daardoor alles erger maken dan dat het is.
pi_52127910
Die metalfile was prachtig.
We vertrokken om 9 uur in de ochtend en kwamen om een uur of 5 aan.

Niettemin, WACKEN!!!!
Spider Swine!

EDIT:

Dimmu was tof!, ICS Vortex ftw.
Iced Earth door omstandigheden niet kunnen zien.

Enige klacht die ik heb is dat veel van de crew daar (voornamelijk winkelpersooneel) geen engels kan of het simpelweg vertikt engels te spreken.
Rete irritant als je dan moet uitleggen dat je geen gaswater lust.

[ Bericht 13% gewijzigd door McKillem op 05-08-2007 22:09:45 ]
pi_52128303
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:00 schreef McKillem het volgende:
Die metalfile was prachtig.
We vertrokken om 9 uur in de ochtend en kwamen om een uur of 5 aan.

Niettemin, WACKEN!!!!
Spider Swine!

EDIT:

Dimmu was tof!, ICS Vortex ftw.
Iced Earth door omstandigheden niet kunnen zien.

Enige klacht die ik heb is dat veel van de crew daar (voornamelijk winkelpersooneel) geen engels kan of het simpelweg vertikt engels te spreken.
Rete irritant als je dan moet uitleggen dat je geen gaswater lust.
geeft niet, het was imo toch het slechtste optreden van wacken. Geen echte klassiekers, behalve degene die ripper een beetje kon zingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:14:15 #206
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52128340
Ja, dat was ook wel slecht. En ze mogen best meer bordjes ophangen en de wegen verlichten. Als je met je zatte kop om 3 uur 's nachts van het terrein af waggelt is het soms eeeeeeeerg moeilijk je terrein terug te vinden, laat staan je tent.

Mijn favo's:
1. Moonsorrow
2. Turisas
3. Sacred Reich
4. Falconer
5. Possessed (op het geluid na)

Ik stond niet op het terrein voor IE, maar vanaf de biergarten zg het er bruut uit. Ik ga zeker naar hun concert later dit jaar. .

En nog bedankt aan de Zwitser die ons eindelijk uitlegde waar dat 'spiderschwein' vandaan komt. .

Type-O-Negative was echt baggerrrrr. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_52128735
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Wij hebben de files gelukkig redelijk kunnen vermijden. Heenweg net voor de file afgeslagen en er gewoon omheen gereden en de terugweg met de veerboot over de Elbe en om Hamburg heengereden.

Veel leuke optredens gezien, veel bier gedronken en veel gezellige mensen gesproken.

Heeft iemand die aankondiging op zaterdag nog meegekregen eigenlijk?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 22:32:46 #208
159966 lifeblind
pi_52128968
Zo, gedouched, gegeten, weer fris en fruitig

Maar goed.

Dinsdag ochtend in breda om 5:40 op de trein gestapt, uiteindelijk om half 4 in Itzehoe aangekomen. Eenmaal daar door een of ander vrouwke voor 20 euro (wij waren met 3 personen) van Itzehoe naar wacken gebracht, stukje moeten lopen vanuit t dorp nog. Daarna mn vrienden opgezocht die mn tent en bier mee hadden genomen en hebben we een mooie plek op de camping opgezocht. We stonden op de hoek van camping C, ongeveer 3 minuten lopen van de auto af, en 10 seconden lopen van de dixies/watertank. Zo rond een uur of 6 waren we gesetteld en ging de BBQ aan.

dagen daarna een beetje op de camping gechilled enzo, boodschappen gedaan (vlees en bier!), en ff gaan zwemmen in dat zwembad, wat tyfus tering koud water had!

Favo's (in willekeurige volgorde):
Swallow The Sun
Immortal
Kampfar
Saxon
Blind Guardian

En vanochtend om half 7 opgestaan. Rond half 8 waren we klaar met alles inpakken enzo, tent enzo in de auto gegooid bij mn vrienden, en ik en de rest zijn richting station gegaan. Die pendelbussen hebben we maar niet genomen, dat was echt veel te druk. We zijn richting dorp gelopen voor een taxi, en daar bood een of andere kerel ons een lift aan voor 5 euro per persoon naar itzehoe aan, wat dus lekker goedkoop was. En na 11 uur treinen zit ik hier weer op mn kamer
pi_52129311
Ik wist trouwens niet dat het cultig was op heel groot WOA op je achterruit te plakken met afplaktape en/of ducktape.
Maar even onthouden voor volgend jaar.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:45:35 #210
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52129355
[KNE]-Mod
pi_52129427
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
SPIDERSCHWEIN!
Mijn vriendin had hem gelijk door toen iemand het riep.
Ikzelf zou echt moeten uitzoeken waar het wegkwam. Geen idee dat het bij die film hoorde.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:50:14 #212
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52129492
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mijn vriendin had hem gelijk door toen iemand het riep.
Ik heb de film nog niet kunnen zien, dus ik had het niet gelijk door, ookal niet omdat ze natuurlijk het woord uit de nagesynchroniseerde versie gebruiken.
[KNE]-Mod
pi_52130426
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik heb de film nog niet kunnen zien, dus ik had het niet gelijk door, ookal niet omdat ze natuurlijk het woord uit de nagesynchroniseerde versie gebruiken.
Er zat ook constant een goos op een soor luchthoorn te blazen op meest irritante tijden (niet die doedelzakkert) die gast moet dat ding steken waar de zon niet schijnt.
pi_52132540
Echt balen dat ik niet kon gaan

Hoe was Immortal trouwens?
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  maandag 6 augustus 2007 @ 09:22:15 #215
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52133778
Schijnt vrij klote geweest te zijn. Eén dude die ik sprak, die echt fan is, zei dat Immortal het waarschijnlijk niet echt naar hun zin had, omdat men met skippyballen en shit liep te gooien en allound niet kvlt aan het doen waren. Het leek ook alsof ze halverwege het laatste nummer er gewoon vandoor gingen.
Maar dat heb ik gehoord van kenners. Ik hoor het vershil namelijk niet. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_52135382
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
Schijnt vrij klote geweest te zijn. Eén dude die ik sprak, die echt fan is, zei dat Immortal het waarschijnlijk niet echt naar hun zin had, omdat men met skippyballen en shit liep te gooien en allound niet kvlt aan het doen waren. Het leek ook alsof ze halverwege het laatste nummer er gewoon vandoor gingen.
Maar dat heb ik gehoord van kenners. Ik hoor het vershil namelijk niet. .
Hehe, onzin volgens mij
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:19:39 #217
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52136753
Heeft iemand die naakte dude gezien met een wijnfles in zijn reet?
[KNE]-Mod
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:40:25 #218
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_52137220
WACKEN!!!

Ik heb een geweldige tijd gehad.

In Flames
Blind Guardian

En zo waren er nog wel een paar. Goede sfeer, geen rottigheid, veel modder en verrekte kouden avonden en nachten

We zaten na Die Apokaliptischen Reiter voor onze tent te chillen. Hadden een aantal kaarsfakkels aangestoken. Komt zo'n Duitser naar ons toe met een grilworst en houdt dat ding in de vlammen. Worst werd helemaal zwart van de roet en endorfine en je zag de blaren gewoon op zn vingers verschijnen. Maar hij at hem gewoon op. Na hem een paar slokken gold strike gegeven te hebben, trok hij zn broek uit om zn onderbroek te verbranden.

En zo waren er elke avond/nacht wel van die maffe dingen waarvan je echt in een deuk ligt

Heerlijk

Oja, en HELGA, SPIDERSCHWEIN en TIMMEH!
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:47:32 #219
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_52137416
Kwam er gister tijdens de terugreis achter dat Mike Terrana (ex-drummer van Rage) een paar solo optredens heeft gegeven. Dat vind ik nou zo jammer dat ik dat gemist heb
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:48:56 #220
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_52137457
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
wtf Goatse enzo

Ik heb wel Gandalf gezien
pi_52139476
quote:
Waarom mis ik dit nou weer.
Er zat wel een metalhead heel erg fout te rappen op een soort duitse ali-b met een BH aan en een soort masker.
pi_52139531
quote:
Wel een kerel in een kilt (uiteraard zonder een boxershort o.i.d.) die knock out lag op het terrein met z'n benen wijd. Kwam er vervolgens een andere kerel, die om de een of andere reden rondliep met een gootsteenontstopper, even de boel tussen zijn benen te onstoppen.
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 14:16:53 #223
159966 lifeblind
pi_52139745
Bij onze dixies zat er op een gegeven moment een kerel in met een meloen op z'n hoofd in zo'n hokje verstopt, met wat andere mense met een videocamera erachter
pi_52140100
Peter Steel is backstage bezopen omgelazerd en in slaap gevallen.

(Mijn vriendin had backstage pas)
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:38:07 #225
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52140168
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:34 schreef Rhapsody het volgende:
Peter Steel is backstage bezopen omgelazerd en in slaap gevallen.

(Mijn vriendin had backstage pas)
Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.
[KNE]-Mod
pi_52140286
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef lifeblind het volgende:
Bij onze dixies zat er op een gegeven moment een kerel in met een meloen op z'n hoofd in zo'n hokje verstopt, met wat andere mense met een videocamera erachter

geweldig!
pi_52140305
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.
Tis sowieso niet mijn muziek. De performance vond ik wel grappig maar meer ook niet.
pi_52140736
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik vond het ook erg matig..nummers die ik heb gehoord en heb kunne herkenne kwamen echt niet uit de verf.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_52141190
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Er zat ook constant een goos op een soor luchthoorn te blazen op meest irritante tijden (niet die doedelzakkert) die gast moet dat ding steken waar de zon niet schijnt.
Die doedelzakkert was geweldig, heb me helemaal krom gelachen om hoe vals ie speelde
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:48:47 #230
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52141832
Was wel bands galore zeg.
Ik struikelde steeds over leden van Magion, Conorach, Svidgar en Annatar en ik geloof dat Heidevolk ook in de buurt stond.

[KNE]-Mod
pi_52146342
Die grote aankondiging op de zaterdag had trouwens moeten zijn dat Avantasia volgend jaar op Wacken speelt. De aankondiging zelf ging helaas niet door omdat Sammet een acute blinde darmonsteking kreeg.
pi_52146372
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
Was wel bands galore zeg.
Ik struikelde steeds over leden van Magion, Conorach, Svidgar en Annatar en ik geloof dat Heidevolk ook in de buurt stond.

Heidevolk
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:19:42 #233
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52147146
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Monolith het volgende:
Die grote aankondiging op de zaterdag had trouwens moeten zijn dat Avantasia volgend jaar op Wacken speelt. De aankondiging zelf ging helaas niet door omdat Sammet een acute blinde darmonsteking kreeg.
aha, wij snapten er al geen reet van waarom we niks gehoord hadden.
[KNE]-Mod
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 19:56:20 #234
159966 lifeblind
pi_52148255
Ah. Ik stond om 6 uur net in de tent vooraan te wachten voor Swallow The Sun, dus ik zou er al helemaal niks van meegekregen hebben al zou het wel doorgegaan zijn.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:59:04 #235
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52150374
[KNE]-Mod
pi_52154088
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
Nieuwsbericht op RTL; http://www.youtube.com/watch?v=rxgyuqw6dnY
Aardig bericht, geeft de sfeer op het festival in ieder geval goed weer.
pi_52158716
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat was ook wel slecht. En ze mogen best meer bordjes ophangen en de wegen verlichten. Als je met je zatte kop om 3 uur 's nachts van het terrein af waggelt is het soms eeeeeeeerg moeilijk je terrein terug te vinden, laat staan je tent.

Mijn favo's:
1. Moonsorrow
2. Turisas
3. Sacred Reich
4. Falconer
5. Possessed (op het geluid na)

Ik stond niet op het terrein voor IE, maar vanaf de biergarten zg het er bruut uit. Ik ga zeker naar hun concert later dit jaar. .

En nog bedankt aan de Zwitser die ons eindelijk uitlegde waar dat 'spiderschwein' vandaan komt. .
Type-O-Negative was echt baggerrrrr. .
sta ik niet eens bij je favo's

maar fucking hell wat was dat briljant en grappig, heb me kapot gelachen daar om alles wat er rondliep, vooral wat naakt rondliep maar beetje jammer dat k vast zat in die fkin modder
en k heb er 4 dagen over gedaan om erachter te komen wat dat spiderschwein nou was

anyway volgend jaar weer

SLAYEEEEEEEER (bij immortal roepen eh... losers)

[ Bericht 26% gewijzigd door SickBitch op 07-08-2007 04:18:55 ]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:22:15 #238
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52159319
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 04:12 schreef SickBitch het volgende:

[..]

sta ik niet eens bij je favo's
Heb jij voor 'm gezongen?
[KNE]-Mod
pi_52160688
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:20 schreef Mr.KreeZie het volgende:
Ook terug van wacken en was zeker een geslaagde week.. Dimmu Borgir speelde retestrak en In Flames heeft weer een nr 1 show gegeven... Type O vond ik helaas meevallen. Ze hebben betere gigs gehad!.
Verder was het top!

Op naar Wacken 2008 met nu al bekend: BLIND GUARDIAN!
IRON MAIDEN

my bad haha
pi_52161718
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:01 schreef Mr.KreeZie het volgende:

[..]

IRON MAIDEN

my bad haha
CoB, Kreator en Avantasia zijn volgens mij ook al bevestigd. Denk dat ik voor 2008 gewoon m'n kaartje al voor komende kerstmis bestel aangezien ik er toch wel weer heen wil en de kaartjes dan bovendien nog goedkoper zijn ook. Wat er verder aan bands komt maakt me toch niet zoveel uit. Alleen de sfeer is al de moeite waard.
pi_52162127
X-MAS Tickets kun je nog halen tot 10 augustus.
pi_52162658
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Rhapsody het volgende:
X-MAS Tickets kun je nog halen tot 10 augustus.
is die regeling niet voor de mensen die dit jaar ook een X-mas ticket hadden? normaliter is het namelijk ''tot dev oorraad strekt''. Ik meen namelijk iets gelezen te hebben dat de X-mas die optie hadden.
pi_52162810
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

is die regeling niet voor de mensen die dit jaar ook een X-mas ticket hadden? normaliter is het namelijk ''tot dev oorraad strekt''. Ik meen namelijk iets gelezen te hebben dat de X-mas die optie hadden.
Ik hoorde wel dat de kaartjes in het algemeen nog wel eens veel sneller uitverkocht konden zijn voor komend jaar. Ze wilden geloof ik nog wel het bezoekersaantal uitbreiden naar 100.000. Ik kan alleen nog niet echt veel informatie vinden over volgend jaar op de Wacken site.
pi_52163402
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoorde wel dat de kaartjes in het algemeen nog wel eens veel sneller uitverkocht konden zijn voor komend jaar. Ze wilden geloof ik nog wel het bezoekersaantal uitbreiden naar 100.000. Ik kan alleen nog niet echt veel informatie vinden over volgend jaar op de Wacken site.
og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.

ik vind dat ze dan wel het festivalterrein moeten vergroten! en echt wat aan de entree voor de party-stage/tent doen!
pi_52163912
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.

ik vind dat ze dan wel het festivalterrein moeten vergroten! en echt wat aan de entree voor de party-stage/tent doen!
Ik ga er zelf van uit dat dit zal gebeuren.
Ik denk dat de woa crew dat ook wel inziet.
Je kon dit jaar op sommige punten al je reet niet meer keren.
pi_52163978
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk niet veel zoveel problemen met het aantal mensen. Ik hoef niet per sé vooraan te staan bij bands op een festival en met name aan de zijkanten van de hoofdpodia kon je prima staan / zitten en viel de wachtrij voor drink- en eettentjes erg mee.
quote:
Doen ze denk ik ook wel. De party stage was al een enorme verbetering t.o.v. 2005. Toen was die namelijk een stuk kleiner had ik het idee en links naast de twee hoofdpodia waardoor het geluid van de verschillende podia nog veel meer door elkaar liep. Ook had ik het idee dat de sanitaire voorzieningen op zowel camping als terrein echt alweer een flink stuk waren verbeterd.
Die tent mag inderdaad nog wel een stuk groter.
pi_52165488
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef Monolith het volgende:
Doen ze denk ik ook wel. De party stage was al een enorme verbetering t.o.v. 2005. Toen was die namelijk een stuk kleiner had ik het idee en links naast de twee hoofdpodia waardoor het geluid van de verschillende podia nog veel meer door elkaar liep. Ook had ik het idee dat de sanitaire voorzieningen op zowel camping als terrein echt alweer een flink stuk waren verbeterd.
Die tent mag inderdaad nog wel een stuk groter.
De party stage heeft inderdaad een goede plek gekregen! ik kan me nog eens herhinneren dat ik my dying bride zag, terwijl children of bodom aan de blackstage erg true waren te doen. Ook bij haggard was dat toen het geval. Nu heb ik heerlijk kunnen genieten van haggard, terwijl cannibal corpse ook optrad! nou, dat zegt wel wat denk ik.

volgend jaar hopelijk weer! en de terugrit via het pontje!
pi_52179226
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Heb jij voor 'm gezongen?
neuh maar we hadden wel type o negative op de achtergrond dus tel ik ook mee als muziek, ja!

en als er nog meer mensen komen gaat t echt niet goed met dat terrein dan moeten ze t flink gaan vergroten en mag de organisatie de zooi beter regelen want vond het wel tegenvallen met die drukte *heeft ook een modder trauma*
pi_52181846
vreemd...

ik denk de laatste dagen gniffelend terug aan het modder festijn! helemaal toen ik een vrouw tot haar knieeen in de modder zag staan.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:28:07 #250
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_52182145
Wij hebben helemaal niet op zulke erge plekken gestaan gelukkig.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')