Nee, man! De zanger/bassist was echt gaaf met zijn fles rode wijn! En dat hij de bandleden ging knuffelen en ging zitten tijdens het spelen. Wat een malloot!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij kwamen woensdag ochtend om 03:00 uur aan op de parkeervelden. geen file gevonden.
En vanmorgen om 04:15 ongeveer vertrokken en ook geen file gevonden..
Type-O-Negative viel mij op geluid tegen.
Mambo kurt

Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zat trouwens woensdag wel in de file voor wacken, maar die was gelukkig niet zo erg lang. (lees: een uurtje wachten totdat het parkeerveld vrij was gegeven)

Ja, dat hoorde ik ook van anderen. Komt gewoon omdat er idioten zijn die niet naar de organisatie van wacken willen luisteren en daardoor alles erger maken dan dat het is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)

geeft niet, het was imo toch het slechtste optreden van wacken. Geen echte klassiekers, behalve degene die ripper een beetje kon zingen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:00 schreef McKillem het volgende:
Die metalfile was prachtig.
We vertrokken om 9 uur in de ochtend en kwamen om een uur of 5 aan.
Niettemin, WACKEN!!!!
Spider Swine!
EDIT:
Dimmu was tof!, ICS Vortex ftw.
Iced Earth door omstandigheden niet kunnen zien.
Enige klacht die ik heb is dat veel van de crew daar (voornamelijk winkelpersooneel) geen engels kan of het simpelweg vertikt engels te spreken.
Rete irritant als je dan moet uitleggen dat je geen gaswater lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wij hebben de files gelukkig redelijk kunnen vermijden. Heenweg net voor de file afgeslagen en er gewoon omheen gereden en de terugweg met de veerboot over de Elbe en om Hamburg heengereden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)

quote:

Ik heb de film nog niet kunnen zien, dus ik had het niet gelijk door, ookal niet omdat ze natuurlijk het woord uit de nagesynchroniseerde versie gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef McKillem het volgende:
[..]Mijn vriendin had hem gelijk door toen iemand het riep.

Er zat ook constant een goos op een soor luchthoorn te blazen op meest irritante tijden (niet die doedelzakkert) die gast moet dat ding steken waar de zon niet schijnt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet kunnen zien, dus ik had het niet gelijk door, ookal niet omdat ze natuurlijk het woord uit de nagesynchroniseerde versie gebruiken.

Hehe, onzin volgens mijquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
Schijnt vrij klote geweest te zijn. Eén dude die ik sprak, die echt fan is, zei dat Immortal het waarschijnlijk niet echt naar hun zin had, omdat men met skippyballen en shit liep te gooien en allound niet kvlt aan het doen waren. Het leek ook alsof ze halverwege het laatste nummer er gewoon vandoor gingen.
Maar dat heb ik gehoord van kenners. Ik hoor het vershil namelijk niet..

wtfquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand die naakte dude gezien met een wijnfles in zijn reet?

quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:

Wel een kerel in een kilt (uiteraard zonder een boxershort o.i.d.) die knock out lag op het terrein met z'n benen wijd. Kwam er vervolgens een andere kerel, die om de een of andere reden rondliep met een gootsteenontstopper, even de boel tussen zijn benen te onstoppen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:

Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:34 schreef Rhapsody het volgende:
Peter Steel is backstage bezopen omgelazerd en in slaap gevallen.
(Mijn vriendin had backstage pas)

quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef lifeblind het volgende:
Bij onze dixies zat er op een gegeven moment een kerel in met een meloen op z'n hoofd in zo'n hokje verstopt, met wat andere mense met een videocamera erachter

Tis sowieso niet mijn muziek. De performance vond ik wel grappig maar meer ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.

Ik vond het ook erg matig..nummers die ik heb gehoord en heb kunne herkenne kwamen echt niet uit de verf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.

Die doedelzakkert was geweldig, heb me helemaal krom gelachen om hoe vals ie speeldequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Er zat ook constant een goos op een soor luchthoorn te blazen op meest irritante tijden (niet die doedelzakkert) die gast moet dat ding steken waar de zon niet schijnt.

Heidevolkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
Was wel bands galore zeg.
Ik struikelde steeds over leden van Magion, Conorach, Svidgar en Annatar en ik geloof dat Heidevolk ook in de buurt stond.

aha, wij snapten er al geen reet van waarom we niks gehoord hadden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Monolith het volgende:
Die grote aankondiging op de zaterdag had trouwens moeten zijn dat Avantasia volgend jaar op Wacken speelt. De aankondiging zelf ging helaas niet door omdat Sammet een acute blinde darmonsteking kreeg.

Aardig bericht, geeft de sfeer op het festival in ieder geval goed weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
Nieuwsbericht op RTL; http://www.youtube.com/watch?v=rxgyuqw6dnY

sta ik niet eens bij je favo'squote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat was ook wel slecht. En ze mogen best meer bordjes ophangen en de wegen verlichten. Als je met je zatte kop om 3 uur 's nachts van het terrein af waggelt is het soms eeeeeeeerg moeilijk je terrein terug te vinden, laat staan je tent.
Mijn favo's:
1. Moonsorrow
2. Turisas
3. Sacred Reich
4. Falconer
5. Possessed (op het geluid na)
Ik stond niet op het terrein voor IE, maar vanaf de biergarten zg het er bruut uit. Ik ga zeker naar hun concert later dit jaar..
En nog bedankt aan de Zwitser die ons eindelijk uitlegde waar dat 'spiderschwein' vandaan komt..
Type-O-Negative was echt baggerrrrr..

IRON MAIDENquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:20 schreef Mr.KreeZie het volgende:
Ook terug van wacken en was zeker een geslaagde week.. Dimmu Borgir speelde retestrak en In Flames heeft weer een nr 1 show gegeven... Type O vond ik helaas meevallen. Ze hebben betere gigs gehad!.
Verder was het top!
Op naar Wacken 2008 met nu al bekend: BLIND GUARDIAN!

CoB, Kreator en Avantasia zijn volgens mij ook al bevestigd. Denk dat ik voor 2008 gewoon m'n kaartje al voor komende kerstmis bestel aangezien ik er toch wel weer heen wil en de kaartjes dan bovendien nog goedkoper zijn ook. Wat er verder aan bands komt maakt me toch niet zoveel uit. Alleen de sfeer is al de moeite waard.quote:

is die regeling niet voor de mensen die dit jaar ook een X-mas ticket hadden? normaliter is het namelijk ''tot dev oorraad strekt''. Ik meen namelijk iets gelezen te hebben dat de X-mas die optie hadden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Rhapsody het volgende:
X-MAS Tickets kun je nog halen tot 10 augustus.

Ik hoorde wel dat de kaartjes in het algemeen nog wel eens veel sneller uitverkocht konden zijn voor komend jaar. Ze wilden geloof ik nog wel het bezoekersaantal uitbreiden naar 100.000. Ik kan alleen nog niet echt veel informatie vinden over volgend jaar op de Wacken site.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
is die regeling niet voor de mensen die dit jaar ook een X-mas ticket hadden? normaliter is het namelijk ''tot dev oorraad strekt''. Ik meen namelijk iets gelezen te hebben dat de X-mas die optie hadden.

og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat de kaartjes in het algemeen nog wel eens veel sneller uitverkocht konden zijn voor komend jaar. Ze wilden geloof ik nog wel het bezoekersaantal uitbreiden naar 100.000. Ik kan alleen nog niet echt veel informatie vinden over volgend jaar op de Wacken site.

Ik ga er zelf van uit dat dit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.
ik vind dat ze dan wel het festivalterrein moeten vergroten! en echt wat aan de entree voor de party-stage/tent doen!

Ik had eigenlijk niet veel zoveel problemen met het aantal mensen. Ik hoef niet per sé vooraan te staan bij bands op een festival en met name aan de zijkanten van de hoofdpodia kon je prima staan / zitten en viel de wachtrij voor drink- en eettentjes erg mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.
Doen ze denk ik ook wel. De party stage was al een enorme verbetering t.o.v. 2005. Toen was die namelijk een stuk kleiner had ik het idee en links naast de twee hoofdpodia waardoor het geluid van de verschillende podia nog veel meer door elkaar liep. Ook had ik het idee dat de sanitaire voorzieningen op zowel camping als terrein echt alweer een flink stuk waren verbeterd.quote:ik vind dat ze dan wel het festivalterrein moeten vergroten! en echt wat aan de entree voor de party-stage/tent doen!

De party stage heeft inderdaad een goede plek gekregen! ik kan me nog eens herhinneren dat ik my dying bride zag, terwijl children of bodom aan de blackstage erg true waren te doen. Ook bij haggard was dat toen het geval. Nu heb ik heerlijk kunnen genieten van haggard, terwijl cannibal corpse ook optrad! nou, dat zegt wel wat denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef Monolith het volgende:
Doen ze denk ik ook wel. De party stage was al een enorme verbetering t.o.v. 2005. Toen was die namelijk een stuk kleiner had ik het idee en links naast de twee hoofdpodia waardoor het geluid van de verschillende podia nog veel meer door elkaar liep. Ook had ik het idee dat de sanitaire voorzieningen op zowel camping als terrein echt alweer een flink stuk waren verbeterd.
Die tent mag inderdaad nog wel een stuk groter.

neuh maar we hadden wel type o negative op de achtergrondquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |