Kun je mij en 'n paar maten van me ook aan herkennen. En waarschijnlijk zijn we niet de enigenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal er op letten. Anders kun je me herkennen aan kisten, een spijkerbroek, zwart bandshirtje en lang haar.![]()

Dat fokking vet! Hm wij zijn helaas niet volledig aanwezig, noch hebben wij plaats voor gear (ik al linkshandige bassist moet altijd mijn eigen spul meenemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef VaderVanJezus het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 24 juli 2007 12:09 schreef ølgor het volgende:
Op donderdag 2 augustus rondom 1 uur 's nachts zal er op het campingterrein een mini-camping-festivalletje plaatsvinden met Nuestros Derechos uit Utrecht!!!
Uiteraard gevolgd door een lekkere foute hollandsche disco!!!
Details volgen nog... maar er zullen posters op het terrein gehangen worden... hou dus je oren en ogen open!!!
ps. mochten jullie nog bands weten die aanwezig zijn op wacken en willen spelen op de camping... laat het me dan weten!!!
mellybelly52@hotmail.com
Dank! en tot Wacken!!!
--------------------------------------------------------------------------------

nee, gok dat er nog wel een man of 40 a 50 duizend is die ook wel aan die omschrijving voldoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:15 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Kun je mij en 'n paar maten van me ook aan herkennen. En waarschijnlijk zijn we niet de enigen

quote:Liebe Metalheads,
aufgrund der noch widrigen Witterungsumstände und der noch
schlechten Bodenbeschaffenheit bitten wir Euch eindringlich
erst ab
MITTWOCH den 01.08.2007 anzureisen.
Ihr würdet Euch und dem Festival hiermit einen großen Dienst erweisen.
"Schwere Geschütze" wie Camper, Wohnwagen und Lkw müssen im
Gewerbegebiet Wacken vorläufig zwischengeparkt werden.
Bitte richtet Euch nach den Weisungen der Ordner vor Ort.
Thanx im Voraus für Euer Verständnis!!!!!
Euer
WackenTeam

Als ik zo op de cam kijk valt het mee op de campsite, maar de grond is waarschijnlijk wel heel zacht dus het al idd snel bagger worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:30 schreef HMaster-II het volgende:
We gaan morgenavond om en nabij de 23:00 righting Wacken.
Maar de volgende mededeling vanaf de Wacken.com site stemt me niet echt vrolijk.
Het is dus een baggerbende op het Camp....
[..]

Kisten zeker weten..quote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik zo op de cam kijk valt het mee op de campsite, maar de grond is waarschijnlijk wel heel zacht dus het al idd snel bagger worden.
Stevige kisten aandoen dus!

http://www.wacken.com/nl/(...)raschung-am-samstag/quote:Beste Metalheads,
Op zaterag, 4-08 volgt er om 17.30 een persconferentie
op W:O:A, die ook wordt gestreamd op www.wacken.com.
Hier zal alvast een grote verrassing voor W:O:A 2008
worden bekendgemaakt.
Jullie
W:O:A-team

Ben benieuwd wat dat zal zijn. Lijkt me niet dat ze speciaal een persconferentie houden om een bekende band te bevestigen eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
Iron Maiden en CoB zijn bevestigd voor volgend jaar maar men zegt zaterdag nog een extra grote verrassing bekend te maken voor 2008.
edit: lol, ik moet ff kijken voor ik pots

AC/DC !!!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat zal zijn. Lijkt me niet dat ze speciaal een persconferentie houden om een bekende band te bevestigen eigenlijk.

Als het een verrassingsband is, dan moet het minstens iets enooooooooorms en "hey die touren toch niet meer?" als bijv KISS.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
Iron Maiden en CoB zijn bevestigd voor volgend jaar maar men zegt zaterdag nog een extra grote verrassing bekend te maken voor 2008.
edit: lol, ik moet ff kijken voor ik pots

sla dat gedeelte even over wil je, modder alleen is wel genoeg denk kquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef Conorach het volgende:
Als dat gebeurt ejaculeer je heel Wacken onder.

Let maar niet op hem, hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:47 schreef SickBitch het volgende:
[..]
sla dat gedeelte even over wil je, modder alleen is wel genoeg denk k![]()
en witchfynder, heb k toch niet voor niks mn sexy laarzen eeeeh

Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Morgen vroeg vertrekken, heb er zin in =D Hopen dat het 'n beetje fatsoenlijk weer is, maar sowieso kisten mee.

ja, zou gezellig zijn. Alhoewel ik je waarschijnlijk niet herken. (ik reken er niet op dat ik nuchter benquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
Misschien zien we elkaar nog. (weer)![]()
Ik ga ook zeker nog ff op de zaterdag municipal waste kijken trouwens; lijkt me erg tof live.

Dat is natuurlijk erg afhankelijk van hoeveel je denkt te eten en hoe hard je gaat zuipen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ben ff aan het budgetteren...hoeveel per dag ben je ongeveer kwijt aan Bratwurst und Bier?

Oh dan ben ik benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:32 schreef SickBitch het volgende:
im ready hehehe
k hoor net dat het kutweer daar was vandaag en auto's de camping niet op mogen omdat het zo'n zooitje is (overal water, tenten weggewaaid/kapotgewaaid)... ben benieuwd![]()

enslaved heeft mij aangezet tot overmatig biergebruik!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe was Enslaved? Iemand Haggard nog gezien?

Wij kwamen woensdag ochtend om 03:00 uur aan op de parkeervelden. geen file gevonden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
enslaved heeft mij aangezet tot overmatig biergebruik!en Haggard was lekker trippen op de laatste dag.
vannochtend om half 11 weggegaan en nu weer thuis. tering files!
Ik zat trouwens woensdag wel in de file voor wacken, maar die was gelukkig niet zo erg lang. (lees: een uurtje wachten totdat het parkeerveld vrij was gegeven)
Het grote nieuws is dat Avantasia volgend jaar komt optreden! lijkt me wel gaaf om te zien!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |