Hier ga je dus de fout in..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Ik luister liever niet naar muziek waar ene 50 cent vertelt hoe hij zn Ho (oid) weer eens lekker heeft lopen penetreren (of iets in die richting). En een amateur rockbandje speel zowiezo al beter als Kane![]()
En Marco Borsato vond ik nog wel te pruimen...
Dusss, het blijft paupermuziek/zender
Ja Maikuuul die waren vannacht bezig, je hebt nu alles gemistquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn de TMF awards al bezig dan ?
Nee ze wilden "voor de verandering eens een andere locatie proberen" het is niet eens uitverkocht geloof ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef Mr.Mills het volgende:
TMF Awards in de HMH? Zeker bezuinigingen
Vertel mij eens wat er zo geweldig is aan de hedendaagse populaire muziek. Ok sommige klinken wel leuk en aardig en is niet meer dan gewoon achtergrond muziek, maar als je muziek met diepgang wil luisteren kan ik dat bijna niet terug vinden in de Top 40. Ik kraak niks af verder, ieder zijn ding, maar het is geen muziek waar ik speciaal voor zou gaan zitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Origineel hoor, populaire muziek afkraken om aan te tonen dat je zelf zo'n geweldige verfijnde smaak hebt.![]()
In mijn geval is dat wel zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Origineel hoor, populaire muziek afkraken om aan te tonen dat je zelf zo'n geweldige verfijnde smaak hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |