abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45896193
BNN is echt een beetje de weg kwijt
Ze willen graag overkomen als overal scheid aan hebben.. Totaal respectloos.
Heel irritant om 100x kut te horen omdat het zogenaamd cool is om te schelden.
Jees wat een kinderachtige tv. Spuiten en slikken is nog zo'n programma wat te triest is voor woorden.
De Ali b onder de programma's zogenaamd een voorbeeld voor de jeugd.
pi_46036418
quote:
Commerciele zenders hadden interesse voor SteenGeyl

Afgelopen week trokken BNN en GeenStijl onverwachts hun gezamenlijke programma SteenGeyl terug, nadat netcoördinator Roek Lips het op een veel later tijdstip dan afgesproken had gezet. Volgens Dominique Weesie van GeenStijl waren er toen meteen veel andere belangstellenden.

Weesie bij BNR: De gieren hebben zich massaal gemeld. Ik vond het wel grappig dat op het moment dat wij de stekker eruit trokken, wij de volgende dag al in de ether hadden kunnen gaan via een andere partij, in dit geval een commerciële. Eén van de geïnteresseerden zei tegen hem: Toen wij hoorden van de samenwerking tussen GeenStijl en BNN hebben we onszelf hier voor de kop geslagen want wij waren ook op dat idee gekomen maar we waren niet zo snel in het benaderen van jullie.

Volgens Weesie was er bij de totstandkoming van de samenwerking tussen BNN en GeenStijl een afspraak gemaakt voor het timeslot van 23.30. uur. Een week voor de eerste uitzending kwam netcoördinator Roek Lips met de melding dat SteenGeyl pas rond 1.00 uur uitgezonden zou worden. We hebber er echt wel lang over nagedacht van moeten we het dat toch niet proberen? Maar gezien de tijd, aandacht en geld dat het kost, hebben we gezegd van nee.

Ook het plan van Lips om eerst op het late tijdstip te beginnen om, als het programma een succes werd, eerder op de avond geprogrammeerd te worden, werd door GeenStijl afgewezen. Dan ben je overgeleverd aan de grillen van de netcoördinator en daar heb ik in heel korte tijd heel weinig vertrouwen in gekregen. (..) We hebben fantastisch samengewerkt met BNN en daar heb ik nog steeds een heel warm gevoel bij, maar dat zo’n netcoördinator blijkbaar zo’n macht heeft in Hilversum, heeft me toch wel aan het denken gezet.

Woensdag gaat GeenStijl met BNN praten om te kijken welke mogelijkheden er zijn om het programma alsnog door te laten gaan. (Medialog)
pi_46036522
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Lassekjus het volgende:
BNN is echt een beetje de weg kwijt
Ze willen graag overkomen als overal scheid aan hebben.. Totaal respectloos.
Heel irritant om 100x kut te horen omdat het zogenaamd cool is om te schelden.
Jees wat een kinderachtige tv. Spuiten en slikken is nog zo'n programma wat te triest is voor woorden.
De Ali b onder de programma's zogenaamd een voorbeeld voor de jeugd.
Ik vind BNN één van de beste omroepen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_46036654
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Begrijpelijk, aangezien jij je nog in de puberfase bevindt.
pi_46036736
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:26 schreef PDOA het volgende:

[..]

Begrijpelijk, aangezien jij je nog in de puberfase bevindt.
daarom

Maar serieus, ik vind ze echt goede programma's maken. Zoals je zal het maar hebben, Over mijn lijk, try before you die, Katja vs de rest etc Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar BNN onderscheid zich duidelijk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_46036742
gewoon alle publieke zenders afschaffen... BNN als eerste.
pi_46037371
quote:

[..]

Hun niveau verschilt niet veel van die van SBS, dus dat zal je ook wel tof vinden
pi_46550173
quote:

BNN en Geenstijl toch door met Steengeyl.

Er zit nu alsnog een dikke kans in dat GeenStijl op televisie komt bij de publieke omroep. 'Steengeyl' werd onlangs op het laatste moment teruggetrokken omdat de netcoördinator van Nederland 3 het naar een nachtelijk tijdstip had verplaatst. Hij vond het programma niet goed genoeg. Zowel GeenStijl als BNN waren daar niet blij mee.

"We zijn nu bezig om weer zaken op te nemen", zegt GS-directeur Dominque Weesie. "Dan moeten we een pilot maken en weer met meneer Lips om tafel gaan zitten. Begin april weet ik daar meer over. Een start in de zomer lijkt hem goed mogelijk. Als heel Hilversum platligt, is het makkelijker om een goed tijdstip te krijgen waarop je je kunt bewijzen. BNN heeft daar wel ervaring mee. De Lama's zijn ook begonnen in de zomer."

Opmerkelijk genoeg was de achterban van GeenStijl blij met het falen van Steengeyl. "Dat zijn jakhalzen", zegt Weesie. "De grootste critici waren vijfentwintig man die zich speciaal voor de gelegenheid hadden geregistreerd. Van die nieuwe IP-adressen waren er acht afkomstig van het Mediapark. We hebben daar blijkbaar geen vrienden gemaakt."
Whatever I want.
pi_46598625
quote:

[..]

BNN is (op een paar uitzonderingen na) een puberaal- hedonistische omroep, waarin het "lang leve de(onderbroeken)lol" meestal de boventoon voert, waarin niemand(mens en dier) ontzien wordt; bont moet kunnen e.d als het maar lachen is. Geenstijl gaat nog een paar stapjes verder en begint zo onderhand een Geert Wilders "fan community" te worden met gezwollen quasi-intellectuele (extreem) rechtse prietpraat,
Het is daarom misschien ook maar goed dat "Steengeyl" geen doorgang vond.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:02:15 #60
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_46605853
Rot toch op met je extreemrechtse prietpraat.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:48:37 #61
167723 sanni
Acima de seu
pi_46614796
Iets segt mij dat dit bij lange na niet zo leuk is als de website. Ik weet het niet,gevoelsmatig
gaat dit de mist in. Zie je trouwens wel vaker bij het onstaan van iets dat in zijn orginele
vorm aanslaat en op het moment van verandering e.e.a mist en vervolgens flopt. Maar goed,
we zien het wel.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 februari 2007 @ 01:46:44 #62
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_46759932
Laat dat geen stijl tv maar snel komen !
Echt leuke items

vb: http://www.geenstijl.tv/2007/01/rutger_en_de_goednieuwskrant.html

Hoop dat het alsnog via de BNN samen gaat

edit:
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Sirolf het volgende:
Het zou inderdaad toch doorgaan, maar dan in de zomer. Er zijn dan meer herhalingen e.d., waardoor ze eerder op de avond kunnen worden geprogrammeerd.

[ Bericht 29% gewijzigd door Paul op 28-02-2007 02:07:26 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_46759981
Rutger is erg goed

Maar het komt niet. Niet dat dat uitmaakt denk ik, want via internet bereiken ze ook genoeg mensen, ze moeten het alleen meer promoten dan.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 01:58:11 #64
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_46760108
!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 februari 2007 @ 01:58:33 #65
80791 crew  Paul
pi_46760113
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef Repeat het volgende:
Rutger is erg goed

Maar het komt niet. Niet dat dat uitmaakt denk ik, want via internet bereiken ze ook genoeg mensen, ze moeten het alleen meer promoten dan.
laatste berichten waren toch dat het alsnog weer doorgaat
daarom zijn er ook weer zoveel nieuwe items gemaakt
snappie
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:59:53 #66
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46760131
Haha deze is inderdaad mooi, best een aardig filmpje/programma.
Zyggie.
pi_46760168
"Dan loop je zo maar over straat, en roepen ze 'kip' naar je..."
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  woensdag 28 februari 2007 @ 02:06:19 #68
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_46760241
Het zou inderdaad toch doorgaan, maar dan in de zomer. Er zijn dan meer herhalingen e.d., waardoor ze eerder op de avond kunnen worden geprogrammeerd.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 februari 2007 @ 02:07:08 #69
80791 crew  Paul
pi_46760253
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:06 schreef Sirolf het volgende:
IDD ! dat was het ja !
bedankt !
pi_46760265
"Dag Antilliaantje" .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_46767775
ha tof
pi_46767953
"Zeggen ze Kip tegen u? Dat krantje liegt! Ze zeggen Kip tegen hem!"
pi_58917836
quote:
GeenStijl: ‘BNN niet gecharmeerd van Van Castricum’
Geplaatst op maandag 26 mei 2008 om 10:15

Website GeenStijl maakte in het voorjaar van 2007 een tv-programma met BNN. Netmanager Roek Lips kon alleen plaats maken om 01.00 uur ’s nachts en daarop liep de samenwerking stuk. Directeur Dominique Weesie van GeenStijl vertelt dat het contact met BNN dood bloedde. “Bovendien keerde BNN zich tegen onze verslaggever. Vooral Maarten van Dijk was absoluut niet gecharmeerd van Rutger. En Rutger niet van hem. Ook Jack Spijkerman raadde Rutger aan bij BNN.”

Dominique Weesie vertelt in De Volkskrant: “Toen Jack Spijkerman ooit werd geraadpleegd om De Nieuwste Show te verbeteren, zei hij: als je dit goed wil krijgen, moet je iemand als Rutger hebben. Dat werd meteen afgekapt.”

Volgens Dominique Weesie bloedde het contact dood toen de vorige BNN-voorzitter vertrok. “We merkten ook dat BNN meer hield van politiek-correcte humor dan wij. Voor De Nieuwste Show hebben ze natuurlijk hun nek uitgestoken, maar dat vond ik het slechtste programma dat ik ooit op tv heb gezien. Patrick Lodiers paste er niet in, en dan die lachband op de achtergrond; verschrikkelijk.”

Er zijn binnen BNN twee stromingen, denkt Dominique Weesie. “De ene groep houdt van ons, de andere kan niet om GeenStijl lachen. Ik vind het niet vreemd dat De Lama’s en mensen als Katja Schuurman vertrekken. Volgens mij krijgen ze bij BNN niet zo de kans om zich te vernieuwen. BNN blijft hangen in Try before you die en het zoveelste seizoen van Spuiten & Slikken. De Grote Donorshow was natuurlijk een hoogtepunt, maar daarna moet je wel met iets komen. En je moet als omroep ook wat zwaargewichten houden. Als Sophie Hilbrand zich meer wil concentreren op haar filmcarrière, houden ze straks alleen Filemon nog over.”

Website GeenStijl gaat nu in zee met tv-zender Veronica. Tijdens het EK voetbal brengt de zender dagelijks tijdens de rust van de wedstrijden een filmpje van GeenStijl, gemaakt door verslaggever Rutger Castricum. Als het slaagt, wordt de samenwerking in september voortgezet. Daarmee zijn de tv-plannen met BNN van de baan.

Naast Veronica sprak GeenStijl ook met RTL, maar beide partijen waren volgens hem te ‘laks’. Niettemin presenteerde Rutger onlangs wel de finale van De Gouden Kooi voor RTL. Weesie: “Hij werd van tevoren helemaal verrot gescholden door John de Mol, omdat hij te negatief was. Daarna werd hij door iedereen gefeliciteerd. Hij hoorde erbij, want hij had zijn John de Mol-momentje gehad.“
  maandag 26 mei 2008 @ 13:27:30 #75
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58918048
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')