Maar Jeroen en Marcia ook niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Woepsje het volgende:
Snapt die Micheline nou echt niet dat Tijn en Monique ook een keer een pauze willen hebben van 8 uur. Zij heeft die al gehad.
ze staat sowieso die discussie op de verkeerde plek te houden... jankertquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Woepsje het volgende:
Snapt die Micheline nou echt niet dat Tijn en Monique ook een keer een pauze willen hebben van 8 uur. Zij heeft die al gehad.
Nee dat merk ik nu ook, maar die Micheline blijft er over zaniken. Altijd in haar eigen straatje denken en dat doet Jeroen beslist niet.quote:
Dat is dan wel weer waar ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze staat sowieso die discussie op de verkeerde plek te houden... jankert![]()
Juist niet. Anders krijg je geen gezeik zoals nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef BigBuzzz het volgende:
Blijkdaar moet BB de volgende keer maar weer zelf een schema opstellen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist niet. Anders krijg je geen gezeik zoals nu.
ik geloof het ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Micheline is geloof ik een beetje chagerijnig
Ja nou loopt ze ook weer te zeiken dat hun Madonna hebben gehad als muziek. Pffffffffff die jankert heeft steeds wat anders. Gisteren was het haar tampon, vanmorgen moest ze poepen en nou is het weer de muziek van de anderen die te leuk is.quote:
Ik ga steeds meer sympathie voor Jeroen krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef T-lex het volgende:
Jeroen ken tenminste lachen...die ziet de humor er wel van in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |