quote:zo ben ik ook precies
Op zondag 06 januari 2002 19:18 schreef milagro het volgende:[..]
ja en nee. los in de zin van niet samenwonen, elkaar niet iedere dag zien. Dat houdt het spannender en ik wil graag iemand missen, door het verlangen naar elkaar dan, doe je meer je best om het elkaar naar de zin te maken.
vast in de zin van enige exclusiviteit wat de sex betreft.
Ik ben zelf niet iemand (meer) die zomaar in bed belandt met iemand en zie dat de partner dan dus ook niet graag doen.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 06-01-2002 19:32]
quote:alsof je je partner maar inruilt als je een aantrekkelijker exemplaar langskomt
Op zondag 06 januari 2002 18:57 schreef Emel het volgende:[..]
ja denk het ook
mannen vinden jongere vrouwen toch aantrekkelijker later.
als je een goede relatie hebt en veel van elkaar houdt, heeft dat er niet veel mee te maken als het goed is
quote:Het feit dat het klikt en dat je van elkaar houdt misschien?
Op zondag 06 januari 2002 18:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Hmm, en wat zijn nu eigenlijk de voordelen voor jou als vrouw zijnde?
De jonge ongedwongenheid en het ontbreken van de bierbuik?
Of het grotere libido van de jongere man? Het feit dat hij meestal wat meer openminded is? Mode bewuster?
*benieuwd is*
quote:Het eerste deel kan ik het wel mee eens zijn; het is even wennen in elkaars wereld, maar als je het beiden echt wilt en je bent wat langer bij elkaar is dat geen enkel probleem.
Op zondag 06 januari 2002 19:19 schreef Manono het volgende:
Nadelen kunnen zijn dat je niet makkelijk in elkaars wereld past dus als je op decorum gesteld bent kan dat lastig zijn. Je hebt een ander soort gesprekken met mensen op feestjes en het kan zijn dat al naar gelang via wie je op het feestje bent uitgenodig, een van twee zich stierlijk verveeld of geen gespreksstof heeft. Dat zijn dingen waarvan ik heb gemerkt dat je compromissen moet maken. En de oudere dame moet zich in gesprekken aanpassen aan het ervaringsgebrek van de jongerte man, dus dingen op een wat rechtlijniger simpeler manier zeggen zodat hij ze begrijpt. Minder diepgang dus.
het tweede stukje, over simpeler en minder diepgang: dat ligt dan toch echt aan de jongeman in kwestie hoor
Mijn vriend is 11 jaar jonger (ik ben 33) maar van eenvoud of minder diepgang heb ik erg weinig gemerkt!
quote:Ohja ??? naar mijn ervaring niet.. eigelijk hoger.. zelf een "relatie" met een vrouw van 33.. (ikke is 23...)
Op zondag 06 januari 2002 18:00 schreef X-Ray het volgende:[knip]
Het zeur gehalte is veeeel lager...
[/knip]
Heerlijk.. egt waar.. sex is perfect.. kan goed met haar praten.. maar na een tijdje begon het gezeur.. (pijn hier.. aandacht vragen daar.. )
Om de een of andere reden spreek ik haar niet meer.. We belde iedere dag wel ff.. tot zij het teveel vond worden.. ik dus niet meer bellen.. Zij dus ook niet meer..
Was het dan wel een relatie ?? Als er wat was, dan was ik de eerste die ze belde.. Nu ook niet meer.. ach.. ik ben er klaar mee..
Martijn..
Weet ik gelijk weer waarom ze mij versierde...
quote:Vakk hebben ze kleine kinderen en dat is hods irritant.
Op zondag 06 januari 2002 18:17 schreef Emel het volgende:[..]
wat een voordelen waar ik wel mee eens ben
zijn er geen nadelen
quote:Daar ben ik het dus pertinent mee oneens! 't Kan dan wel een trend zijn, maar daar doe ik dus lekker niet aan mee.....
Op maandag 07 januari 2002 21:42 schreef Frenkie het volgende:
Toevallig hoorde ik van een ietwat oudere vrouw (zij 31 ik 22) dat tegenwoordig vrouwen van dei leeftijd jinge kereltjes versieren, om zo de mannen terug te pakken..Weet ik gelijk weer waarom ze mij versierde...
Ik ben (per ongeluk) ook 31 maar heb nog nooit de idee gehad om een jonger vriendje te 'versieren' alleen maar om 'de mannen' terug te pakken! Terug pakken....... waarom dan? Ik heb geen reden om 'de mannen' terug te pakken, al heb ik ook kl**tzakken ontmoet, maar zoiets mag je toch niet afwentelen op álle mannen?
Alhoewel ik me geen 'oudere vrouw' voel, heb ik wel eens wat gerommeld met (behoorlijk) jongere mannen, maar dan uitsluitend omdat ik ze lief/leuk/aardig/lekker vond, maar nooit omdat ik zonodig iemand ('man') zou willen kwetsen!
Volgens mij telt de 'chemie' en niet zozeer de leeftijd! Maar misschien ben ik ouderwets of zo...........
quote:Juist, zo was dat bij mij dus ook. Ook vinden oudere vrouwen (correct me if I'm wrong) het een ego-streling als ze een vriend hebben die een stuk jonger is dan haar. Geeft aan dat ze toch nog goed in de markt ligt.
Op dinsdag 08 januari 2002 03:46 schreef Marieke.J het volgende:[..]
Alhoewel ik me geen 'oudere vrouw' voel, heb ik wel eens wat gerommeld met (behoorlijk) jongere mannen, maar dan uitsluitend omdat ik ze lief/leuk/aardig/lekker vond.
ik weet alleen wel van mezelf dat het verschil niet te groot moet worden want dan krijg ik er moeite mee. mijn huidige vriend is nog geen jaar jonger dan ik.. ongeveer een maand of 8. maar heel veel meer moet het niet worden
in beide richtingen, dus ook niet iemand veel ouder. maarja dat is persoonlijk..ik heb gewoon graag iemand van mijn eigen leeftijd.
smaken verschillen niewaar?
quote:Bij deze dus een correctie, je vraagt er zelf om
Op dinsdag 08 januari 2002 08:02 schreef DikkeSjaak het volgende:[..]
Juist, zo was dat bij mij dus ook. Ook vinden oudere vrouwen (correct me if I'm wrong) het een ego-streling als ze een vriend hebben die een stuk jonger is dan haar. Geeft aan dat ze toch nog goed in de markt ligt.
En bovendien: jongere mannen gooien zichzelf 'in de aanbieding' hoor, ik hoef daar nooit iets voor te doen (doe ik ook niet, ben ik ook niet bewust mee bezig).
Dus eigenlijk is de stelling dat oudere vrouwen (nee, ik ben niet oud en voel me al helemaal niet oud, maar voor sommigen ben ik nu eenmaal 'ouder') op jacht zouden zijn naar jongere mannen maar zéér ten dele waar, je zou 't ook om kunnen draaien: een hoop jonge(re) mannen zijn bewust op zoek naar een (iets) oudere vrouw! Want dat is dus wat ik aan den lijve ervaar!
quote:Pfff, dat lijkt me meer een mannentrekje. Goed, die dames zullen er wel zijn, maar waarom zou een jongere man een egostreling zijn? Er zijn ook zat erg leuke oudere mannen waar je je niet voor hoeft te schamen. Die hebben meestal weer wat meer gewicht qua herseninhoud, huishoudbeurs, sociale behendigheden plus dat ze vaak meer onderlegd zijn mbt een vrouwenlijf.
Op dinsdag 08 januari 2002 08:02 schreef DikkeSjaak het volgende:[..]
Juist, zo was dat bij mij dus ook. Ook vinden oudere vrouwen (correct me if I'm wrong) het een ego-streling als ze een vriend hebben die een stuk jonger is dan haar. Geeft aan dat ze toch nog goed in de markt ligt.
Verders dat we niet op 1 lijn zouden zitten vanwege leeftijd merk ik ook niets van, ik vind juist dat mannen van mijn leeftijd zeuren en vastigheid zoeken en een beetje saai zi
Vind wel raar dat de maatschappij altijd nog vreemd reageert op een iets "oudere" vrouw met een jongere vriend.
Mannen van 40 mogen bijvooorbeeld wel een chickie aan de haak slaan van rond de 40 en als het andersom is waarom zo´n rare reacties vraag ik me wel eens af.
Bovendien heb ik altijd jongere vriendjes gehad en mij werd altijd verteld dat die jonge meiden op den duur zo gaan klagen en zeuren en dingen eisen.
Oudere vrouwen schijnen relaxed te zijn en lekker in bed
Of mijn vriendschap c.q relatie met hem goed blijft gaan is natuurlijk een ? maar dit geldt voor elke relatie natuurlijk.
Ik heb het erg naar mijn zin met hem en dat hij het wel eens over zijn studie heeft e.d zit ik ook niet mee want we weten beiden dat ik ouder ben(of hij jonger) dus dat hoort bij zijn wereldje dus daar wil ik graag over horen.
En we snappen beiden dat ik wat meer meegemaakt heb dan hij maar dat is toch te begrijpen aangezien ik met mijn leeftijd voor lig op hem.
Net alsof een vent van dik 40 kalend met een zware bierbuik nog een meisje meekrijgt van rond de 20.
Ik denk trouwens dat de gemiddelde vrouw op leeftijd vandaag de dag er beter uitziet dan de gemiddelde man op leeftijd!
En inderdaad: voor mij is het ook enigzins egostrelend dat die jonkies me nog steeds lekker vinden.
quote:Inderdaad!
Op zaterdag 12 januari 2002 19:52 schreef Snoesje_Rules het volgende:Ik denk trouwens dat de gemiddelde vrouw op leeftijd vandaag de dag er beter uitziet dan de gemiddelde man op leeftijd!
En inderdaad: voor mij is het ook enigzins egostrelend dat die jonkies me nog steeds lekker vinden.
Mijn partners waren eigenlijk ook altijd jonger dan ik ben.
Ik was nooit bewust op zoek een jongere man; het gebeurde gewoon.
Op mijn 27e leerde ik op een feestje een heel bijzondere jongen kennen waarvan ik wist dat hij jonger was maar niet hoeveel; hij bleek de dag ervoor 18 te zijn geworden.
Vanwege het (voor mij te grote) leeftijdsverschil heb ik de boot afgehouden. Ik heb hier heel wat nachten van wakker gelegen; hij was slim, mooi en verbaal zeer begaafd.
Voor hem was het leeftijdsverschil geen probleem, ik vond daarentegen het feit dat we in een totaal verschillende levensfase zaten onoverkomelijk (ik werkte al een aantal jaar, hij was net begonnen met studeren). Temeer omdat ik hem niet de leuke tijd wilde ontnemen die ik al lang achter me had liggen (veel uitgaan e.d).
Het valt mij ook op dat veel 30+ vrouwen er niet wezenlijk ouder uitzien dan vrouwen van ca. 25.
Nu ben ik getrouwd met een partner die ook jonger is dan ik (hoewel we maar 3 jaar schelen).
quote:Ik moet heel eerlijk zeggen dat het hebben van ander vrouws kinderen mij toch ook wel een beetje zou afschrikken als ik erover dacht iets met iemand te beginnen. Terwijl ik het heel normaal vind als vriendinnen kinderen hebben ofzo, en terwijl ik zelf ook wel kinderen wil.
Op zondag 06 januari 2002 19:31 schreef milagro het volgende:
(Dit slaat op Manono's laatste post)
Dat kan inderdaad het geval zijn met heren van onder de 30, in mijn geval (38 jr) is 30 dan ook vaak de beneden grens qua leeftijd. Omdat je vaak toch het leeftijdsverschil merkt naarmate de gesprekken vorderen. De interesses willen ook nog wel es botsen, ik hoef niet per sé ieder weekend uit, zelfs niet iedere maand bijvoorbeeld.
En het feit dat ik 2 kinderen heb, die ten alle tijden op de eerste plaats komen, wil ook nog wel es een obstakel zijn.
Als een man kinderen heeft heb ik een beetje het idee dat iemand al zo'n verhaal meedraagt en al zoveel belangrijke mensen in z'n leven heeft, dat ik er niet eens aan begin in de buurt te willen komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 13-01-2002 21:56]
quote:Je zult nog verbaasd zijn over hoe goed ze die mee krijgen
[b]Op zaterdag 12 januari 2002 19:52 schreefNet alsof een vent van dik 40 kalend met een zware bierbuik nog een meisje meekrijgt van rond de 20.
quote:ja als ze geld hebben
Op zondag 13 januari 2002 22:49 schreef fancypants het volgende:[..]
Je zult nog verbaasd zijn over hoe goed ze die mee krijgen
quote:looks, babbels, geld, charme... of een combinatie daarvan is voldoende
Op zondag 13 januari 2002 23:11 schreef choser het volgende:[..]
ja als ze geld hebben
Dus de logische combinaties zijn:
vrouw 18 man 35
vrouw 35 man 18
man 35 vrouw 18
Conclusie is dat oudere(30+) mannen en jonge vrouwen het makkelijks aan partners komen omdat hun doelgroep (jonge vrouwen) het liefst een relatie heeft met een die oudere man en zij elkaars doelgroep zijn.
quote:Ja okay, maar ik kan morgen wel onder een auto liggen. Wat er over 10 jaar gebeurt zie ik dan wel.
Op zondag 06 januari 2002 18:35 schreef milagro het volgende:
* meldtNadelen...? Ik denk dat een nadeel zou kunnen zijn de situatie 10 jaar later... waar de man weer oog krijgt voor jongere dames en de vrouw zowat in de overgang zit.
Voor de rest eens met de voordelen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |