Groen, inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
tuinierder - groenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
automonteur meestal ook blauw of zwart.
Ik ken monteurs met rode, met lichtblauwe, met donkerblauwe, met zwarte, met lichtgroene en met dualtone overalls, afhankelijk van de garage, het merk of zelfs de functie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
tuinierder - groenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
automonteur meestal ook blauw of zwart.
als schilder moet je juist vaak wel een witte aan, omdat dat makkelijker te wassen is (omdat alle overalls dan wit zijn, en ze extra heavy schoon te maken zijn), en het er dan extra schoon uit ziet. Zodat hun imago beter is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef Bill_E het volgende:
Gast het id niet zo dat je als tuinman een groene overal moet dragen..
of als schilder een witte...
Brandweer -> blauwquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:44 schreef rick85 het volgende:
Mario> Rood!
Luigi> Groen!
Beide loodgieters toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop