abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2002 @ 19:04:42 #76
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_2737243
quote:
Op maandag 07 januari 2002 19:00 schreef Seborik het volgende:

[..]

Is al bekend wanneer deze uitkomt?


Ergens in de zomer. Al het spul moet nog opgenomen worden.

Ook al is het verhaal niks, de muziek is supervet!

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 7 januari 2002 @ 19:40:41 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2737682
quote:
Op maandag 07 januari 2002 17:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

zelfde verwarring hier zie ik


Er waren twee Covenants:

1. de black-metal band Covenant, met o.a. Hellhammer, Nagash, Blackheart en nog een paar. (heb de cd even niet bij me)
2. de electro band Covenant, gevormd rondom zanger/programmer Eskil Simonsson.

Covenant 2 bestond al wat langer, dus Covenant 1 moest de naam veranderen in The Kovenant. Ironisch genoeg speelt The Kovenant nu een soort van space-metal, met een hoop samples en electronische beats.

Cd's van The Kovenant:
-Nexus Polaris
-Aenimatronik (met leuke cover van "Babylon Zoo - Spaceman"

Cd's van Covenant:
-Europa
-United States Of Mind
-Synergy
-Sequencer
-Dreams of a cryotank

"...One world, one sky, we live, we die..."

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_2738138
quote:
Op maandag 07 januari 2002 19:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Er waren twee Covenants:

1. de black-metal band Covenant, met o.a. Hellhammer, Nagash, Blackheart en nog een paar. (heb de cd even niet bij me)
2. de electro band Covenant, gevormd rondom zanger/programmer Eskil Simonsson.

Covenant 2 bestond al wat langer, dus Covenant 1 moest de naam veranderen in The Kovenant. Ironisch genoeg speelt The Kovenant nu een soort van space-metal, met een hoop samples en electronische beats.

Cd's van The Kovenant:
-Nexus Polaris
-Aenimatronik (met leuke cover van "Babylon Zoo - Spaceman"

Cd's van Covenant:
-Europa
-United States Of Mind
-Synergy
-Sequencer
-Dreams of a cryotank

"...One world, one sky, we live, we die..."


Jaa hier heb ik wat aan, deze is uitleg is veel beter dan die van MetalMart

Maar doch bedankt!

  maandag 7 januari 2002 @ 20:56:24 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2738201
quote:
Op maandag 07 januari 2002 20:52 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Jaa hier heb ik wat aan, deze is uitleg is veel beter dan die van MetalMart

Maar doch bedankt!


Graag gedaan
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_2738246
quote:
Op maandag 07 januari 2002 20:52 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Jaa hier heb ik wat aan, deze is uitleg is veel beter dan die van MetalMart

Maar doch bedankt!


Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2738281
quote:
Op maandag 07 januari 2002 20:59 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]


Vooruit voor de moeite en voor Elegy ook
pi_2738400
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:01 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Vooruit voor de moeite en voor Elegy ook


Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2738480
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:07 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]


Gelukkig, je bent niet meer boos. (ik beetje bang voor boze mannen )
  maandag 7 januari 2002 @ 21:11:47 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2738494
Dan heb ik ze dus TOCH gezien op Waldrock
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 7 januari 2002 @ 21:12:10 #85
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_2738497
Ik heb vandaag toch maar een cd van Rainbow gekocht, Long live rock n roll. Goede muziek en Rainbow Eyes is prachtig
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_2738561
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:11 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Gelukkig, je bent niet meer boos. (ik beetje bang voor boze mannen )


nee hoor, ik heb een hart van goud
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2738630
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Dan heb ik ze dus TOCH gezien op Waldrock
jep . met als afsluiter.......... ik zeg het niet eens meer
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2738838
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:16 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

nee hoor, ik heb een hart van goud


Liev
pi_2739321
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:35 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Liev


Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2739443
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:12 schreef Kipman het volgende:
Ik heb vandaag toch maar een cd van Rainbow gekocht, Long live rock n roll. Goede muziek en Rainbow Eyes is prachtig
Cool! Staat daar ook Man on The Silver Mountain op?
pi_2739601
'k heb net Serenade of Darkness ontdekt, best cool. Black Metal van eigen bodem Maar es ff kijken of ik een cd van ze kan vinden
  maandag 7 januari 2002 @ 22:36:09 #92
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2739873
Een goedenavond metalen mensen.

Ik vind The Kovenant nog steeds goed (laten we over de oude Covenant nu ook spreken als The Kovenant, voor de duidelijkheid). Kovenant in het begin was aangename melodieuse black metal, maar bijvoorbeeld Nexus Polaris vond ik al geen BM meer. Zelf noemen ze het "Cosmic Bizarre Metal". Maar er zijn nu zoveel BM bands (waarvan de overgrote meerderheid helaas van bizar lage kwaliteit) dat de progressie van Kovenant (Metal_Mart spreekt liever van regressie, to each his own...) naar zeer originele mix van industrial en metal, door mij wel gewenst is.

Het is jammer dat de band zo door de BM scene uitgekotst wordt, net als Cradle en Dimmu Borgir. O weeeee als een (voormalig) BM band enigzins commercieel succes boekt...

pi_2740293
quote:
Op maandag 07 januari 2002 22:36 schreef Summoner het volgende:
Een goedenavond metalen mensen.

Ik vind The Kovenant nog steeds goed (laten we over de oude Covenant nu ook spreken als The Kovenant, voor de duidelijkheid). Kovenant in het begin was aangename melodieuse black metal, maar bijvoorbeeld Nexus Polaris vond ik al geen BM meer. Zelf noemen ze het "Cosmic Bizarre Metal". Maar er zijn nu zoveel BM bands (waarvan de overgrote meerderheid helaas van bizar lage kwaliteit) dat de progressie van Kovenant (Metal_Mart spreekt liever van regressie, to each his own...) naar zeer originele mix van industrial en metal, door mij wel gewenst is.

Het is jammer dat de band zo door de BM scene uitgekotst wordt, net als Cradle en Dimmu Borgir. O weeeee als een (voormalig) BM band enigzins commercieel succes boekt...


hehe regressie inderdaad. Nexus Polaris heb ik nog wel liggen, maar dat andere is gewoon mijn stijl niet.
dat cradle en dimmu uitgekotst worden door een aantal 'true' mensen snap ik ook niet, want hebben ze muzikaal 'concessies' (mooi woord he ) gedaan? naar mijn mening niet, dimmu is juist steeds harder geworden, dus van commercieel kun je niet spreken. een hoop mensen vinden het gewoon goed, so what? ik vind het ook briljant. Alleen mag shagrath die belachelijke jurk van hem wel uittrekken, dat vind ik triest
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  maandag 7 januari 2002 @ 23:20:36 #94
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2740399
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:11 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]
dat cradle en dimmu uitgekotst worden door een aantal 'true' mensen snap ik ook niet, want hebben ze muzikaal 'concessies' (mooi woord he ) gedaan? naar mijn mening niet, dimmu is juist steeds harder geworden, dus van commercieel kun je niet spreken. een hoop mensen vinden het gewoon goed, so what? ik vind het ook briljant. Alleen mag shagrath die belachelijke jurk van hem wel uittrekken, dat vind ik triest


Dat hele 'true' gebeuren, ofwel 'anti-trend' is inderdaad supersneu.

Dimmu is inderdaad harder geworden, check de eerste twee albums, zwaar atmosferisch en melodieus. Dimmu Borgir is op het moment bijna de ultieme band, dat komt dus voornamelijk door de toetreding van Simen, Galder en Nicholas. Topmuzikanten. Maar die jurk...

  maandag 7 januari 2002 @ 23:26:05 #95
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_2740458
quote:
Op maandag 07 januari 2002 22:10 schreef Seborik het volgende:

[..]

Cool! Staat daar ook Man on The Silver Mountain op?


Nee, die staat op Rainbow Rising. Daar staat trouwens ook op "Temple of the king" op die door Mägo de Oz is gecovered, maar niet zomaar, nee, in het Spaans! "El templo del adios" Erg grappig.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2740516
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:20 schreef Summoner het volgende:

[..]

Dat hele 'true' gebeuren, ofwel 'anti-trend' is inderdaad supersneu.


True betekent dat een band een klein groepje aanhangers heeft. Zodra er meer mensen naar die muziek luisteren noemen de "echte" fans de band en de fans niet meer "true"....

:-/

pi_2740542
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:20 schreef Summoner het volgende:

[..]

Dat hele 'true' gebeuren, ofwel 'anti-trend' is inderdaad supersneu.

Dimmu is inderdaad harder geworden, check de eerste twee albums, zwaar atmosferisch en melodieus. Dimmu Borgir is op het moment bijna de ultieme band, dat komt dus voornamelijk door de toetreding van Simen, Galder en Nicholas. Topmuzikanten. Maar die jurk...


inderdaad topmuzikanten, hoewel Astennu beter was (qua spel dan, niet qua toewijding ) Nick is trouwens nog steeds roadie bij Napalm Death, dat vind ik echt gaaf, niet hoog in zn kale bol gekregen ofzo.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2740561
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nee, die staat op Rainbow Rising. Daar staat trouwens ook op "Temple of the king" op die door Mägo de Oz is gecovered, maar niet zomaar, nee, in het Spaans! "El templo del adios" Erg grappig.


Best wel een leuke band Mägo de Oz.

Tierra Santa ook vooral dat Reconquista nummer is gaaf.

  maandag 7 januari 2002 @ 23:36:25 #99
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_2740562
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:32 schreef SanderThomas het volgende:

[..]

True betekent dat een band een klein groepje aanhangers heeft. Zodra er meer mensen naar die muziek luisteren noemen de "echte" fans de band en de fans niet meer "true"....

:-/


Dat is in Noorwegen nog een hele rel geweest...lees het boek "Lords of chaos" maar eens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 7 januari 2002 @ 23:43:51 #100
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_2740628
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:36 schreef Seborik het volgende:

[..]

Best wel een leuke band Mägo de Oz.

Tierra Santa ook vooral dat Reconquista nummer is gaaf.


Yep. Zanger van Tierra Santa is ook goed, maar soms lijkt het alsof hij per ongeluk in een andere toonsoort zingt. Het ergst is dat in "Séptima Estrella".
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')