bedoel je soms deze [COS #418] Naggie dansuh wah...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:07 schreef ThaSandman het volgende:
[COS #417] Dancing the night away....
er zijn pas 20uur van de 48 afgelegd . 48 uur is ook fokking veel. Hummer had het beter bij 24 kunnen houdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef T-lex het volgende:
Maar het zit er weer ff op voor Mo en Tijn...even opladen voor de volgende sessie. (of afkoelen, tis maar net hoe je het wil zien bij die 2) Ze zien er moe maar voldaan uit...is ook best een prestatie om trots op te zijn.
![]()
Geloof dat het bad al aangaat...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef BigBuzzz het volgende:
samen douchen ????
o, het ging dus meer om de weekopdracht onderbreken zoals bij de "wakker-blijven"opdracht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef heksie69 het volgende:
Marcia riep ook nog dat Flo ook wel stennis mocht maken.. alles voor vroegtijdig eindigen van weekopdracht
Kijk eens hoe ze dansen . . . wat is daar klef aan ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef avonne het volgende:
[..]
o, het ging dus meer om de weekopdracht onderbreken zoals bij de "wakker-blijven"opdracht.
en niet zozeer om "wat zijn jullie klef"
Denk dat Tijn nog even niet voor de camera wil verschijnenquote:
Mo...Ik kom even bij je binnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/hmmmkl.jpg]afbeelding][/URL]
Dan was de opdracht van de zusjes en jeroen veel leukerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:19 schreef Tulip het volgende:
Ik vind het allemaal maar ontzettend SAAI.. Beetje dansen beetje slapen, hier is toch geen reet aan. Ze zeggen ook helemaal niks en de ret ligt gewoon te pitten..
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:19 schreef Tulip het volgende:
Ik vind het allemaal maar ontzettend SAAI.. Beetje dansen lopen beetje slapen, hier is toch geen reet aan. Ze zeggen ook helemaal niks en de ret ligt gewoon te pitten..
dat had ze een uur of 10 geleden alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
Marcia heeft het eenb eetje gehad met Jeroen zo te zien
Ze horen je niet, hoor!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Bartoli het volgende:
wat lees ik willen ze van Jeroen af opeens en noemen ze hem een dweep. Eerst doen of ze blij zijn en hem nu na 20uur weer afmaken. Vraag me af wie hier dan de dweeps zijn. Ja hoor ik heb het tegen jullie Marcia en Marlies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |