bedoel je soms deze [COS #418] Naggie dansuh wah...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:07 schreef ThaSandman het volgende:
[COS #417] Dancing the night away....
er zijn pas 20uur van de 48 afgelegd . 48 uur is ook fokking veel. Hummer had het beter bij 24 kunnen houdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef T-lex het volgende:
Maar het zit er weer ff op voor Mo en Tijn...even opladen voor de volgende sessie. (of afkoelen, tis maar net hoe je het wil zien bij die 2) Ze zien er moe maar voldaan uit...is ook best een prestatie om trots op te zijn.
![]()
Geloof dat het bad al aangaat...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef BigBuzzz het volgende:
samen douchen ????
o, het ging dus meer om de weekopdracht onderbreken zoals bij de "wakker-blijven"opdracht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef heksie69 het volgende:
Marcia riep ook nog dat Flo ook wel stennis mocht maken.. alles voor vroegtijdig eindigen van weekopdracht
Kijk eens hoe ze dansen . . . wat is daar klef aan ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef avonne het volgende:
[..]
o, het ging dus meer om de weekopdracht onderbreken zoals bij de "wakker-blijven"opdracht.
en niet zozeer om "wat zijn jullie klef"
Denk dat Tijn nog even niet voor de camera wil verschijnenquote:
Mo...Ik kom even bij je binnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/hmmmkl.jpg]afbeelding][/URL]
Dan was de opdracht van de zusjes en jeroen veel leukerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:19 schreef Tulip het volgende:
Ik vind het allemaal maar ontzettend SAAI.. Beetje dansen beetje slapen, hier is toch geen reet aan. Ze zeggen ook helemaal niks en de ret ligt gewoon te pitten..
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:19 schreef Tulip het volgende:
Ik vind het allemaal maar ontzettend SAAI.. Beetje dansen lopen beetje slapen, hier is toch geen reet aan. Ze zeggen ook helemaal niks en de ret ligt gewoon te pitten..
dat had ze een uur of 10 geleden alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
Marcia heeft het eenb eetje gehad met Jeroen zo te zien
Ze horen je niet, hoor!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Bartoli het volgende:
wat lees ik willen ze van Jeroen af opeens en noemen ze hem een dweep. Eerst doen of ze blij zijn en hem nu na 20uur weer afmaken. Vraag me af wie hier dan de dweeps zijn. Ja hoor ik heb het tegen jullie Marcia en Marlies![]()
oh ok ik zag haar net kijken en ze kon 'm wel schietenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:26 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
dat had ze een uur of 10 geleden al![]()
KOFFIE!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:30 schreef T-lex het volgende:
Leuk broekje heeft Mo aan...je kan zeggen wat je wil over Mo, maar een goeie kont heeft ze wel.![]()
Zie trouwens dat Mo bij Tijn in bed duikt.![]()
???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:31 schreef Tulip het volgende:
BigBuzz > inderdaad!!
Micheline past wat dat betreft wel bij Semih, ikke ikke ikke. Hun doen ook nooit wat fout, nou dat dansen in ieder geval wel, ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef BigBuzzz het volgende:
Micheline is wel sociaal : "hey mars, ik neem wel vijf minuten eerder pauze, dan kunnen we allebei naar de wc . . . . . . .
Dus Marcia mag gaan als zij daar 5 minuten heeft zitten stinken . . . . .
ja lees de BB site marcia en marlies noemen hem een dweep. en snappen niet wat die nog in het huis doet. Maja zoals al gezegd ze zijn zelf de dweeps!!!!! Komop zeg wat wil je van Jeroen verwachten na 48u op die houten vloer te hebben gelegenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
VIndt je het dansen van Semih en MIcheline er beter uitzien dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:35 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg, dat dansen van JeroenEn dan die wezeloze uitdrukking op zijn gezicht
![]()
Als ik met die jongen op een onbewoond eiland zat, dan ging ik zwemmen
die gast is vermoeid wat wil jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:35 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg, dat dansen van JeroenEn dan die wezeloze uitdrukking op zijn gezicht
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:35 schreef mazaru het volgende:
![]()
nope... rest ligt in bedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:37 schreef tonja het volgende:
Staat er nu weer niemand aan de kant?
Die hebben tenminste nog een uitdrukking op hun gezicht, en daar komen ook hele zinnen uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:37 schreef Woepsje het volgende:
[..]
VIndt je het dansen van Semih en MIcheline er beter uitzien dan?
Ja een chagerijnige uitdrukking. Jeroen heeft eerst 2 dagen zijn spieren niet kunnen bewegen en nou moet ie ze 8 uur achter elkaar bewegen. Jeroen is ook niet mijn favoriet, maar nu petje af voor hem hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog een uitdrukking op hun gezicht, en daar komen ook hele zinnen uit.
BB laat ze doorgaan die 48uur en zegt dan pas ja WO misluktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nu wel ophouden met dansen; Weekopdracht mislukt.
Sssst . . . niet verder vertellenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
BB laat ze doorgaan die 48uur en zegt dan pas ja WO mislukt. Ze moeten wel wat uitvoeren nog anders liggen ze toch alleen maar te slapen
![]()
yep, maar dat was vannacht ook al zo ( [COS #418] Naggie dansuh wah... pagina 1)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Das niet waar.. want als er geen dansmeester aan de kant staat moeten ze het zelf in de gaten houden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een sukkels!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
yep, maar dat was vannacht ook al zo ( [COS #418] Naggie dansuh wah... pagina 1)
oh..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:45 schreef heksie69 het volgende:
[..]
Das niet waar.. want als er geen dansmeester aan de kant staat moeten ze het zelf in de gaten houden!
stond ook in de brief
daarnaast heeft bb gister in de brief van de schoenen ook gezegd dat ze ECHT als ze konden moesten gaan slapen
oooooow,.. nou, zonder die regels zou zelfs hilde mee kunnen doen !!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:45 schreef heksie69 het volgende:
[..]
Das niet waar.. want als er geen dansmeester aan de kant staat moeten ze het zelf in de gaten houden!
stond ook in de brief
daarnaast heeft bb gister in de brief van de schoenen ook gezegd dat ze ECHT als ze konden moesten gaan slapen
Waar is het kleedje??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
oooooow,.. nou, zonder die regels zou zelfs hilde mee kunnen doen !!!!
BB6, harder dan ooit !!!!
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/dancefloorkl.jpg]afbeelding][/URL]
Die twee dagen half onder het bed, met een deken over zijn hoofd waren op zijn lijf geschreven.quote:
ja op een laminaatvloer of wat is hetquote:
wat denk je ?!?!.. als hilde daar een maand over hobbeltquote:
Ze moeten nog 3 uur . . . . en dan gelijk slapen . . . .quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja op een laminaatvloer of wat is het. Dan kun je wel slapen alleen je spieren krijgen geen rust.
Wanneer zit die schift van deze gasten erop? ben wel eens benieuwd of ze verder gaan roddelen de seuten![]()
Ah Jeroen zal wel op de kamer gaan liggen bij sem, mich, marlies en marcia dus roddelen kan dan al nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:04 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Ze moeten nog 3 uur . . . . en dan gelijk slapen . . . .
Dat zal wel ja. . . is het beddegoed op de prinsessekamer nog gewassen eigenlijk ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ah Jeroen zal wel op de kamer gaan liggen bij sem, mich, marlies en marcia dus roddelen kan dan al niet
Ze moet d'r klep dicht houden. Nietszeggend trutje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij niet. waarom denk je dat mo naast tijn ligt en sa naast e10 (op de kamers van de boys). Juist ja in de prinsessenkamer zal het nog stinkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:16 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. . . is het beddegoed op de prinsessekamer nog gewassen eigenlijk ?
er staat toch ook duidelijk in de dagboeken te lezen dat het fout gaat. Maar zoals verleden jaar zal BB wel weer dingen door de vingers zien omdat ze itt verleden jaar de opdracht wss gewoon gaan afmaken. Verleden BB werd een opdr nog wel eens vroegtijdig gestaakt omdat ze vonden dat het niet te doen wasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:27 schreef BigBuzzz het volgende:
BB is niet duidelijk genoeg geweest over hoe er gedanst moet worden ? ? ? ?
In stijl, is dat niet genoeg? Dus niet dit (bijna) los gehuppel volgens mij.
Ja, d'r is echt geen reet meer aan zo....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef riri het volgende:
totaal geen chemie tussen deze dansparen....laat maar gauw Monique en Tijn weer terugkomen![]()
ze hadden er gisteren gewoon een paar flessen drank bij moeten nemen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er staat toch ook duidelijk in de dagboeken te lezen dat het fout gaat. Maar zoals verleden jaar zal BB wel weer dingen door de vingers zien omdat ze itt verleden jaar de opdracht wss gewoon gaan afmaken. Verleden BB werd een opdr nog wel eens vroegtijdig gestaakt omdat ze vonden dat het niet te doen was![]()
Dat kan niet, dan moet die eerst een vocabulaire zien te krijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:57 schreef Springveertje het volgende:
Lekkere opmerking van Marlies tegen Jeroen: "Je loopt de hele tijd te zeggen dat je 48 uur hebt gelegen, daar hebben wij toch niks mee te maken....." Volgende keer is zij aan de beurt dan kan Jeroen haar ff terugpakken als ze ook zit te janken!
Marlies vind ik ook niets, maar Jeroen houdt niet de eer aan zichzelf, maar kan voor de verandering geen woorden vindenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:02 schreef Springveertje het volgende:
Jeroen houd de eer aan zichzelf.....zou ik ook doen, wat een kneus is Marlies....Bah![]()
tuurlijk kan dat wel. Denk je dat ze nog helder kunnen denken nuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan moet die eerst een vocabulaire zien te krijgen
Zelfs als die anderen een volledige wietcake achter hun kiezen hebben, dan lullen ze Jeroen nog in een hoek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel. Denk je dat ze nog helder kunnen denken nu![]()
Marlies is gewoon een heks die doet of ze met iedereen vriendjes is maar vervolgens bij andere de vloer met ze aanveegt. O.a E10, Jeroen en Tijn![]()
Marlies![]()
Wat is er precies meeloperig aan als je tegen iemand zegt dat-ie niet zo moet zeuren?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef Springveertje het volgende:
Wel de eer aan zichzelf, want hij ging er niet tegenin tenminste, zou ik ook niet doen..... Marlies is het niet waard, meeloopster.....![]()
Ja maar wat heeft dat met dit te maken? waarom zou je op zo'n kutopmerking van Marlies ook antwoord gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs als die anderen een volledige wietcake achter hun kiezen hebben, dan lullen ze Jeroen nog in een hoek.
Er komt niet meer uit dan: "Ja maar,............. ehhhhhh......... ikkehh .... ehhh.......tja... begrijp je wel?
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef Woepsje het volgende:
Micheline lijkt wel een waggelende eend op die dansvloer.
uhm als er eentje niet gezeurd heeft de afgelopen 22uur is het Jeroen wel. Mich, Sem, Marlies etc waren al aan het zeuren voordat de opdr. uberhaupt begonnen was jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er precies meeloperig aan als je tegen iemand zegt dat-ie niet zo moet zeuren?
Ze moeten gewoon respect hebben voor iedereen, en niet als 1 blok tegen Jeroen tekeer gaan. Die jongen heeft nou eenmaal moeite met zijn woordkeuze......maar een beetje respect is toch wel op zijn plaats. Rik en Marlies scoren ff een minpuntje nu....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs als die anderen een volledige wietcake achter hun kiezen hebben, dan lullen ze Jeroen nog in een hoek.
Er komt niet meer uit dan: "Ja maar,............. ehhhhhh......... ikkehh .... ehhh.......tja... begrijp je wel?
![]()
Ik denk dat als je sinds gisterenmiddag te horen krijgt hoe zwaar iemand het wel niet heeft gehad door zich 48 uur te moeten verstoppen, dat dat flink je keel uitkomt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met dit te maken? waarom zou je op zo'n kutopmerking van Marlies ook antwoord geven. Ik zou het wel eens willen gezien hebben als Marlies daar gelegen had want die is nog groter dan Jeroen. Marlies paste nog niet eens half onder dat bed. dus die moest dus al met opgetrokken knieën daar liggen. En dat is nog pijnlijker als je dat zoveel uur moet volhouden. Kortom BB ook eens zo'n opdr voor Marlies maar dan zonder eten en andere bewoners om haar heen (drinken mag wel want uitgedroogd hoef nu ook weer niet)
![]()
Je bent niet echt dól op Jeroen, he?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Meeloperig, omdat Marlies het met Marcia eens was en ze is het altijd met iemand eens en schuild zich erachter......achterbaks noem ik dat!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er precies meeloperig aan als je tegen iemand zegt dat-ie niet zo moet zeuren?
Hahaha, ik irriteer me wezenloos aan hem de laatste dagen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent niet echt dól op Jeroen, he?![]()
Tuurlijk heeft Marlies het zwaar daar geef ik haar wel gelijk in. Al bijna 24u aan het dansen gaat ook niet in je koude kleren zitten. Maar dat is toch wat anders als 2 dagen opgehokt in een kamer met de zusjes waarvan je het merendeel op een harde vloer lag + dan direct nog eens gaan meedansenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:17 schreef Springveertje het volgende:
Marlies: "Ik heb het ook zwaar!!!!!" En nou moet zij ook zielig zijn?????????
Ik geef je gelijk dat er niks bij is in de persoon Jeroen, hij zal dan ook gerust er een keer uitgestemd worden, maar ik vind dat hij zich wel als meest neutraalste opsteld en respect voor iedereen heeft. Als Marcia en Marlies hem een "Dweep" noemen, achter zijn rug om, dat toont van geen enkel respect, zeg het dan recht in zijn gezicht!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, ik irriteer me wezenloos aan hem de laatste dagen.
Het zal best wel een lieve jongen zijn hoor, er zit heus geen kwaad in, maar voor de rest zit er ook niets in.
Ik vind het geen persoonlijkheid voor BB.
Daarom snap ik dat plotselinge gedweep met hem ook niet, en zijn klaarblijkelijke populariteit tijdens de stemrondes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal best wel een lieve jongen zijn hoor, er zit heus geen kwaad in, maar voor de rest zit er ook niets in.
Het viel me wel op dat Jeroen, toen hij de advocaat voor Tijn mocht spelen, na een aarzelend begin (zoals we dat kennen en waar het meestal ook bij blijft) goed op gang kwam en best in staat bleek hele zinnen te formuleren die inhoudelijk ook blijk gaven van een soort basisintelligentie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wel, dit is het contra-effect. Mensen in het huis hebben hem zo vaak genomineerd. En nu gaat het ze storen dat hij niet door het nederlandse publiek steeds eruit word gegooit. Je kan het onder medelijden verstaan, maar ook om de andere een hak te zetten.....ik vind het wel grappig zo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat plotselinge gedweep met hem ook niet, en zijn klaarblijkelijke populariteit tijdens de stemrondes.
Ja is ook zo. Maar voorlopig had hij meer stemmen dan die irriterende Semih, die denkt dat hij als 1e gekozen is door het nederlands publiek. Hoop zo dat hij maandag eindelijk eruit gaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Ik wel, dit is het contra-effect. Mensen in het huis hebben hem zo vaak genomineerd. En nu gaat het ze storen dat hij niet door het nederlandse publiek steeds eruit word gegooit. Je kan het onder medelijden verstaan, maar ook om de andere een hak te zetten.....ik vind het wel grappig zo!
hahaha ja en marlies zal hem wel een dweep noemen. Om 2 redenen:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Ik wel, dit is het contra-effect. Mensen in het huis hebben hem zo vaak genomineerd. En nu gaat het ze storen dat hij niet door het nederlandse publiek steeds eruit word gegooit. Je kan het onder medelijden verstaan, maar ook om de andere een hak te zetten.....ik vind het wel grappig zo!
vrees dat semih en e10 kunnen blijven. vermoed dat marcia de minste stemmen krijgtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:25 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar voorlopig had hij meer stemmen dan die irriterende Semih, die denkt dat hij als 1e gekozen is door het nederlands publiek. Hoop zo dat hij maandag eindelijk eruit gaat.
Ja vrees ik ook. NIet dat ik nou zo weg ben van Marcia, maar ze irriteert me ook niet en dat doet Semih me zeer zeker wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vrees dat semih en e10 kunnen blijven. vermoed dat marcia de minste stemmen krijgt
hmmm... ik denk e<10 eruit,.. dit is de 1e serieuze bank waar die op zit (toch?) en de uitzendingkijkers hebben zn opmerkingen als 'rot op naar je eigen land' inmiddels ook gehoord ..... stiekum hoop ik daar een beetje opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vrees dat semih en e10 kunnen blijven. vermoed dat marcia de minste stemmen krijgt
maar ja dat is ook afhankelijk met wie je op de bank zitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:26 schreef Springveertje het volgende:
49% geloof ik voor Jeroentje.....das niet misselijk
Dat rot op naar je eigen land had hij niet mogen zeggen. Maar mag Semih wel alles zeggen dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hmmm... ik denk e<10 eruit,.. dit is de 1e serieuze bank waar die op zit (toch?) en de uitzendingkijkers hebben zn opmerkingen als 'rot op naar je eigen land' inmiddels ook gehoord ..... stiekum hoop ik daar een beetje op
Maar is toch egl ook logisch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Springveertje het volgende:
Eigenlijk heel triest voor Jeroenskie, hij wordt in geen enkel gesprek op de dansvloer betrokken, ze laten hem gewoon links liggen. Marcia denk ook alleen maar aan haarzelf, beetje jammer.....
Daar heb je helemaal gelijk in! Dit zijn niet inderdaad de mensen die Jeroen een warm hart toe dragen....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Maar is toch egl ook logisch?
Jeroen kan het goed vinden met Sa en E10 en nu ook wel wat beter met Mo en Tijn denk ik. Terwijl Marlies, Rik, Marcia, Mich en Sem ook een groep vormen. Althans dat idee heb ik sterk de laatste tijd. Egl zit Jeroen nu in de verkeerde dans sessie. Zouden die andere 2 koppels die nu maffen aan het dansen zijn met jeroen/mars dan had mars buiten de deur gestaan.
dat gaat nog niet zo ver als: 'ik steek m neer' ... de laatste weken ging het stukken beter met het gedrag van e<10 imo, maar als er wat alcohol in zit komt het ware beestje weer naar boven, en dan achteraf liegen ... semih mag er ook uit hoor maar op dit moment ploffie eerst,.. semih zegt het wel recht in iemands smoel als ie iets te melden heeft vandaar het voordeelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:35 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dat rot op naar je eigen land had hij niet mogen zeggen. Maar mag Semih wel alles zeggen dan.
Die maakt vanmorgen de opmerking toen Tijn en Monique innig aan het dansen waren: Ik denk dat Rob in de DBK zit.
VInd ik ook niet normaal.
dan heb je wel de rest van de grapjes gemist... ze wilde een rel om zo weer vroegtijdig onder een wo uit te komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:35 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dat rot op naar je eigen land had hij niet mogen zeggen. Maar mag Semih wel alles zeggen dan.
Die maakt vanmorgen de opmerking toen Tijn en Monique innig aan het dansen waren: Ik denk dat Rob in de DBK zit.
VInd ik ook niet normaal.
Ach wat is dansen....Maar ja ze zijn nog bezig.quote:
1u15 nog toch? voordat die weer aan de bak mogenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach wat is dansen....Maar ja ze zijn nog bezig.
Tis een beetje wachten tot Mo en Tijn weer de dansvloer onveilig komen maken.(maar dat gaat nog wel ff duren denk ik)
Ow...dat is al vlot dan...die liggen pas vanaf een uur of 13:30 in bed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
1u15 nog toch? voordat die weer aan de bak mogen
Nou dit lijkt meer op de uitbundige fanclub van de jostiband.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef gan-sim het volgende:
ik vind het net de film"they shoot horses don't they"
Zou me niks verbazen als een der bewoners een oortje in heeft van BB.....you never know!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef heksie69 het volgende:
hahaha zegt rik
goh we lijken wel de jostidansers!!
kunnen ze hier stiekum mee lezen ofzo
Ben benieuwd naar wie het geld van E10 gaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hmmm... ik denk e<10 eruit,.. dit is de 1e serieuze bank waar die op zit (toch?) en de uitzendingkijkers hebben zn opmerkingen als 'rot op naar je eigen land' inmiddels ook gehoord ..... stiekum hoop ik daar een beetje op
Jeroen of Saquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wie het geld van E10 gaat.
Als ie het niet aan Jeroen geeft is het wel een hele grote huichelaar, na zijn uitspraken van gisteren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wie het geld van E10 gaat.
is die heks nog steeds bezigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef schatje het volgende:
Marlies moet zo bijdehand tegen een Tijn of Monique. Maar dat durft die smerige heks niet. Nee, ze kat tegen Jeroen. Lekker makkelijk slachtoffer. Bovendien, alsof zij wel een mening wel heeft. Mevrouw hangt alleen maar Zwitserland uit.
![]()
![]()
![]()
hey dat was een mooie uitspraak van Tijn.. je moet trouwens wat minder gras eten dan kots je ook wat minderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef schatje het volgende:
Mevrouw hangt alleen maar Zwitserland uit.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je moet trouwens wat minder gras eten dan kots je ook wat minder![]()
Ook goeiemiddag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef schatje het volgende:
Marlies moet zo bijdehand tegen een Tijn of Monique. Maar dat durft die smerige heks niet. Nee, ze kat tegen Jeroen. Lekker makkelijk slachtoffer. Bovendien, alsof zij wel een mening wel heeft. Mevrouw hangt alleen maar Zwitserland uit.
![]()
![]()
![]()
precies het werkt op den duur alleen maar tegen derquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:33 schreef marky het volgende:
Ze probeert het zo voorelkaar te krijgen dat ze allemaal Jeroen gaan stemmen volgende week. Zodat zij minder kans maakt om op de bank te komen. Volgens mij is ze als de dood. Jeroen geeft haar volgende keer een strem en de zusjes ook denk ik dan zit ze straks met Semih en Jeroen. Dan is ze gewoon weg.
Zou dat ook niet aan hem zelf liggen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Springveertje het volgende:
Eigenlijk heel triest voor Jeroenskie, hij wordt in geen enkel gesprek op de dansvloer betrokken, ze laten hem gewoon links liggen. Marcia denk ook alleen maar aan haarzelf, beetje jammer.....
ja...heel erg vandaagquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:38 schreef BigBuzzz het volgende:
is dat gebuffer bij jullie ook zo erg ? ?
Misschien zijn beide dames wel heel erg oninteressant voor Jeroen. De dames zelf zijn nu ook niet echt van het meest inspirerende soort. Jeroen kon goed met Milica overweg omdat die lekker kon lullen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef riri het volgende:
[..]
Zou dat ook niet aan hem zelf liggen?
Als je voortdurend opmerkingen terug krijgt die erg weinig zeggen geef je de moed vanzelf op.
Als je zo'n partner zou hebben die zo weinig weerwoord geeft en zo weinig inbreng in van alles en nog wat verveel je binnen een dag de pleuris.
De dag van morgen is met hem tot op de seconde te voorspellen![]()
over 20 minuten moeten die weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:41 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Tijn weer wakker is...en Sa ook trouwens...krijgen we eindelijk weer een beetje gedans...![]()
Jup, maar deze links werken nog wel redelijk:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:38 schreef BigBuzzz het volgende:
is dat gebuffer bij jullie ook zo erg ? ?
niet dat ik weetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef arneaux het volgende:
Heeft Jeroen eigenlijk al rust gehad?
dat kan ik wel snappen maar wat ik niet snap is dat je dan alleen hem noemt. Ik vind Micheline, Marlies en Marcia ook maar saaie drollen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef riri het volgende:
Ik vind Jeroen zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.......
Nee die 3 meiden die nu op de dansvloer staan zijn gezellig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef riri het volgende:
Ik vind Jeroen zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.......
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:57 schreef Coraatje het volgende:
staan ergens de regels te lezen ik heb gezocht maar kan ze niet echt vinden
als ik hem saai vind betekent het niet dat ik anderen niet ook nog eens saai kan vindenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:55 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Nee die 3 meiden die nu op de dansvloer staan zijn gezellig.
heerlijk...kan ik van genieten van die tweequote:
thanks ,maar er staat niet in over die 4 uur die ze tussendoor vrij af hebben en hoeveel paren er op de dansvloer moeten staan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
nee en ik vind het ook een beetje jammer dat niemand er aan denkt dat hij ruim 24 uur op de grond verstopt heeft gelegen in de prinsessenkamer en gelijk bam de dans marathonquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:07 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zó tekeer gaan over Jeroen! Oké, hij is rustig en wat simpel, maar heeft meer uithoudingsvermogen dan de meeste dames in het BB-huis. Hij is iemand die niet overal vooraan bijstaat, maar hij kan op zich met iedereen overweg. Dat is voor de kijkers, (wij dus)misschien niet zo leuk om te zien, dan iemand als Semih of E10. Maar zoals hij nu behandelt wordt door Marcia en Marlies, slaat werkelijk nergens op!![]()
En als ik hem was en zou maar iets van dat geouweh.... opvangen gewoon zou stoppen met de opdracht. Als we het over kwaliteit hebben: waarom hoor je niets over inzet!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:07 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zó tekeer gaan over Jeroen! Oké, hij is rustig en wat simpel, maar heeft meer uithoudingsvermogen dan de meeste dames in het BB-huis. Hij is iemand die niet overal vooraan bijstaat, maar hij kan op zich met iedereen overweg. Dat is voor de kijkers, (wij dus)misschien niet zo leuk om te zien, dan iemand als Semih of E10. Maar zoals hij nu behandelt wordt door Marcia en Marlies, slaat werkelijk nergens op!![]()
Marcia wilde niet meer met hem dansen (waarom?, weet ik niet), en wilde wel met Marlies ruilen. Marcia zit nu op de bank en Jeroen niet, terwijl hij altijd op de bank zat. Misschien denkt zij nu wel, als hij geen vrijstelling had, dan had ik nu niet op de bank gezeten en hij wel. Marlies is zo'n meeloper, dus vindt ze Jeroen, in bijzijn van Mars, een dweepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:07 schreef Vompie het volgende:
VOLLEDIG MEE EENS, en meerdere denk ik! Wat een suffe dozen.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:07 schreef Vompie het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef mazaru het volgende:
Als ze voor deze opdracht geslaagd zijn, dan schakel ik over naar de GK
kijk jeroen alleen staan af te wassen in de keuken respectquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:14 schreef Springveertje het volgende:
[..]
VOLLEDIG MEE EENS, en meerdere denk ik! Wat een suffe dozen.....![]()
Dat komt nog wel een keer denk ik als het er echt op gaat aankomenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:24 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer gaat Jeroen een keer ontploffen dan? hij moet tog ook een keer kleur bekennen en niet alleen maar geen mening hebben..
Inderdaad, het hele zootje er uit, en nieuw bloed in het huisquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:29 schreef Lady-night het volgende:
Nou het wordt tijd voor een change. Dan wordt het pas echt leuk
Dit beter misschien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
thanks ,maar er staat niet in over die 4 uur die ze tussendoor vrij af hebben en hoeveel paren er op de dansvloer moeten staan?
Wie zegt dat hij geen mening heeft? De ene persoon is de andere niet! Ik ben zelf ook niet echt 'n haantje de voorste!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:24 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer gaat Jeroen een keer ontploffen dan? hij moet tog ook een keer kleur bekennen en niet alleen maar geen mening hebben..
mee eens, maar heb je hem al eens iets anders zien doen dan slikken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef Vompie het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen mening heeft? De ene persoon is de andere niet! Ik ben zelf ook niet echt 'n haantje de voorste!
Wil niet zeggen dat ik geen mening heb. De ene schreeuwt zijn mening ,zo hard mogelijk door het huis en de ander
praat er rustig over of slikt 'n paar keer.
Zoals ik het meekrijg, is het vooral een reactie op de (m.i. merkwaardige) tendens dat Jeroen ineens zo zwaar OK gevonden wordt door veel users.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:07 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zó tekeer gaan over Jeroen! Oké, hij is rustig en wat simpel, maar heeft meer uithoudingsvermogen dan de meeste dames in het BB-huis. Hij is iemand die niet overal vooraan bijstaat, maar hij kan op zich met iedereen overweg.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef Vompie het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij geen mening heeft? De ene persoon is de andere niet! Ik ben zelf ook niet echt 'n haantje de voorste!
Wil niet zeggen dat ik geen mening heb. De ene schreeuwt zijn mening ,zo hard mogelijk door het huis en de ander
Helemaal mijn meningquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef Vompie het volgende:
[..]
zo zwart-wit is het ook weer niet.. maar ik heb het idee dat hij bewust zich op de achtergrond houdt..want hij kan heus wel zn zegje doen.. kijk maar bij die 'rechtzaak' van vorige week.. maar ja misschien voelt ie zich niet lekker in deze groep maar wat meer persoonlijkheid tonen kan ook geen kwaad.. als je alleen maar over het weer lult en op vragen van andere jajaja zegt voeg je ook niet echt veel toe aan het geheel..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:31 schreef Vompie het volgende:
[..]
Jeroen houdt zich idd in en het is dat je je danspartner niet los mag laten. Anders had Marlies vast klappen gekregenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zo zwart-wit is het ook weer niet.. maar ik heb het idee dat hij bewust zich op de achtergrond houdt..want hij kan heus wel zn zegje doen.. kijk maar bij die 'rechtzaak' van vorige week.. maar ja misschien voelt ie zich niet lekker in deze groep maar wat meer persoonlijkheid tonen kan ook geen kwaad.. als je alleen maar over het weer lult en op vragen van andere jajaja zegt voeg je ook niet echt veel toe aan het geheel..![]()
als dat met jeroen echt gaat escaleren denk ik welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
true story..denken jullie trouwens dat BB de bewoners er bewust gaat van maken waar Marlies mee bezig is net zoals bij Egbert? zou wel consequent zijn
wat is er gebeurd? Ik vind de dagboekverslagen op Talpa niet zo duidelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Jeroen houdt zich idd in en het is dat je je danspartner niet los mag laten. Anders had Marlies vast klappen gekregen. Als je op de BB site de verslagen leest was die bijna tegen Marlies en Rik uitgeflipt. de enigste die hem een beetje verdedigde was Semih
![]()
Maar zoals ik al zei Jeroen voelt zich beter bij E10, Sa, Mo en wellicht ook Tijn dan bij Sem, Mich, Marcia, Rik en die heks
lees tfsvquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is er gebeurd? Ik vind de dagboekverslagen op Talpa niet zo duidelijk
ze zetten een bak chips klaar en ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:00 schreef lissette72 het volgende:
Gaan nou die andere iets koken of maken voor deze dansers? Of gaan ze gewoon slapen ?
Alleen op E10 zijn bewegingen?????????????? Dan heb je Semih en Micheline zeker nog niet gezien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:56 schreef avonne het volgende:
Zeg, alleen al op Etiennes bewegingen moet de wo afgekeurd worden, toch?
wat vinden jullie?
Is het acceptabel als je een beetje soepel bent met de regels?
ze snapten het zelf niet echt maar ik denk dat ze er niet over mogen praten van Hummie en dat Marcia in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze Sabrina niet mag nominerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:03 schreef schizolientje het volgende:
Hebben de zusjes al verteld aan de groep, en vooral Jeroen, verteld wat zij gewonnen hebben met de geheime missie. Of spelen zij het spel veel slimmer dan wij allemaal vinden/zien?
maar dit was toch de hardste BB ooit, met die Hotline en zo . . . . . of heb ik iets verkeerd begrepen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:00 schreef Suikeroom het volgende:
net als vorig jaar bij het karaoke.. toen ging ook alles mis maar hadden ze het tog gehaald omdat het zo zwaar was.. zou dit jaar niet anders zijn lijkt mij.. of Tijn en Mo krijgen voor hun stijl een aanvulling op het noodrantsoen.. zoiets I guess
uitstraling van een kleinzerige strontvlieg bedoel je ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Alleen op E10 zijn bewegingen?????????????? Dan heb je Semih en Micheline zeker nog niet gezien?
E10 straalt dan tenminste nog iets uit en doet het nog met plezier. Maar die andere 2 mopperen alleen maar.
Bij Marlies twijfelt ie of dat aardig doen oprecht is.. en gelijk heeft iequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef schizolientje het volgende:
En zou Tijn nu ook Monique gaan nomineren omdat ze zo lief is en hij dan geen raad weet met zijn houding ( zoals hij motiveerde bij de nominatie van Marlies?)
Waar is ze mee bezig dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
true story..denken jullie trouwens dat BB de bewoners er bewust gaat van maken waar Marlies mee bezig is net zoals bij Egbert? zou wel consequent zijn
mensen tegen elkaar opzetten..zijn zat voorbeelden te noemen maar ik heb nu geen zin om ze op te sommenquote:
Ja stomme doos, want terwijl Marcia met haar voeten in een bad zat, stond Jeroen namelijk af te wassen. Maar dat verteld het wicht er niet bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:12 schreef kukeleku het volgende:
Marlies moet effe mededelen dat haar vriendinnethe Marcia de afwas gedaan heeft.
"ow ,zo lief van haar"![]()
Precies, anders slaapt en jankt ze maar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:12 schreef kukeleku het volgende:
Marlies moet effe mededelen dat haar vriendinnethe Marcia de afwas gedaan heeft.
Werd wel eens tijd dat ze wat ging doen![]()
En sinds wanneer is BB consequent ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
uhm jeroen had ook al een deel gedaan maar dat komt niet in ze op om te noemen. Zo kansloosquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:12 schreef kukeleku het volgende:
Werd wel eens tijd dat ze wat ging doen![]()
Dis heeft toch ook helemaal niet met stijlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:08 schreef schizolientje het volgende:
Als je op dansles zo zou boeren wordt je er afgeschopt. De normen en waarden van het stijldansen bij Talpa liggen wat lager
Het kwam best wel in haar op volgens mij want ze zei het echt op zo'n manier alsof Jeroen alleen maar op z'n luie gat had gezeten, stokertjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm jeroen had ook al een deel gedaan maar dat komt niet in ze op om te noemen. Zo kansloos![]()
ik stook toch nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Het kwam best wel in haar op volgens mij want ze zei het echt op zo'n manier alsof Jeroen alleen maar op z'n lui gat had gezeten, stokertje![]()
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef Fikkert het volgende:
BB brengt de zooi in huis goed in beeld.... zullen de bewoners hier voor gestraft worden??
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/zooikl.jpg]afbeelding][/URL]
Valt me mij dat ze Jeroen daar de schuld niet van geeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:22 schreef T-lex het volgende:
Tijn(terwijl Marlies ronddanst met d'r chagrijnige rotkop): "Marlies die straalt ook stijl en klasse uit....en enthousiasme"
min of meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef arneaux het volgende:
He maar eh, ze dansen dus nog steeds?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 doet verwoede pogingen om zijn klit tegen Sabrina aan te drukken, maar zijn "six-pack" zit in de weg.
Waarom zou ze dat willen danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:27 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Valt me mij dat ze Jeroen daar de schuld niet van geeft.
Ze zei daarnet tegen Rik dat ze geen ruzie met Jeroen wil gaan maken maar dat ze haarzelf erg moet inhouden.
Rik zei dat hij zich echt niet inhoudt.
Marlies:"maar dan heb ik alleen mezelf ermee, want ik kan het dan moeilijk loslaten.![]()
Ze had het erover dat hij vervelend tegen Marcia had gedaan en dat ze het dan echt voor haar opnam.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat willen danHij heeft toch niks gedaan wat ik zo teruglees.........
Jeroen vervelend tegen Marcia? Wat zou hij gedaan moeten hebben dan? Domme opmerkingen maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze had het erover dat hij vervelend tegen Marcia had gedaan en dat ze het dan echt voor haar opnam.
Ik vroeg me ook al af waar ze het over had![]()
Ik kan me niet voorstellen dat Jeroen vervelend tegen ook maar iemand zou doen. Daar zit niks maar ook echt niks (kwaads) inquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ze had het erover dat hij vervelend tegen Marcia had gedaan en dat ze het dan echt voor haar opnam.
ik weet dat marcia niet meer jeroen als danspartner wilde hebben. Maar waarom is me niet duidelijk? dus aan de hand daarvan zullen ze wel wat verzonnen hebben om hem neer te halenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
MILFquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:31 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat Monique maar een behoorlijke dikke reet heeft in die jurk.
"Tja, hij heeft wel 2 dagen naast een bed gelegen zónder iets te laten merken, tja, dan vind ik iemand niet echt te vetrouwen. Bovendien heb ik de minste band met 'm."quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik weet dat marcia niet meer jeroen als danspartner wilde hebben. Maar waarom is me niet duidelijk? dus aan de hand daarvan zullen ze wel wat verzonnen hebben om hem neer te halen![]()
Marcia gister: zullen we anders ook van danspartner wisselen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik weet dat marcia niet meer jeroen als danspartner wilde hebben. Maar waarom is me niet duidelijk? dus aan de hand daarvan zullen ze wel wat verzonnen hebben om hem neer te halen![]()
Haat jij dr ook zo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen tegen elkaar opzetten..zijn zat voorbeelden te noemen maar ik heb nu geen zin om ze op te sommen![]()
vandaar "stokertje"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mwah niet zo.. maar het lijkt me wel leuk als zij geconfronteert wordt met haar eigen gedrag.. maar dan zegt ze tog alleen maar ik ben me van geen kwaad bewust enzo.. of laat Janine wraak nemen net als Menno vorig jaarquote:
En de zusjes dan, zijn die nog te vertrouwen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Tja, hij heeft wel 2 dagen naast een bed gelegen zónder iets te laten merken, tja, dan vind ik iemand niet echt te vetrouwen. Bovendien heb ik de minste band met 'm.".
waarom? maak me blijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 is af!!
Jaaaa,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mwah niet zo.. maar het lijkt me wel leuk als zij geconfronteert wordt met haar eigen gedrag.. maar dan zegt ze tog alleen maar ik ben me van geen kwaad bewust enzo.. of laat Janine wraak nemen net als Menno vorig jaar
Het was zogenaaahaaamd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En de zusjes dan, zijn die nog te vertrouwen?
Dat snapte ik, mar het blijft leuk mensen aan het denken te krijgenquote:
wacht ff dat hoort toch bij het spel bedoel je krijgt een opdracht iets te doen ,oke je word er in dit geval zelf beter van ,maar als een van de andere een soort zelfde opdracht hadden gehad hadden ze het ook gedaan ,dus het vertrouwen is niet te vinden in die opdrachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En de zusjes dan, zijn die nog te vertrouwen?
Hij is al begonnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef arneaux het volgende:
De uitzending begint zo op tv.
Ze vergeten voor het gemak maar effe dat hij daar voor hun vrijstelling gelegen heeft....dozenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef schizolientje het volgende:
HeHe, Tijn lijkt te begrijpen dat het voor Jeroen niet makkelijk geweest moet zijn maar de zusjes tippelen daar weer met het grootste gemak overheen. Ik hoop zo dat zij ook een keer zoiets moeten doen
Mo snapt niet dat liggen op een harde ondergrond vermoeiender is dan slapen wat je erbij doetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:18 schreef kukeleku het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jeroen echt heel veel geslapen heeft en dus fit genoeg is.![]()
die snappen niet dat je daar alleen maar brakker van wordt, zo onregelmatig slapen en ook de helft van de tijd (meer zelfs) op een houten vloer :quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:18 schreef kukeleku het volgende:
Mo zegt nu ook dat Jeroen echt heel veel geslapen heeft en dus fit genoeg is.![]()
En ze snappen ook niet dat stil zijn ook niet mee valt. Daarom zouden ze zelf al falen bij zo'n opdrachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mo snapt niet dat liggen op een harde ondergrond vermoeiender is dan slapen wat je erbij doet![]()
Komop Hummie laat die gasten voor straf eens op de vloer slapen 48u![]()
hij heeft geen 48 uur op de grond gelegen,.. 'snachts lag ie bij de zusjes in bed en overdag had ie kussens en een deken, ik heb wel eens een hele week op een vloer gelegen, er zijn genoeg mensen in andere landen die altijd op de grond slapen... hij moet niet zo piepenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mo snapt niet dat liggen op een harde ondergrond vermoeiender is dan slapen wat je erbij doet![]()
Komop Hummie laat die gasten voor straf eens op de vloer slapen 48u![]()
kan me wel indenken dat hij zich ergert aan die andere mensen omdat ze al piepen na 4 uur dansen terwijl die die toch uurtjes op die vloer lag en nagenoeg direct weer aan de bak moestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hij heeft geen 48 uur op de grond gelegen,.. 'snachts lag ie bij de zusjes in bed en overdag had ie kussens en een deken, ik heb wel eens een hele week op een vloer gelegen, er zijn genoeg mensen in andere landen die altijd op de grond slapen... hij moet niet zo piepen![]()
Hoe kan dat nou .. hij heeft 2 dagen onder een bed gelegen?? ik was ook geen fan van Jeroen maar hoe harder ze hem de grond in boren in dat huis des te groter mijn sympatie voor hem word! hij is ook aardig vind ik terwijl ik mij steeds meer ga ergeren aan Tijn,Marcia en Marlies!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze piepen allemaal wel wat veel,.. hoewel het niet zo slim is van BB om ze 48 uur te laten dansen op NIEUWE dansschoenenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan me wel indenken dat hij zich ergert aan die andere mensen omdat ze al piepen na 4 uur dansen terwijl die die toch uurtjes op die vloer lag en nagenoeg direct weer aan de bak moest![]()
Dat korte slapen heeft Mo en Tijn geen goed gedaan lijkt het.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:40 schreef lissette72 het volgende:
Het stralende is er bij Mo en Tijn ook wel een beetje van af..ze doen maar wat..jammer kep gister echt van ze genoten!![]()
Helemaal mee eens, maar de zusjes incluisquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef kavu het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou .. hij heeft 2 dagen onder een bed gelegen?? ik was ook geen fan van Jeroen maar hoe harder ze hem de grond in boren in dat huis des te groter mijn sympatie voor hem word! hij is ook aardig vind ik terwijl ik mij steeds meer ga ergeren aan Tijn,Marcia en Marlies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |