abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42633451
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef Quiestisia het volgende:
Ja zeker, het Nederlands elftal is nu een soort 2e Ajax
Snejider, Babel . . .

Help me even, wie nog meer?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:18:59 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42633509
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Snejider, Babel . . .

Mensen die roepen dat San Marco enkel Ajacieden oproept, moeten maar eens kijken wat de alternatieven zijn, want de rest van de selectie bestaat ook niet voor niets uit veel AZ'ers. PSV leverde afgelopen interlands geen internationals en Feyenoord enkel reserve-doelman Henk Timmer en dit had, gezien zijn vorm, evengoed Maarten Stekelenburg mogen zijn, er zijn gewoon weinig alternatieven. Ajax is op dit moment koploper van de eredivisie en heeft enkele Nederlanders in de basis, niet vreemd dat deze worden opgeroepen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:19:13 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42633514
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Snejider, Babel . . .

Urbi, Heitinga, Huntelaar..

en dan de ex-ajacieden: de Jong, vd Vaart, de Cler, vd Sar
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:21:07 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42633545
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mensen die roepen dat San Marco enkel Ajacieden oproept, moeten maar eens kijken wat de alternatieven zijn, want de rest van de selectie bestaat ook niet voor niets uit veel AZ'ers. PSV leverde afgelopen interlands geen internationals en Feyenoord enkel reserve-doelman Henk Timmer en dit had, gezien zijn vorm, evengoed Maarten Stekelenburg mogen zijn.
No offence, maar in het buitenland lopen dus spelers rond die er wel in kunnen.. maar daar hebben we het al 1000x over gehad (Seedorf, v. Nistelrooy, v. Bommel)...

Bovendien geeft hij spelers die niks presteren (Urbi, Heitinga) duizenden kansen, terwijl spelers die wel wat presteren (v. Nistelrooy, Makaay, Seedorf, v. Bommel) met 1 foute wedstrijd al afschrijft. Het heeft er dus alle schijn van dat hij flink bevooroordeeld is tov deze spelers...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:22:15 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42633566
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Urbi, Heitinga, Huntelaar..

en dan de ex-ajacieden: de Jong, vd Vaart, de Cler, vd Sar
Ale je Ruud van Nistelrooij niet meer nodig denkt te hebben als spits, dan kan je niet om KJH heen. Urby Emanuelson is de toekomst als linksback en doet het de laatste tijd wel weer aardig, alleen Johnny Heitinga zit er enigszins onterecht bij. Wesley Sneijder en Ryan Babel presteren redelijk bij Ajax en er zijn geen betere alternatieven, dus men moet niet zo zeuren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:24:27 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42633599
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef maniack28 het volgende:

[..]

No offence, maar in het buitenland lopen dus spelers rond die er wel in kunnen.. maar daar hebben we het al 1000x over gehad (Seedorf, v. Nistelrooy, v. Bommel)...

Bovendien geeft hij spelers die niks presteren (Urbi, Heitinga) duizenden kansen, terwijl spelers die wel wat presteren (v. Nistelrooy, Makaay, Seedorf, v. Bommel) met 1 foute wedstrijd al afschrijft. Het heeft er dus alle schijn van dat hij flink bevooroordeeld is tov deze spelers...
Natuurlijk horen Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij erbij, dat heb ik hier al voldoende laten blijken, maar dat gaat inderdaad niet gebeuren. Maar goed, wie zou er in plaats van Urby Emanuelson opgeroepen moeten worden?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:26:21 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42633638
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk horen Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij erbij, dat heb ik hier al voldoende laten blijken, maar dat gaat inderdaad niet gebeuren. Maar goed, wie zou er in plaats van Urby Emanuelson opgeroepen moeten worden?
Hofland ofzo

Weet ik het, ik kijk geen Nederlands voetbal, want dat zuigt de pan uit, doe mij maar Engels voetbal. Als je Urby goed vindt, waarom dan gaan Tim Vincken in oranje? Dat is tenminste een echte rechtsbuiten...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:30:46 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42633727
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hofland ofzo
Kevin Hofland is kut, evenals Wilfred Bouma.
quote:
Weet ik het, ik kijk geen Nederlands voetbal, want dat zuigt de pan uit, doe mij maar Engels voetbal. Als je Urby goed vindt, waarom dan gaan Tim Vincken in oranje? Dat is tenminste een echte rechtsbuiten...
Waarom een halve rechtsbuiten selecteren, als je ook je systeem kan omgooien? Oranje heeft de beschikking over genoeg toppers die het 4-4-2 machtig zijn, verder is dat ook een systeem dat wereldwijd (vooral de laatste tien jaar) wat succesvoller is gebleken dan het verkrachte 4-3-3-systeem van Marco van Basten.
pi_42633770
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hofland ofzo

Ga dan ook niet over spelers uit de Eredivisie discussieren alsjeblieft. Dat je daar geen verstand van hebt bewijst die opmerking over Vincken wel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:39:53 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42633876
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kevin Hofland is kut, evenals Wilfred Bouma.
[..]

Waarom een halve rechtsbuiten selecteren, als je ook je systeem kan omgooien? Oranje heeft de beschikking over genoeg toppers die het 4-4-2 machtig zijn, verder is dat ook een systeem dat wereldwijd (vooral de laatste tien jaar) wat succesvoller is gebleken dan het verkrachte 4-3-3-systeem van Marco van Basten.
Daar heb ik niks over gezegd. Ik vind allang dat ze 4-4-2 moeten spelen, maar meneer de Ajacied wil dat niet... 4-3-3 = ajax/nederland systeem en hij vindt dat het zo moet blijven.

4-4-2 zou veel beter zijn, dan kan v. Nistelrooy weer terug... Probleem blijft dat je moet kiezen, je hebt op het middenveld teveel spelers staan: v. Vaart, v. Persie, Robben, V. Bommel, Landzaat, Schaars evt. de Jong.. etc etc

Maar zelf zou ik gaan voor: v.d. Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijssen (evt. de Jong), de Cler (evt. Gio) ; v. Bommel, Seedorf, Sneijder (Schaars), Robben; v. Persie (v.d. Vaart), v. Nistelrooy (Huntelaar, Kuyt)

Probleem is wel, dat je iemand die niet rechts speelt toch rechtermiddenvelder moet maken. We hebben allemaal spelers die centraal spelen. Seedorf stond vroegah ook altijd rechts, een van de redenen dat het misschien misging...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:40:22 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42633888
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ga dan ook niet over spelers uit de Eredivisie discussieren alsjeblieft. Dat je daar geen verstand van hebt bewijst die opmerking over Vincken wel.
Pfft.. ik heb nog wel met Tim Vincken gevoetbalt ja... die jongen is hartstikke talentvol!
pi_42634088
Hou je je nu maar bij Hattrick, want verstand van voetbal heb je niet

Nee, even serieus.
Twee Ajacieden kun je je twijfels bij hebben, maar er is iets voor te zeggen.
Om het nu geljik op een Ajax-kliek te gooien vind ik zo een ontzettende onzin.
Zeker als je pretendeert het nederlands voetbal niet te volgen.
Dat je met Tim Vincken hebt gespeeld zegt mij niets, dat is verleden tijd.
Ik heb met en tegen spelers van eredivisie en eerstedivisie clubs gevoetbald in de jeugd.
Hartstikke talentvol allemaal in die tijd, kunnen zij er ook niet bij?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:55:23 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42634201
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Daar heb ik niks over gezegd. Ik vind allang dat ze 4-4-2 moeten spelen, maar meneer de Ajacied wil dat niet... 4-3-3 = ajax/nederland systeem en hij vindt dat het zo moet blijven.

4-4-2 zou veel beter zijn, dan kan v. Nistelrooy weer terug... Probleem blijft dat je moet kiezen, je hebt op het middenveld teveel spelers staan: v. Vaart, v. Persie, Robben, V. Bommel, Landzaat, Schaars evt. de Jong.. etc etc

Maar zelf zou ik gaan voor: v.d. Sar; Boulahrouz, Ooijer, Mathijssen (evt. de Jong), de Cler (evt. Gio) ; v. Bommel, Seedorf, Sneijder (Schaars), Robben; v. Persie (v.d. Vaart), v. Nistelrooy (Huntelaar, Kuyt)

Probleem is wel, dat je iemand die niet rechts speelt toch rechtermiddenvelder moet maken. We hebben allemaal spelers die centraal spelen. Seedorf stond vroegah ook altijd rechts, een van de redenen dat het misschien misging...
Feit is dat je niet per sé een systeem hoeft te hanteren dat gespiegeld is, als je een linksbuiten tot je beschikking hebt en geen rechtsbuiten, kan je best 4-4-2 spelen met alleen een diepgaande linkervleugel. Als je dan op het middenveld Clarence Seedorf en Mark van Bommel controlerend laat spelen en Rafael van der Vaart (bij afwezigheid vervangt Wesley Sneijder hem) achter de spitsen, kan Robin van Persie af en toe rechts in de diepte duiken. Zoiets bijvoorbeeld:

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 13-10-2006 10:02:56 ]
pi_42634319
Tsss dat zijn veel te veel stappen voor Marco, dat snapt hij niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42634359
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Pfft.. ik heb nog wel met Tim Vincken gevoetbalt ja... die jongen is hartstikke talentvol!
Hose, de Windt, Musampa, Wooter en Owusu Abeyi oid waren ook erg talentvol

Kereltje is al een jaar geblesseerd
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:26:44 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42634896
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef du_ke het volgende:
Tsss dat zijn veel te veel stappen voor Marco, dat snapt hij niet .
Klopt, daarbij denkt hij altijd veel te geforceerd aan het systeem. Toen hij in 2004 werd aangesteld koos hij voor het 4-3-3-systeem, terwijl Arjen Robben de enige aanvaller was, die daar geschikt voor was. San Marco had geen rechtsbuiten of 4-3-3-spits tot zijn beschikking, maar tóch koos hij voor een 4-3-3-systeem.
pi_42636935
Ik zit te denken aan zoiets:

Van der Sar
Zenden - Boulahrouz - Hofland - Van Bronckhorst

Bommel - Van der Vaart - Seedorf
Van Persie

v.Nistelrooy - Kuyt
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:53:29 #68
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42637200
Zenden?! Op de positie van rechtsback?

Ik ben benieuwd naar de motivatie voor deze keuze.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:54:40 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42637230
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef Stpan het volgende:
Zenden?! Op de positie van rechtsback?

Ik ben benieuwd naar de motivatie voor deze keuze.
Misschien bedoelt hij Ger Senden van Roda JC.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:57:01 #70
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42637289
robben op links en van persie en nistelrooy in de spits.
pi_42637485
Sorry... ik was even in de war

Ik bedoelde:

Ooijer - Boulahrouz - Hofland - Zenden.

Het gaat meer om de voorhoede, waarom altijd 4-3-3 spelen als je (volgens mij) veel beter uit de voeten kunt met een soort van 4-3-1-2?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:05:57 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42637553
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:03 schreef Panze het volgende:
Sorry... ik was even in de war

Ik bedoelde:

Ooijer - Boulahrouz - Hofland - Zenden.

Het gaat meer om de voorhoede, waarom altijd 4-4-3 spelen als je (volgens mij) veel beter uit de voeten kunt met een soort van 4-3-1-2?
4-4-3 zou ik dan wel weer goed vinden van San Marco, alleen ben ik bang dat hij dat niet weet te realiseren.
pi_42637603
zo dan
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:16:50 #74
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42637866
Gio moet je d'r nooit uithalen
pi_42638268
Goeie topic reeks, bij hoeveel zou de KNVB danwel MvB het licht gaan zien?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')