♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
De schoolfoto's zijn er De kwaliteit is slecht (loopt een blauwe streep over de foto's) Maar hij is zo leuk Ik heb gewoon eindelijk een echte schoolfoto van Bo Zonder huilen, zonder gedoe, gewoon gewoon. Ze word groot
De scanner is kapot dus een foto van een foto gemaakt, flits erin enzo, maar toch hij blijft
De jan lul van het geheel. Alles is gaan hangen, behalve me lach :) Kutsch; tussen kut en kitsch Het voelt heerlijk!!!!
Jessie, wateen ontzettende lieve foto van Bo!! Mooi meisje hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Op donderdag 12 oktober 2006 10:42 schreef Githa het volgende: Amber die 4de foto die blik van, "ik-zit-klem-maar-ik-zal-er-door-passen!", geweldig!
oftwel, ik duw gewoon door!!
Snoopy, dat kán natuurlijk niet hè, een nieuw fototopic openen en dan niet spammen met Lis en/of Morris, ga je gauw schamen
Bo staat er echt heel leuk op Jessie! En Amber je bent een echte doerak!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen. De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren. Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven? Ylana
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
Als schoolfoto's niet goed gelukt zijn moet je wel even een klacht indienen! Misschien krijg je de foto wel opnieuw. Wij hebben ook wel eens een jaar dat de foto's niet bevallen, ouders stoppen dan een klacht in een envelop, en terecht vind ik soms.
Waar zijn de nieuwbakken babies eigenlijk? Ik vind ze altijd zo snel veranderen in het begin, vandaar mijn vraag En ja de andere kindjes zijn ook heel mooi en sommigen zien er superondeugend uit
Iedere golf van de zee, Die wild op het strand wordt gesmeten, Brengt wel iets moois voor je mee. Wat heb jij van de zee gekregen?