Mee eens!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef super-muffin het volgende:
Goede ervaring met Mickey_Blue_Eyes uit [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Snel verzonden
Ik zag het. Wil je zo vriendelijk zijn niet (offtopic) in andere topics Bilbao hierop aan te spreken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik wach al een tijdje op het geheugen wat ik gekocht heb van Bilbao
Vrees niet, ik zal mede-users niet gaan stalken ofzo. Ik wilde hem alleen nog even vriendelijk herinneren in het topic waar ik zeker wist dat ie vaker kwam, aangezien het zijn eigen topic is. Zelf kijk ik best vaak in 'my active topics' maar misschien doen anderen dit niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Wil je zo vriendelijk zijn niet (offtopic) in andere topics Bilbao hierop aan te spreken?
Bedankt. Nogmaals, ik ga er vanuit dat hij te goeder trouw is en even anderen dingen aan zijn hoofd heeft. Ga er nog steeds van uit dat dit op een simpele, vriendelijke manier op te lossen is. Ik beschuldig niemand nergens van.quote:Ik heb 'm een berichtje gestuurd. Binnenkort ontvangt ie ook nog een mailtje.
Toppiequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vrees niet, ik zal mede-users niet gaan stalken ofzo. Ik wilde hem alleen nog even vriendelijk herinneren in het topic waar ik zeker wist dat ie vaker kwam, aangezien het zijn eigen topic is. Zelf kijk ik best vaak in 'my active topics' maar misschien doen anderen dit niet.
[..]
Bedankt. Nogmaals, ik ga er vanuit dat hij te goeder trouw is en even anderen dingen aan zijn hoofd heeft. Ga er nog steeds van uit dat dit op een simpele, vriendelijke manier op te lossen is. Ik beschuldig niemand nergens van.
Ik begin een beetje ongerust en ongeduldig te worden.quote:
Ik heb bericht. Heb je PM? Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik antwoord!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin een beetje ongerust en ongeduldig te worden.
Je hebt mail.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bericht. Heb je PM? Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik antwoord!
Je hebt antwoordquote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je hebt mail.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef Snever het volgende:
Wattan?
Daar is dit topic toch voor, om een beetje te kunnen zoeken met wie je niet zaken moet doen of juist wel?quote:
Ikquote:
Thank U!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik
Doe geen zaken met Bilbao of Claire_danes. Het is één en dezelfde en het gaat je geld kosten. Zo duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |