Dat had ik ookal gezien ja. Maartoch.. na meer slechte ervaringen ga je toch anders denken. En dat hij misschien op vakantie is, had hij natuurlijk ook kunnen melden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:24 schreef RD4 het volgende:
[..]
Hij is ook al 24 dagen niet meer hier geweest, heeft miscchien ook wat te zeggen! Niet meteen van het slechtste uitgaan.....
Het zou een heel eind schelen als je de offtopic gewoon zou negeren. En alos je dat dan niet kan laten, om je dan in elk geval een beetje in te houdenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:28 schreef akkom het volgende:
kan hier de offtopic nog eens verwijders worden aub.
ik word hier zo moe van he![]()
[TK] MP3-SPELER Samsung Nieuw
bedankt.
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou een heel eind schelen als je de offtopic gewoon zou negeren. En alos je dat dan niet kan laten, om je dan in elk geval een beetje in te houden
Als je denkt dat het mijn taak is om te beslissen wat er wel en niet verkocht gaat worden, dan heb je de rol van de mod op V&A nog niet helemaal begrepenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fatality het volgende:
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.
Gooi er toch een slot op, had je ook zelf kunnen oordelen.
en waar bemoei je je wel niet mee als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fatality het volgende:
[..]
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.
Gooi er toch een slot op, had je ook zelf kunnen oordelen.
Idem ditoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef tisauch het volgende:
Nette afwikkeling door M_13 in [TK] Vinyl singles
Zeer tevreden.![]()
Sluit me hierbij aan heb de kapotte 360 van Mickey_Blue_eyes gekocht en hij had hem al verstuurd voordat het geld op zijn rekening stond. En netjes ingepakt enz TOP.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
het is goed zaken doen met Mickey_Blue_Eyes
hier [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic #6 een spel gekocht, geld overgemaakt, en hij heeft het gelijk op de bus gedaan
Idem, maar dan met piercequote:Op vrijdag 17 november 2006 21:00 schreef pierce het volgende:
Zeer goede ervaring met ElisaBnaar aanleiding van topic [TK] HP vs19e, 19" LCD monitor
Ze kwam hem zelfs langsbrengen, hulde!![]()
![]()
Eveneens met TARAraboemdijee, snel geregeld en goede afspraken gemaakquote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Prima ervaring met DJJoris, zie [TK] Star Trek TNG Repack DVD's
Pakketje is vandaag aangekomen
idemquote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef Spookje81 het volgende:
Goede ervaring met koen_pijl
meteen na betalen is de cd op de post gegaan en andere dag was ie binnen
deze topic: [TK] Kamer opruiming, regelmatig updates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |