Mede dankzij tussenkomst van ElisaB is het geld teruggestort en gisteren de telefoon teruggestuurt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef ElisaB het volgende:
Luc_Nilis en Sanger; mail me even (met linkjes en de gegevens die je van de gebruikers hebt), dan ga ik ermee aan de slag.
Als het goed is al heel lang geleden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:45 schreef koele het volgende:
ff iets anders...dat gratis versturen... is die actie afgelopen...?
helaasch.... tnxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Als het goed is al heel lang geleden.
NP hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:06 schreef GalaxyMan het volgende:
hier wilde ik dus idd neerzetten - > sorry elisaB
Stuur even een mailtje met alle gegevens en linkjes, dan kunnen we ermee aan de slagquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef MK1GTI het volgende:
Zou er een modje de moeite willen nemen om mij te helpen met Muckness? (zie pg 1) Na belofte het geld terug te storten laat hij gewoon niets meer horen en da's serieus geen stijl.
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:06 schreef GalaxyMan het volgende:
Aan alle mensen die zich opgelicht voelen of denken dat te zijn lees dan verder
hier wilde ik dus idd neerzetten - > sorry elisaB
Ik wil me nergens mee bemoeien ( doe ik lekker wel ) maar dit is mij dus een hele tijd terug ook eens overkomen
mijn advies ga naar de politie en doe aangifte ( ja dit is tegenwordig een aangifte laat je niet afschepen dat het een civiele zaak is !!! )
neem alles wat je van die gast hebt mee kopie's, mail-wisselingen ,adressen ,bankrekeningen, bevestigingen de hele mikmak Ook raad ik jullie aan om dit te vermelden op http://www.internetoplichting.nl deze gasten weten waar ze mee bezig zijn.ook is het zo hoe meer aangiftes des te sneller werkt de politie ermee
ow en aan 045casual en de rest van de oplichters -> er komt een dag dan overkomt het jezelf en dan voel je pas wat je de andere aan hebt gedaan ( mits je mens bent he )
dan nog effe erop terug komende aangaande een white-list
Dat werkt alleen als mensen ook een positieve reactie of uberhaubt een reaktie geven betreffende afhandelingen met aangekochte spullen
Ik bvb heb al voldoende verkocht via fok! hierzo maar nog geen 1 die er iets over heeft gezegt werkt dan natuurlijk ook wel tegen vind ik
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Tokay het volgende:
Mijn allereerste koopervaring in [V&A] was gelukkig meteen een heel goede ervaring:
[TK] muziek/concert dvd's
Met user Icemen is het heel goed zaken doen.
De muziek-DVD die ik van Icemen kocht bleek in onberispelijke staat, en is door hem keurig (in een bubbeltjesenveloppe) en snel (nog voor het bedrag op zijn rekening is bijgeschreven!) naar mij opgestuurd.
Hulde!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |