IK wel, alleen is die sukkel moequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om wakkergepijpt te worden door mijn vriendin
Alleen doet ze dat nooit![]()
OT: Ze dansen zonder stijl
Hee, goed dat je hier bent Cora.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en etienne en jeroen blijven nog ff zitten?
Nope die gaan er nadien uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en etienne en jeroen blijven nog ff zitten?
Doe maar niet, Palmpjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, goed dat je hier bent Cora.![]()
Ik wilde je graag nog even vertellen dat ik het een beetje lullig vond wat er gebeurd was in de vorige [FB] waarin Flugeltje op je post reageerde door te zeggen dat ik je aan het gebruiken was om hen te stangen.Ik had gewoon dezelfde mening als jij, en had daar eerdere discussies met ze over gehad, vandaar dat ze zo verhit reageerde.
Hoop dat alles goed is.
Ja ze dansen !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
IK wel, alleen is die sukkel moe![]()
OT: ze dansen![]()
ja hoor alles primaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, goed dat je hier bent Cora.![]()
Ik wilde je graag nog even vertellen dat ik het een beetje lullig vond wat er gebeurd was in de vorige [FB] waarin Flugeltje op je post reageerde door te zeggen dat ik je aan het gebruiken was om hen te stangen.Ik had gewoon dezelfde mening als jij, en had daar eerdere discussies met ze over gehad, vandaar dat ze zo verhit reageerde.
Hoop dat alles goed is.
Mooi zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja hoor alles prima
ik voel me ook nergens voor door of mee aangesproken hoor ,ik gaf dezelfde mening al eerder n de sc en sta ook nog steeds achter me mening heb er verder niks over gehoord en ook gene extra waarschuwingen ,dus dat zit allemaal wel snor
Relnichtquote:
Marlies vind ik eng. :Jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Marlies vind ik eng.
E10 vind ik nog enger.
Micheline een muts
Tijn een watje
Sab erg irritant
Mo weet ik nog niet zo
Rik ja misschien hij wel
Mars nog even afwachten hoe dat ontwikkeld
Jeroen eerlijk, niet echt slim maar wel sociaal willen doen
Semih nogal autoritair
Zoiets. Hoe moet je daar nou uit kiezen?
Nee, ik vind het lullig dat ik indirect moet lezen dat Flugel zegt dat ik Cora aan het manipuleren of gebruiken was, vind Cora wel iets slimmer dan datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
RelnichtLaat het nou gewoon maar
![]()
Ik heb er de kracht niet meer voor![]()
dat gaan ze never nooit halenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach nog maar 36 1/2 uur..
Pffffffquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lullig dat ik indirect moet lezen dat Flugel zegt dat ik Cora aan het manipuleren of gebruiken was, vind Cora wel iets slimmer dan dat
Dus.![]()
je bied gewoon je excuses naar mijn toe aan ,en die zijn aangenomen ,lijkt me niet dat daar verder problemen van komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lullig dat ik indirect moet lezen dat Flugel zegt dat ik Cora aan het manipuleren of gebruiken was, vind Cora wel iets slimmer dan dat
Dus.![]()
Hmmm, dat van Semih ben ik niet echt eens, ahoewel hij wel leuke humor heeft alleen kijkt hij soms zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Marlies vind ik eng. :Ja
E10 vind ik nog enger. :Kotsen dat ventje
Micheline een muts : is wel leuk om te zien en samen met Semih![]()
![]()
Tijn een watje : Is een stoker
Sab erg irritant : Die moet afstand nemen van E10 verder een geinig vrouwtje
Mo weet ik nog niet zo : Is de slimste van de 2
Rik ja misschien hij wel : moet ik van kotsen
Marchia nog even afwachten hoe dat ontwikkeld : Weet ik inderdaad nog niet
Jeroen eerlijk, niet echt slim maar wel sociaal willen doen : Kan er geen hoogte van krijgen.
Semih nogal autoritair : maar heel eerlijk en staat voor zijn punten![]()
Ehm, ik bied je helemaal geen excuses aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je bied gewoon je excuses naar mijn toe aan ,en die zijn aangenomen ,lijkt me niet dat daar verder problemen van komen
Nuecken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehm, ik bied je helemaal geen excuses aan
Ja, hoewel, ik bied je in plaats van Flugel haar excuses aan voor eventuele ongemakken.![]()
Maar fijn dat je dat accepteert.![]()
Ik zie je al zo beschermend zijn met je kidsquote:
Nee, want wij hebben niets buiten het boekje gedaan, maar....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:48 schreef Coraatje het volgende:
Ik wilde je graag nog even vertellen dat ik het een beetje lullig vond wat er gebeurd was in de vorige [FB] waarin Flugeltje op je post reageerde door te zeggen dat ik je aan het gebruiken was om hen te stangen. Ik had gewoon dezelfde mening als jij, en had daar eerdere discussies met ze over gehad, vandaar dat ze zo verhit reageerde.
Hoop dat alles goed is.
dat is toch een *soort van excuus?*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |