dis niet leuk, nu luister ik hetzelfde als jijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
Gaaaaaaaaaaapnummer nu, elevator-muziek![]()
A, ok, Gloria Estefan nu, Conga![]()
Zit niet te zeiken, dansen moet jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Beetje korter quoten is ook niet fout hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
dis niet leuk, nu luister ik hetzelfde als jij
Voetjes van de vloer danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
*swingt lekker mee![]()
Dit is echt een opdracht voor mij, heerlijk![]()
Stream 3 is onmogelijk te cappenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:24 schreef Bluezz het volgende:
Die Jeroen, wat voor bekken trekt hijvindt zichzelf wel heel cool
Moet je op die bekken van Rik lettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:24 schreef Bluezz het volgende:
Die Jeroen, wat voor bekken trekt hijvindt zichzelf wel heel cool
Dan moet je een andere server kiezen en kan je die andere weer niet cappenquote:
Het is ook retespannend nuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet je een andere server kiezen en kan je die andere weer niet cappen![]()
Truste B en Gquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:33 schreef Bluezz het volgende:
Goldfinger
De laatste en dan gaan wij ff slapen
Ik heb wel wat met die pilaar die in het midden staatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:32 schreef Bluezz het volgende:
Lekkere cap Henk
Dat handje van Marlies
Zal ik jou even goldfingeren dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste B en G![]()
Goldvinger is wel weer cool![]()
Hoe goedkoop kun je zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik jou even goldfingeren dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |