Talpa = Garnierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Had ik ook, maar heb hem nu al hele tijd gewoon op talpa staan en gaat goed.
Nou idd, maar hebben er ook wel het meeste voor geoefend. Die andere vonden dat gisteren niet nodig, want het maakt niet uit hoe het er uit zou zien, volgens hun. Maar zoals Semih en Micheline dansen krijg je er toch ook snel genoeg van zo steeds hetzelfde. Tijn en Monique gaan tenminste nog die hele dansvloer over en staan er al vanaf vanmorgen 5 uur he. Direct komen Rik en Marlies die zijn ook nog wel leuk om naar te kijken (denk ik).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:38 schreef Springveertje het volgende:
Tijn en Mo zijn gewoon een genot om naar te kijken! De andere "zoutzakken" staan alleen maar voor lul af en toe, maar goed het is best zwaar laten we eerlijk zijn, misschien zouden wij dat ook hebben.....maar Tijn en Mo zijn echt danspaar nummer 1
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Semih "ik vind het wel lang duren voordat Rob in de DBK zit"
Niet echt een directe reactie, beetje gelach geloof ik (tussen de buffers door)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef avonne het volgende:
[..]heeft ie dat echt gezegd ????
Wat was de reactie van Monique?
Het heeft haar iig niet van gedrag doen veranderen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet echt een directe reactie, beetje gelach geloof ik (tussen de buffers door)
Die ging nog verliefder naar Tijn kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef avonne het volgende:
[..]heeft ie dat echt gezegd ????
Wat was de reactie van Monique?
Had ik niet verwacht, maar denk idd dat deze WO ook weer geslaagd isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Ze zijn bijna op de helft![]()
Ze gaan ook deze opdracht dus weer met gemak halen![]()
Bijna op de helft ? ? ? ze moeten nog 4 uur. en dan nog eens 24 . . . . .quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Wat hebben ze allemaal fout gedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Bijna op de helft ? ? ? ze moeten nog 4 uur. en dan nog eens 24 . . . . .![]()
Overigens, als BB eerlijk tegen zijn bewoners is moeten ze gewoon de hele opdracht afkeuren![]()
zou wel te erg zijn!... dansen van een aantal is erg slecht en niet serieus, en er heeft de hele nacht niemand langs de kant gestaan zoals in de brief vermeld stond.. de paartjes die niet aan het dansen waren lagen in bed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Wel eens van STIJLdansen gehoord ? ? ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal fout gedaan?
Ik vind het bijna op de helft hoor als je er 20 op hebt zitten en nog 4 moet naar de helft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Bijna op de helft ? ? ? ze moeten nog 4 uur. en dan nog eens 24 . . . . .![]()
Tja..... zit wat in, zucht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Wel eens van STIJLdansen gehoord ? ? ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |