Dat heeft ze altijd heel ergquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:51 schreef Spablauw het volgende:
(Marlies heeft dat trouwens ook heel erg)
was idd niet vol te houden op die schoenen...gedoemt te mislukkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef T-lex het volgende:
Gisteren avond al mochten ze eigen schoenen gaan dragen omdat onderandere Micheline enorm last had van blaren.Niet zo gek ook...zelfs een beetje te simpel gedacht van BB denk ik...je geeft ze nieuwe (niet ingelopen) dansschoenen en zoek het maar uit die 48 uur.
Glijd de vloer wel beter door,dus beter op te dansenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:19 schreef T-lex het volgende:
Kzou graag weten wat Mo en Tijn mekaar allemaal toefluisteren. Tis dat Mo nog geen slakkenspoor achter zich aan trekt over de dansvloer.Want de chemie druipt bijna van het scherm, zwoele blikken en lieve lachjes als die 2 mekaar dingen influisteren.
![]()
* Rob staat te stampvoeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:19 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/22kl.jpg]afbeelding][/URL]
Inderdaad ja, ik heb nu meer vertrouwen dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef kukeleku het volgende:
[..]
was idd niet vol te houden op die schoenen...gedoemt te mislukken![]()
Ik vind het niet zo vreemd dat Micheline niet meer zo glanst..... na 10 minuten dansen met Semih zou ik al helemaal kriebel worden: er zit geen sjeu in in die jongen. Elke poging aan passie die Mich er in probeert te gooien, leidt tot niets. Ik vind die 2 een verdrietig plaatje. Ik gun Mich héél véél van wat Tijn en Mo nu hebben maar ik ben bang dat ze dan bij Semih aan het verkeerde adres zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:56 schreef Woepsje het volgende:
Micheline die straalt nou ook werkelijk niks maar dan helemaal niks uit. En dan van andere zeggen dat ze negatief zijn. Ze was het gisteren na 1 uur al zat. Petje af voor Tijn en Monique die al vanaf 5 uur aan het dansen zijn.
helaas haalt semih de spanning er een beetje af met zn humorquote:
Rob weet dat het allemaal goed zit. Er is echt niet meer tussen die twee dan alleen maar vriendschap, maatjes!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Semih "ik vind het wel lang duren voordat Rob in de DBK zit"
Semih zou ook liever met Monique dansen dan met die zoutzak waar hij nu mee danst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
Semih "ik vind het wel lang duren voordat Rob in de DBK zit"
En alleen maar moet schijten......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:29 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Semih zou ook liever met Monique dansen dan met die zoutzak waar hij nu mee danst.
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar Semih heeft zelf een grote bek als iemand negatief is, nee hij brengt lekker de moed erin.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat Micheline niet meer zo glanst..... na 10 minuten dansen met Semih zou ik al helemaal kriebel worden: er zit geen sjeu in in die jongen. Elke poging aan passie die Mich er in probeert te gooien, leidt tot niets. Ik vind die 2 een verdrietig plaatje. Ik gun Mich héél véél van wat Tijn en Mo nu hebben maar ik ben bang dat ze dan bij Semih aan het verkeerde adres zit.
Yep, niet alleen Garnier, op alle servers is dat helaas het geval, nu gaat het weer even goed en dan slaat de boel weer vastquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef gringoman het volgende:
Bufferen bij jullie de streams van garnierstreaming ook zo?
Had ik ook, maar heb hem nu al hele tijd gewoon op talpa staan en gaat goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, niet alleen Garnier, op alle servers is dat helaas het geval, nu gaat het weer even goed en dan slaat de boel weer vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |