Die heeft zijn rust wel gehadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen mag dan een nietszeggende sukkel zijn volgens velen. Maar hij staat er wel weer retecool gewoon te dansen en geen kwaad woord over zijn lippen, over vermoeidheid, pijn in de benen of wat dan ook.![]()
Ga jij eens weg met je negatieve gedoe, Tijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Vrijdag gaan ze allemaal vroeg slapen en chagerijnig zijn dat de opdracht is mislukt, ik heb er nu al zin in
Stil liggen is anders heel vermoeiend en slecht voor je spieren. Ik heb bewondering voor Jeroen en ook voor de zusjesquote:
Begin jij nou ook alquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij eens weg met je negatieve gedoe, Tijn![]()
Ze gaan het wel halen en we krijgen een hoerenfeest ja!![]()
Nee, dat gaan we dus niet doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:14 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Ze halen het gewoon niet, gewoon tijd voor weer eens een weekje noodrantsoen.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Zijn wel diehards zeg!
Hoe lang moeten ze nog dansen?
welke stream gebruik jij? Die stream van Mo&Mich kon ik niet cappen.quote:
Ze kunnen maar stoppen dus...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef latevogel het volgende:
Ik zit nog eens alles na te lezen van de week opdracht en denk nu toch echt dat het mislukt is![]()
Er moeten altijd Bewoners aan de kant van het danspodium staan om het betreffende koppel aan te moedigen.
Taken voor de toeschouwers :
Als er een koppel aan het dansen is, krijgen de andere Bewoners natuurlijk geen vrije middag. Er moeten altijd Bewoners aan de kant van het danspodium staan om het betreffende koppel aan te moedigen. Er moet stijlvol gedanst worden, dus deze toeschouwers zijn tegelijkertijd ook de 'dansmeesters'; zij geven aanwijzingen en zorgen ervoor dat de dans er professioneel uitziet. De dansparen mogen niet langer stilstaan dan 5 seconden en ze moeten elkaar constant vast blijven houden. Er is één uitzondering: bij een draai mag er even losgelaten worden, maar nooit langer dan een paar seconden. De Bewoners moeten één ding onthouden: Er moet ten alle tijde in stijl worden gedansd!
Floris en het ligt er maar net aan wat ie paktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
welke stream gebruik jij? Die stream van Mo&Mich kon ik niet cappen.
yep... stond duidelijk in de briefquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze kunnen maar stoppen dus...
Marcia KAN heel mooi zijn, helaas is het net niet. Maar ik vind haar geweldig, droge humor, lief en niet zo overdreven als de zusjes. Al vind ik de zusjes ook wel wat hebben, ik heb gewoon aan niemand echt een hekel ofzo, vind ze allemaal wel iets leuks hebben [rikmodus off]quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind Marcia een heel mooi meisje, jammer van haar stem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |