Alsof er wat te winnen valt bij Arsenal op de Carling en FA cup misschien na.quote:
Hier bij mij ook. Hoewel ik toch wel een fan ben geworden van zijn fantastische spel. Leuk voor hem dat hij het nu zo goed doet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En hij stijgt wat treetjes op de respectladder van Erwtensoep.
Een FAC staat bij mij gelijk aan een PL titel dus daar teken ik gelijk voor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof er wat te winnen valt bij Arsenal op de Carling en FA cup misschien na.
Paar jaar terug was Arsenal de beste club met het beste voetbal, maar Man U, Chelsea en Liverpool zijn Arsenal gewoon voorbij gegaan.
De CL finale was gewoon een uitschieter.
Arsenal heeft het zeker ook goed gedaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een FAC staat bij mij gelijk aan een PL titel dus daar teken ik gelijk voor.
Ondanks dat Pool vorig seizoen hoger is geeindigd sinds 1990 dan wij zijn ze ons zeker niet voorbij, hoogstens gelijk denk ik.
Maar wat niet is zal in dit geval zeker weer komen en Perzik is daar een wezenlijk onderdeel van geworden.
Dit is het 2e matige PL seizoen op rij, we plakken er nog een 3e aan vast volgend seizoen en dan gaan we weer serieus mee doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik denk gewoon dat de komende jaren niet hun beste zullen zijn.
Neem ff op a.u.b.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanmiddag gedurende de uitzending een lang interview van Van Gelder met Van Persie op Radio1.
hij viel niet echt opquote:
69ste minuut ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Werd gewisseld rond de 70e minuut.
quote:Van Persie breaks metatarsal bone
Arsenal striker Robin van Persie has broken the fifth metatarsal bone in his right foot, the club have announced. Van Persie sustained the "partial fracture" scoring the equaliser in the 2-1 win over Manchester United.
The 23-year-old, Arsenal's leading scorer this season, had an X-ray after the game which confirmed the full extent of his injury.
It is likely the Dutchman, who had come on as a second-half substitute, will be out of action for at least six weeks.
Van Persie had been named on the bench after struggling to overcome an ankle injury but was sent on midway through the second half as Arsenal sought to overturn a 1-0 deficit.
And he brought his side level seven minutes from time when he converted Tomas Rosicky's right-wing cross.
Gunners boss Arsene Wenger fears his player would be out for a long time.
He said: "There is a big worry on Robin van Persie. He had scored a great goal because first of all Rosicky and (Cesc) Fabregas fought like mad for the ball, then they get it in and Robin comes from a very deep position and scores an unbelievable goal, but he can deliver that."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |