Tong, je glazen bol werktquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me dat deze briljante voetballer een eigen topic verdient.
Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.
Speelt nu als jong gastje soms mee bij Arsenal.
Vandaag een briljant doelpunt gemaakt als newcomber.
In de laatste minuut om het extra cachet te geven.
Van Persie wordt een sensatie bij Arsenal. En in Rotterdam vragen ze zich af wat ze fout hebben gedaan.
Van Persiequote:
Ik kreeg het verwijt in het vorige topic dat ze dat ook wel wisten in 2003.quote:
Kanker-OP.quote:Ondanks dat ie van Feijenoord komt is het een aanstaande grootheid.
Verder alles goed ? Je poept recht naar beneden en met het ademhalen gaat het via de luchtpijp ?quote:
Dat deden we een paar jaar geleden ook al tijdens Ajax - feyenoord toen hij belabbert speelde en Ono in z'n kloten schoot.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef Beschouw het volgende:
Het mooiste was vanavond nog dat ze in de Arena zijn naam scandeerden.
Mwah, ik schatte v. Persie eigenlijk altijd wel wat hoger in, dacht dat alleen dat hij het qua mentaliteit misschien niet zal redden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat deden we een paar jaar geleden ook al tijdens Ajax - feyenoord toen hij belabbert speelde en Ono in z'n kloten schoot.
Nooit gedacht dat hij zover zou komen. Toen was het eigenlijk geen discussie wie verder zou komen, VdV of van Persie, en kijk nu eens.
Ja, en zo jong al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is eigenlijk te bizar hoe goed hij is geworden; qua spel en qua mentaliteit.
die zit nou bij den Bosch op de bank tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:08 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi ook dat ie op de bank werd gehouden door Lurling![]()
Die is eigenlijk alleen nog maar geblesseerd geweest sinds ie terug is en anders speelt ie gewoon.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef toma het volgende:
[..]
die zit nou bij den Bosch op de bank toch?
Dat is nou precies het probleem in Nederland, goede spelers die niet zo makkelijk zijn worden al snel gedumpt/genegeerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Cart_man het volgende:
Arrogant tyfusjoch was hij bij Feijenoord. Mis hem niet.
Heerlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Cart_man het volgende:
Arrogant tyfusjoch was hij bij Feijenoord. Mis hem niet.
Waarom niet, hij zit perfect bij Arsenal.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Feyenoord lieten ze hem vaak lang warmlopen
Hij wou zijn contract toen niet verlengen.
Maar ik blijf erbij dat hij bij Arsenal niet goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |