Dat waren de drie opties die hij noemde. Morgenochtend mag ik een antibioticakuurtje halen om de koorts te laten zakken (hij heeft vanavond al twee injecties gehad) en ik mag een afspraak maken voor een longscan op vrijdag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Armageddon het volgende:
Fijne dierenarts. Kon ie je dat niet meteen vertellen wat er aan de hand was?
Ok, dus morgen kan je ook nog terecht? Dan hoor je de uitslag toch wel? Waarom dan deze post? Je moest het even kwijt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat waren de drie opties die hij noemde. Morgenochtend mag ik een antibioticakuurtje halen om de koorts te laten zakken (hij heeft vanavond al twee injecties gehad) en ik mag een afspraak maken voor een longscan op vrijdag.
De dierenartsen zijn hier idd erg prettig čn snel, ze reageren tig keer sneller dan de huisarts als je zelf eens iets mankeert (mag je met je klachten wachten tot er de week erop eens een gaatje valt in het spreekuur)
Ook wel een beetjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok, dus morgen kan je ook nog terecht? Dan hoor je de uitslag toch wel? Waarom dan deze post? Je moest het even kwijt?
Lijkt mij ook een beetje vreemd inderdaad. Heeft ie misschien op de tocht gezeten? Anders kan ik het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook wel een beetje, maar het ging mij meer om de vraag hoe een (voornamelijk) binnenkat aan een longontsteking kan komen. In mijn beleving kan dat toch alleen als hij buiten zou zijn en bv nat zou regenen? Hier kon de dierenarts ook geen antwoord op geven. Hij gaf wel aan dat een longontsteking waarschijnlijk zou zijn.
Er staan boven wel een aantal ventilatieroosters en een klapraampje open, maar het lijkt me sterk dat hij daar nu last van heeft. Die staan zomer en winter open. Beneden zit overdag alles potdicht om tocht te voorkomen, ivm papegaai. Alleen 's avonds lucht ik het daar even door.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een beetje vreemd inderdaad. Heeft ie misschien op de tocht gezeten? Anders kan ik het me niet voorstellen.
Dan lijkt het mij stug dat het een longontsteking is. Zal wel een bacterieinfectie zijn o.i.d. Hoor het morgen welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staan boven wel een aantal ventilatieroosters en een klapraampje open, maar het lijkt me sterk dat hij daar nu last van heeft. Die staan zomer en winter open. Beneden zit overdag alles potdicht om tocht te voorkomen, ivm papegaai. Alleen 's avonds lucht ik het daar even door.
Die van mij lopen er gewoon altijd vanzelf in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef mazaru het volgende:
Geen idee hoe een binnenkat aan longontsteking kan komen, maar ik vind het wel geweldig dat jij een dierenarts hebt die langs komt.
Wat een service![]()
Mijn kat heeft altijd de meeste stress als die in de vervoerbak moet.
Die service zie je ook wel in de rekening, maar dat vind ik niet erg. Ik heb ervoor gekozen om een aantal huisdieren in huis te nemen, dan horen die gepeperde rekeningen er ook bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef mazaru het volgende:
Geen idee hoe een binnenkat aan longontsteking kan komen, maar ik vind het wel geweldig dat jij een dierenarts hebt die langs komt.
Wat een service![]()
Mijn kat heeft altijd de meeste stress als die in de vervoerbak moet.
Hoop het, infecties zijn wat gemakkelijker te behandelen dan een longontstekingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij stug dat het een longontsteking is. Zal wel een bacterieinfectie zijn o.i.d. Hoor het morgen wel
Die van mij zetten zich met alle vier de poten schrap tegen de buitenkant met veel geblaas. Ook word ik in de auto getrakteerd op een mooi jammerig klaagconcertquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mij lopen er gewoon altijd vanzelf in.
Je bent een lieverd. Mensen die zo met dieren omgaan zijn mijn vrienden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Die service zie je ook wel in de rekening, maar dat vind ik niet erg. Ik heb ervoor gekozen om een aantal huisdieren in huis te nemen, dan horen die gepeperde rekeningen er ook bij.
Mijn katten zijn ook zwaar gestresst na een ritje in zo'n vervoersbak, dan is dit idd een fijne service!
En als mijn hond iets mankeert (is een schijtluis qua dierenarts, pist er de hele spreekkamer onder) komen ze ook langs. Scheelt behoorlijk qua stress![]()
Dat laatste doen ze wel ja. Maar als je dan weer thuis bent dan vliegen ze uit die vervoersbakken en dan na 5 minuten gaan ze er weer in liggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij zetten zich met alle vier de poten schrap tegen de buitenkant met veel geblaas. Ook word ik in de auto getrakteerd op een mooi jammerig klaagconcert![]()
Ik moest gelijk aan dit plaatje denkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij zetten zich met alle vier de poten schrap tegen de buitenkant met veel geblaas. Ook word ik in de auto getrakteerd op een mooi jammerig klaagconcert![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een lieverd. Mensen die zo met dieren omgaan zijn mijn vrienden.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan dit plaatje denken
[afbeelding]
Gedverdemme.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:09 schreef minthy het volgende:
Vanochtend röntgenfoto's laten maken van zijn longen, het ziet er slecht voor hem uit. De da acht het zeer waarschijnlijk dat hij een agressieve vorm van kanker heeft.
De longen zijn omringd met vocht, ze waren ook moeilijk te zien op de foto's.
Er is een kleine kans dat hij een zware ontsteking heeft, daar wordt hij nu voor behandeld. En het vocht moet weg. Aanstaande maandag moet ik even bellen om door te geven hoe het dan gaat. Dit is een laatste strohalm.
Als het niet goed gaat, laat ik hem inslapen.
Oftewel zwaar kut...
Thanks, ik hoop hetzelfde. Maar ik vrees voor het ergste.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gedverdemme.![]()
Das klote zeg. Sterke iig en laat even verder weten. hoop voor je dat het een ontsteking is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |