Godverdomme
Na een lange dag hard werken
![]()
besloot ik drie kwartier geleden eens een lekkere frisse douche te nemen. Dus ik, hup naar de groezelige badkamer van mijn prachtige studenten woning. Daar aangekomen besefte ik dat ik heden morgen mijn handdoek op de verwarming had laten hangen. Tot zo ver niks aan de hand, het ding zal inmiddels wel weer droog zijn dus ik hoef niet terug naar boven voor een nieuwe, dacht ik nog.
Vlot deed ik mijn kleertjes uit en sprong onder het verkwikkende water. (Voor de christenen op fok; Ja, ik stond gewoon helemaal naakt te douchen
![]()
. ) Na een goede 20 minuten onder het water, ik denk wel vaak aan het milieu maar het water is hier toch gratis, besloot ik weer eens wat nuttigs te gaan doen. Ik stapte uit de cabine en pakte mijn handdoek van de eeder genoemde verwarming. Wat doe je dan eerst? Juist ik begon met het afdrogen van mij poezelige-gezichtje.
En daar was het abrupte einde van mijn plezierige dag
![]()
. Ik rook iets dat me welliswaar enigzins bekend voor kwam maar dat ik daar zeker niet verwachtte. Na de handdoek van m'n kop gerukt te hebben zag ik het duidelijk, een ranzige dikke half opgedrooogde spermavlek
![]()
Een van mijn mannelijke huisgenoten heeft dus nadat ik vanmorgen van huis ben gegaan zijn gore zaad over mijn handdoek gespoten.
![]()
Ik ben er sowieso al niet zo'n voorstander van dat mensen met hun geurde kaaspiemel aan de slag gaan in de gemeenschappelijke badkamer ik heb namelijk geen zin om op slippers te moeten lopen. Pak je eigen handdoek of spuit desnoods de hele muur onder maar je vieze lul afvegen aan de handoek van een ander is gewoon walgelijk en misdadig.
Jullie berijpen dat ik daarna meteen weer terug onder de douche ben gesprongen, in de hoop zowel het lichamelijke als het geestelijke kwaad van me af te spoelen. Een fles chloor of loog was helaas niet beschikbaar om de terugkeer naar de oude toestand te bespoedigen.
Dank voor uw aandacht, de mannetjes in dit huis zijn helaas nog niet terug van wat ze ook aan het doen mogen zijn vandaag. Ik zit vanaf nu de rest van de avond met een klauwhamer in mijn hand bij de voordeur om ze een warm welkom te heten.