abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42590992
Godverdomme

Na een lange dag hard werken besloot ik drie kwartier geleden eens een lekkere frisse douche te nemen. Dus ik, hup naar de groezelige badkamer van mijn prachtige studenten woning. Daar aangekomen besefte ik dat ik heden morgen mijn handdoek op de verwarming had laten hangen. Tot zo ver niks aan de hand, het ding zal inmiddels wel weer droog zijn dus ik hoef niet terug naar boven voor een nieuwe, dacht ik nog.
Vlot deed ik mijn kleertjes uit en sprong onder het verkwikkende water. (Voor de christenen op fok; Ja, ik stond gewoon helemaal naakt te douchen . ) Na een goede 20 minuten onder het water, ik denk wel vaak aan het milieu maar het water is hier toch gratis, besloot ik weer eens wat nuttigs te gaan doen. Ik stapte uit de cabine en pakte mijn handdoek van de eeder genoemde verwarming. Wat doe je dan eerst? Juist ik begon met het afdrogen van mij poezelige-gezichtje.
En daar was het abrupte einde van mijn plezierige dag . Ik rook iets dat me welliswaar enigzins bekend voor kwam maar dat ik daar zeker niet verwachtte. Na de handdoek van m'n kop gerukt te hebben zag ik het duidelijk, een ranzige dikke half opgedrooogde spermavlek Een van mijn mannelijke huisgenoten heeft dus nadat ik vanmorgen van huis ben gegaan zijn gore zaad over mijn handdoek gespoten. Ik ben er sowieso al niet zo'n voorstander van dat mensen met hun geurde kaaspiemel aan de slag gaan in de gemeenschappelijke badkamer ik heb namelijk geen zin om op slippers te moeten lopen. Pak je eigen handdoek of spuit desnoods de hele muur onder maar je vieze lul afvegen aan de handoek van een ander is gewoon walgelijk en misdadig.
Jullie berijpen dat ik daarna meteen weer terug onder de douche ben gesprongen, in de hoop zowel het lichamelijke als het geestelijke kwaad van me af te spoelen. Een fles chloor of loog was helaas niet beschikbaar om de terugkeer naar de oude toestand te bespoedigen.

Dank voor uw aandacht, de mannetjes in dit huis zijn helaas nog niet terug van wat ze ook aan het doen mogen zijn vandaag. Ik zit vanaf nu de rest van de avond met een klauwhamer in mijn hand bij de voordeur om ze een warm welkom te heten.

pi_42591059
smakelijk!
pi_42591077
Waarom weet jij hoe sperma ruikt?
Ik post om het posten.
pi_42591080
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_42591130
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef Furious het volgende:
Waarom weet jij hoe sperma ruikt?
ach, toen ik 14 was rook ik eens aan dat van mezelf
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:35:40 #6
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_42591214
sperma in de TT!!!!!
pi_42591247
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

ach, toen ik 14 was rook ik eens aan dat van mezelf
en dat van pony's? !@quatrostazione@41%!
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:37:47 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_42591322
rot voor je, pak ze terug zou ik zeggen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_42591330
Voel jij je ff flink genaaid.
]I[ Melvin ]|[
pi_42591501
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:42:19 #11
27611 The_Dogfather
It's good to be bad
pi_42591531
Ik zou op hun kussens spuiten en scheten laten in mijn hand en dan hun bekers en bestek vatpakken, onder hoesten en niezen! dat zal ze leren!
HERE I AM, WHAT ARE YOUR OTHER 2 WISHES
pi_42591708
Dus je sprong terug onder de douche... hoe kun je je dan afdrogen als je niet eerst een nieuwe handdoek pakt?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_42591724
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_42591845
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dus je sprong terug onder de douche... hoe kun je je dan afdrogen als je niet eerst een nieuwe handdoek pakt?
ik ben eerst wel een verse gaan halen ja , anders had ik me met pleepaier moeten afdrogen.
pi_42591894
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

ik ben eerst wel een verse gaan halen ja , anders had ik me met pleepaier moeten afdrogen.
En wie weet wat daar nog aanbungelt.

Ik post om het posten.
pi_42591953
quote:
pi_42591971
Waarom schrijf je je opening post alsof je een vrouw bent?

Poezelige gezichtje... overbodige verwijzingen naar mannelijke bewoners, (Duh, ik ken geen vrouwen die sperma producerenr....) .en de mannetjes van het huis.... Als je er zelf ook een was, zou je dat niet zo specefiek neer zetten.... hooguit: De rest van de mannen.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
pi_42591979
heb jij ook van die tyfusharde handdoeken?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 oktober 2006 @ 21:53:14 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42591993
Wat is dat kwakje ? dus veeg je het maar aan een meisje?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_42592129
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Deadl0ck het volgende:
Waarom schrijf je je opening post alsof je een vrouw bent?

Poezelige gezichtje... overbodige verwijzingen naar mannelijke bewoners, (Duh, ik ken geen vrouwen die sperma producerenr....) .en de mannetjes van het huis.... Als je er zelf ook een was, zou je dat niet zo specefiek neer zetten.... hooguit: De rest van de mannen.
Nee, ik ben geen vrouw. Er wonen hier wel een aantal vrouwen vandaar de verwijzing naar mijn mannelijke huisgenoten aangezien de vrouwen niet erg waarschijnlijke daders zijn in dit geval.
pi_42592159
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Repeat het volgende:
heb jij ook van die tyfusharde handdoeken?
Nu wel ja
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:58:27 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42592230
quote:
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42592237
Hé, psst, er zit nog wat in je haar!
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:59:47 #25
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42592294
Gadverdamme!!!
Als wraak zou ik in zijn bed schijten!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')