abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42591254

Ik post om het posten.
pi_42591277
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef Tha-CheF het volgende:
168 brandweermannen
soow ej
Dit was slechts een afleidingsmanoeuvre. Nu alle brandweermannen daar zijn kunnen de echte aanslagen beginnen.
pi_42591279
Deze toren is ongeveer qua hoogte te vergelijken met Monte Video in Rotterdam en Westpoint in Tilburg...
pi_42591318
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik vroeger gewoon naar bed kon gaan zonder bang te zijn voor vliegtuigen naast mijn bed.
Kan je nagaan wat de mensen op 11/9 in het vliegtuig hebben meegemaakt. Eerst zie je NY door het raampje en twee seconde later zie je ineens een kopieerapparaat door hetzelfde raampje.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:37:46 #130
150815 Tha-CheF
guess who's back
pi_42591321
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit was slechts een afleidingsmanoeuvre. Nu alle brandweermannen daar zijn kunnen de echte aanslagen beginnen.
hebben ze jou dat in je oor gefluisterd ?
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
pi_42591346
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42591347
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Kan je nagaan wat de mensen op 11/9 in het vliegtuig hebben meegemaakt. Eerst zie je NY door het raampje en twee seconde later zie je ineens een kopieerapparaat door hetzelfde raampje.
Rip
pi_42591350
Komen hier ook 5 films en 15 docu's over uit over 5 jaar?
pi_42591356
quote:

[..]

Numerous air crashes reported across NY City

bron: CNN.com
pi_42591369
quote:
The building is a 50-story condominium tower built in 1986 and located nearby Sotheby's Auction House. It has 183 apartments, many of which sell for more than $1 million.
2 doden confirmed lees ik net
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42591380
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef Whizzkith het volgende:
En samenzweringstheorieën
pi_42591386
quote:

[..]

Ik denk net aan een afleidingsmanoeuvre, vernieuw de pagina en zie "jouw" afleidingsmanoeuvre staan. Dat kan geen toeval zijn.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_42591395
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger gewoon naar bed kon gaan zonder bang te zijn voor vliegtuigen naast mijn bed.
Vroeger was je nog gewoon bang voor die enge man onder je bed.

Die achteraf eigenlijk best wel een sympathieke kerel bleek te zijn.
pi_42591412
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat bleek toch je vader te zijn?
pi_42591414
quote:
NEW YORK — A small aircraft crashed into a high-rise building on Manhattan's Upper East Side Wednesday,

Local news reports quoted New York Fire Department officials as saying two people were confirmed dead. The FDNY confirmed FOX News that there are people trapped inside the building on floors above where the fire is located.

Officials said there is no indication the incident was a result of terrorism. There were dozens of firefighters, emergency workers and other first responders on the scene.

The crash set off a raging fire that sent a pillar of gray smoke over the city, police said. Witnesses reported seeing a gigantic fireball come out of the building, police said.

Flames could be seen shooting from windows on two upper floors of the 50-story building, near the East River. Burning debris fell from the tower, and a column of gray smoke rose over the city.

"There's huge pieces of debris falling," said one witness who refused to give her full name. "There's so much falling now, I've got to get away."

Fire Department spokeswoman Emily Rahimi said the aircraft struck the 20th floor of the building, located at 524 East 72nd Street.

The Federal Aviation Administration is handling reaction to the incident. FAA spokeswoman Diane Spitaliere that it was a small, fixed-wing aircraft that was involved, but there was very little other information collected so far. A helicopter would be expected in that area of the city; no other aircraft should be around that part of Manhattan, the FAA said.

"Everyone was running down the street, kids were screaming and crying," Rich Behar, a New York City resident and former Time magazine reporter, told FOX News. "There was a lot of horror and terror when it hit," Behar added, saying the whole ordeal reminded him of the Sept. 11, 2001, attacks.

As of 3:25 p.m. ET, the incident had not affected flights coming in or out of the New York area.

The building is a 50-story condominium tower built in 1986 and located nearby Sotheby's Auction House. It has 183 apartments, many of which sell for more than $1 million.

A spokesman for the National Transportation Security Board said that agency is organizing a team to send to New York to investigate the crash.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42591415
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Ik denk net aan een afleidingsmanoeuvre, vernieuw de pagina en zie "jouw" afleidingsmanoeuvre staan. Dat kan geen toeval zijn.
Kijk, daar heb je het al
zie mijn vorige post
pi_42591417
quote:
Van de Bijlmerramp is ook een docu geweest op NGC
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_42591427
quote:
Yep, en theorieën over dat het gewoon een kan water was, of een plantenbak.
Ik post om het posten.
pi_42591436
Loose Change 3 in the making.
pi_42591446
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Suerte het volgende:

[..]

Zit er redelijk ver vandaan; op de 27e straat.En met die mist valt het eigenlijk best mee nu
da's maar 44 straten lopen
pi_42591448
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

ad
pi_42591468
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Niek. het volgende:
Dat bleek toch je vader te zijn?
Bij jou thuis misschien.
Mijn vader had wel wat beters te doen.
pi_42591497
Op dit moment sterven duizenden mensen aan aids of hongersnood maar nee hoor, dít is breaking news
pi_42591519
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Op dit moment sterven duizenden mensen aan aids of hongersnood maar nee hoor, dít is breaking news
Noord-Korea lanceert 30 raketten, maar niemand heeft iets in de gaten.
Ik post om het posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')