Doe eens naar het gebouw toe lopen danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Nou je het zegt, het wordt verdomd mistig hier, jaIk hoor nu ook veel brandweerwagens voorbij komen...
![]()
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Niek. het volgende:
Het is inderdaad erg mistig in NY
http://empirecam.acronym.com/
waar zit je ergens in NY?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Nou je het zegt, het wordt verdomd mistig hier, jaIk hoor nu ook veel brandweerwagens voorbij komen...
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Mikrosoft het volgende:
Fighter aircraft in the air over numerous US cities!
Zit er redelijk ver vandaan; op de 27e straat.En met die mist valt het eigenlijk best mee nuquote:
Ik wilde vroeg naar bed vanavond, maar met deze ramp doe ik toch geen oog dicht. Ik ga maar weer de hele nacht Fox kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Weet jij nog waar je was toen 10/11 plaatsvond?
zullen wel weer verscherpte maatregelingen komen bij de luchthavensquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Mikrosoft het volgende:
tijdens zn verhaaltje voor het slapen gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Cassius het volgende:
"President Bush has been made aware of the plane crash."
Zeker weer in z'n oor gefluisterd.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe eens naar het gebouw toe lopen dan
Ik weet nog dat ik vroeger gewoon naar bed kon gaan zonder bang te zijn voor vliegtuigen naast mijn bed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg naar bed vanavond, maar met deze ramp doe ik toch geen oog dicht. Ik ga maar weer de hele nacht Fox kijken.
Die lui laten over een paar jaar nog eens fighter crafts opstijgen als John van de pizzajoint in Manhattan een scheet laat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Mikrosoft het volgende:
We zijn gered!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bush is op de hoogte. Dat is mooi
IS er ergens een nieuwszender via internet te bekijken buiten CNN? Want die ligt weer plat met zn streamquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg naar bed vanavond, maar met deze ramp doe ik toch geen oog dicht. Ik ga maar weer de hele nacht Fox kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |