of maar 10 , als ze er een reclame blok erdoorheen gooien ....quote:
Er zijn berichten over plunderingen, verkrachtingen en kannibalisme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Furious het volgende:
Is er al een bank overvallen ondertussen ofzo? Tenminste iets spannends?
Nog een overstroming in New Orleans?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er zijn berichten over plunderingen, verkrachtingen en kannibalisme.
Bron: nu.nl
my bad ,,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die post was van Northernstar.
Suerte woont in NYC.
Nee maar in new york schijnt er een vliegtuigen regen aan de gang te zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Nog een overstroming in New Orleans?
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar in new york schijnt er een vliegtuigen regen aan de gang te zijn.
Bah, wat een generaliserende opmerkingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.
Sorry. Ik erken de originaliteit van deze mensen gewoon niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bah, wat een generaliserende opmerkingze kunnen ook uit noord afrika komen hoor
![]()
Nou wil ik niet meteen paniek zaaien, maar ik kom hier in Tilburg de laatste tijd met grote regelmaat een lesauto tegen van rijschool 'Ata'. (let op de subtiele naamsverandering)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.
Rip aan de nabestaanden van de terroristen uit welk werelddeel dan ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry. Ik erken de originaliteit van deze mensen gewoon niet.
Jahaah dat weet ik ook wel...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat geen AA geschut rondom de stad nee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |