Nog een overstroming in New Orleans?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er zijn berichten over plunderingen, verkrachtingen en kannibalisme.
Bron: nu.nl
my bad ,,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die post was van Northernstar.
Suerte woont in NYC.
Nee maar in new york schijnt er een vliegtuigen regen aan de gang te zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Nog een overstroming in New Orleans?
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar in new york schijnt er een vliegtuigen regen aan de gang te zijn.
Bah, wat een generaliserende opmerkingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.
Sorry. Ik erken de originaliteit van deze mensen gewoon niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bah, wat een generaliserende opmerkingze kunnen ook uit noord afrika komen hoor
![]()
Nou wil ik niet meteen paniek zaaien, maar ik kom hier in Tilburg de laatste tijd met grote regelmaat een lesauto tegen van rijschool 'Ata'. (let op de subtiele naamsverandering)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.
Rip aan de nabestaanden van de terroristen uit welk werelddeel dan ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry. Ik erken de originaliteit van deze mensen gewoon niet.
Jahaah dat weet ik ook wel...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat geen AA geschut rondom de stad nee....
Daar moet je toch niet aan denken he, dat ze toch overal een aanslag kunnen plegenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou wil ik niet meteen paniek zaaien, maar ik kom hier in Tilburg de laatste tijd met grote regelmaat een lesauto tegen van rijschool 'Ata'. (let op de subtiele naamsverandering)
Volgens mij zijn ze aan 't oefenen om Westpoint omver te rijden...![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef ABBAfan het volgende:
De Loose Change freaks hebben hun 9/11 link alweer gevonden:
Write todays date down:
10-11-06
Now turn that upside down and tell me what date it reads.![]()
90-11-01quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef ABBAfan het volgende:
De Loose Change freaks hebben hun 9/11 link alweer gevonden:
Write todays date down:
10-11-06
Now turn that upside down and tell me what date it reads.![]()
'k blijf 't ook elk jaar een waar mirakel vinden dat Sinterklaas hier ongeschonden de Piushaven kan binnenvaren,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken he, dat ze toch overal een aanslag kunnen plegen.
Afgelopen jaar was er zelfs een verdacht pakketje bij een bejaardentehuis gevonden, schandalig al die rondslingerende pakketjes en rijdende les-bom auto´s
Disinformatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef ABBAfan het volgende:
CNN laat nog steeds een brandend gebouw zien. Zeer verwarrend voor kijkers die nu pas inschakelen.
Ofwel door de douane onderzocht worden, ofwel het is een complot.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k blijf 't ook elk jaar een waar mirakel vinden dat Sinterklaas hier ongeschonden de Piushaven kan binnenvaren,
met al die pakketjes aan boord.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef ABBAfan het volgende:
CNN laat nog steeds een brandend gebouw zien. Zeer verwarrend voor kijkers die nu pas inschakelen.
Ik dacht al Northernstar een ze?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die post was van Northernstar.
Suerte woont in NYC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |