Er kan nog een ijsblokje op gegooid worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
WTC7 stortte pas 5 uur later in. Er kan nog van alles gebeuren.
Ja leuk, staat straks mijn huis ook in de fikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zet er een brandend kaarsje op
Nooit in New York geweest zeker? Helikopters zijn bijvoorbeeld best een populair vervoermiddel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook boven New York? Lijkt me erg sterk.
krijg je tenminste ook je fifteen minutes of famequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ja leuk, staat straks mijn huis ook in de fik![]()
![]()
![]()
dude , ze woont erquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nooit in New York geweest zeker? Helikopters zijn bijvoorbeeld best een populair vervoermiddel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Tha-CheF het volgende:
krijg je tenminste ook je fifteen minutes of flame
Ze????? potdomme, ik denk al 5 jaar dat het een kerel isquote:
Da's Lucille.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef vosss het volgende:
Ze????? potdomme, ik denk al 5 jaar dat het een kerel is
15 minuten maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
krijg je tenminste ook je fifteen minutes of fame
Ja maar dit schijnt een test te zijn geweest van de regering bevestigde een hooggeplaatste cia-agent.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze is dus per ongeluk een beetje neergestort, maar als dat kan dan kunnen terroristen het ook nog, zo scherp is de controle dus niet??
Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Tha-CheF het volgende:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef Suerte het volgende:
Het is een ongeluk, en ze hebben het op tv over een helicopter die gecrashed is.Het is geen aanslag godzijdank.
Ik woon op de 27e straat, dus te ver om er wat van te zien.
Toevallig heb ik hier 2 nachten geleden over gedroomd.Mijn man zei nog: waarom zou er nou weer een vliegtuig neerstorten, of een gebouw invliegen
![]()
![]()
Die post was van Northernstar.quote:
Er staat geen AA geschut rondom de stad nee....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze is dus per ongeluk een beetje neergestort, maar als dat kan dan kunnen terroristen het ook nog, zo scherp is de controle dus niet??
of maar 10 , als ze er een reclame blok erdoorheen gooien ....quote:
Er zijn berichten over plunderingen, verkrachtingen en kannibalisme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Furious het volgende:
Is er al een bank overvallen ondertussen ofzo? Tenminste iets spannends?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |