Of een Gates Learjet; die zijn best groot voor een "klein vliegtuig"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef Furious het volgende:
Als het maar geen Diamond, Cessna of Piper is geweest. Die zijn meaui.
Als het nu een Robin was geweest.
Slimme ongelukken horen in [TRU].quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Wel een enorm stom ongeluk.
Okay, ik kom er niet op terug. Alle kaarten voor de US zijn (logischerwijs) ook betaald.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ga even op onderzoek uit. Kom er later nog op terug.
Het vuur is geblust, het rookt nu nog een beetje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Hoezo geblust? Gebruikt CNN vertraging van live-beelden?
Amerikanen hebben een slecht perspectief.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Of een Gates Learjet; die zijn best groot voor een "klein vliegtuig"
Die klote-toeristen moeten ook maar gewoon genoegen nemen met zo'n dubbeldekker-cabrio.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef Suerte het volgende:
Het vuur is geblust, het rookt nu nog een beetje.
Het zou trouwens gaan om zo'n toeristenhelicopter/vliegtuig (of hoe je dat ook noemt).Die mogen niet over dat stuk van Manhattan vliegen, waarschijnlijk had de piloot slecht zicht door de mist.
Op CNN zijn anders nog best wel wat vlammen te zien. Niet dat nu het hele gebouw in brand staat, maar voor een vuur dat uit is, brand het nog wel flink.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef Suerte het volgende:
[..]
Het vuur is geblust, het rookt nu nog een beetje.
Het zou trouwens gaan om zo'n toeristenhelicopter/vliegtuig (of hoe je dat ook noemt).Die mogen niet over dat stuk van Manhattan vliegen, waarschijnlijk had de piloot slecht zicht door de mist.
Het vuur is uit, je ziet een opname (ook op Fox)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op CNN zijn anders nog best wel wat vlammen te zien. Niet dat nu het hele gebouw in brand staat, maar voor een vuur dat uit is, brand het nog wel flink.
naar het hele plaatje kijken vrind... bovenin stond 'Earlier'quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op CNN zijn anders nog best wel wat vlammen te zien. Niet dat nu het hele gebouw in brand staat, maar voor een vuur dat uit is, brand het nog wel flink.
Maar er staat wel "EARLIER" bij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
zet er een brandend kaarsje opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Suerte het volgende:
[..]
OhBij mij op tv brandt er niets meer
![]()
Sorry, dat kon ik vanuit deze hoek wat moeilijk zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
naar het hele plaatje kijken vrind... bovenin stond 'Earlier'
nog altijd een duim, pink en 3 vingers...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat kon ik vanuit deze hoek wat moeilijk zien![]()
Dus eigenlijk is er al niet echt meer iets aan de hand![]()
WTC7 stortte pas 5 uur later in. Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat kon ik vanuit deze hoek wat moeilijk zien![]()
Dus eigenlijk is er al niet echt meer iets aan de hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |