In een bos.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, waar was je toen ik hier helemaal alleen in TTK doolde?
Ik mag 'm weer gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Ja, en ik ben er weer, hè. Zo leuk dat jullie me allemaal hartelijk begroeten. Lienekien, waar was je?!
Daarmee wordt dan bedoeld:'hoe belangrijk is lekker eten voor je?'. Idem wycciequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Valt die vraag niet in de 'Houd jij van lekker eten?' categorie?
Heb je dat terug gelezen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat bos, dat kan. Het barst van de hazelnoten, kastanjes en walnoten nu.quote:
Okay.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Maar dat mag ook zo subtiel dat praktisch niemand het opmerkt.
In een huis in een bos. Verder weinig gezien van dat bos.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat bos, dat kan. Het barst van de hazelnoten, kastanjes en walnoten nu.
Maar die! Wat voegt die wel niet toe?
Heb jij ook gemeenschappelijke hobbies Erik?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je van hobbies?
Ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je van hobbies?
Was er ook een heks?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een huis in een bos. Verder weinig gezien van dat bos.
Nee, zonde van mijn vrije tijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je van hobbies?
Herhaal dat eens?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
Dat mag. Ik vind dat ik daar een mooi antwoord op had geformuleerd.
Schuldig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga je dood vermoorden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont en waar je bed slaapt!
Soms.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb jij ook gemeenschappelijke hobbies Erik?
Een huisje van peperkoek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een huis in een bos. Verder weinig gezien van dat bos.
Dat zijn lastige vragen, vind ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarmee wordt dan bedoeld:'hoe belangrijk is lekker eten voor je?'. Idem wyccie
Het heet toch soms ook ouwe-wijven-koek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Waarom heet peperkoek eigenlijk zo? Er zit toch helemaal geen peper in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |