Humor: Check,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Houden TTK'ers eigenlijk van humor?
Jawel! Het liefst erg subtielquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ben je een psychoanalyse van de TTK-er aan het maken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
jawel, maar niet amerikaanse comedyfilms..., iig de meeste nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Kan je huilen om humor? Is het dan nog humor?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef LXIV het volgende:
Dat is ook geen humor om te lachen.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
Ben je een psychoanalyse van de TTK-er aan het maken?
Beslist. Wat dacht je van het sarcasmequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kan je huilen om humor? Is het dan nog humor?
En kan je ook huilen om humor zonder dat het vreugdetranen zijn?
Ja hoor! Al kijk ik het tegenwoordig niet vaak meer. Ik moet echt eens een keertje de Final Destination films gaan kijken, denk ik...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:01 schreef wyccie het volgende:
Houden TTK'ers eigenlijk van horror?
Final Destination vind ik dan weer humorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor! Al kijk ik het tegenwoordig niet vaak meer. Ik moet echt eens een keertje de Final Destination films gaan kijken, denk ik...![]()
Tja, sociale levens hebben al vaker een online leven verziekt he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Final Destination vind ik dan weer humor. Oh, en Rena mist je, stuur d'r eens een PM.
Met een Sitethief zeker?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef Sitethief het volgende:
DaMart, en Tha_Erik, jullie kunnen je eigen bende starten,.
Jazeker,quote:
Hoe gaat het DO2? Ben je druk de laatste tijd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Horror; ik zie er de humor wel van in.
Het vreemde is trouwens, dat ik een horrorfilm met afgehakte ledematen rustig kan bekijken. Zodra er een operatie op tv is, waarbij ze maar de suggestie wekken van snijden in mensen... zap ik snel weg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
DaMart, als je echte horror wilt zien: Masters of Horror; Imprint (Takashi Miike). Behoorlijk ziek.
Druk aan het groeien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Druk is misschien wel het juiste woord, LX.
En een serie zoals ER?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
Het vreemde is trouwens, dat ik een horrorfilm met afgehakte ledematen rustig kan bekijken. Zodra er een operatie op tv is, waarbij ze maar de suggestie wekken van snijden in mensen... zap ik snel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |