Dat vind ik dan wel weer een aardige metafoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik eerst mijn dorst verdrinken?
Dat is logisch, aangezien het gemaakt wordt van oude wijven....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het heet toch soms ook ouwe-wijven-koek?
Heb je de koningin dan al eens zien zwemmen in de Koninginnecremesoep?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Waarom heet peperkoek eigenlijk zo? Er zit toch helemaal geen peper in?
Ja, die ik best nog TTK verantwoord.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een aardige metafoor.
En een Tijgerbrood is ook heus niet van echte tijgers gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de koningin dan al eens zien zwemmen in de Koninginnecremesoep?![]()
Wende Snijders - Quand tu Dors.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé!
Wat is jullie beste album van het jaar ( tot heden ), eigenlijk?
Abba Gold.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Herhaal dat eens?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik of er mensen zijn die zullen zeggen dat ze niet van lekker eten houden. Hoe viezer hoe beter. Mensen die het liefst tegen heug en meug eten. Mensen die de kotsneigingen moeten onderdrukken en daarvan genieten. Mmm, lieverd, wat heb je weer een klodder intens smerige bagger op de borden gesmeten!
Ik heb zo mijn momenten he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die ik best nog TTK verantwoord.
Dat geeft niks. Zolang het mij maar iets doet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zegt me niks, Erik.
Nee, en babyolie niet van baby's.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een Tijgerbrood is ook heus niet van echte tijgers gemaakt.
Ik hoopte eigenlijk dat je me een ( kleine ) introductie ging geven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Zolang het mij maar iets doet.
Copy that.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zo up-to-date met cd's.
het is een Nederlandse die Franse nummers zingt, beetje chanson-achtig.Hier kan je wel korte stukjes luisteren:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je me een ( kleine ) introductie ging geven.
Dank!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is een Nederlandse die Franse nummers zingt, beetje chanson-achtig.Hier kan je wel korte stukjes luisteren:
Ben ik benieuwd welke van de twee de titel van de cd is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga vooralsnog voor Tv on the Radio - Return to Cookie Mountain
Het dik gedrukte.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welke van de twee de titel van de cd is.
Dat verschilt van week tot week. Maar de strijd gaat voorlopig tussen Placebo (Meds), Muse (Black Holes and Revelations), Various (The World Is Gone), Lily Allen (Allright, Still) en Thom Yorke (The Eraser).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Hou 'ns op wyccie.
Zo wordt het wel erg duidelijk dat ik een kloon van je ben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, geef mijn portie maar aan wyccie.
Zo. Dan zou ik me genaaid voelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef k_man het volgende:
Hou 'ns op wyccie.
Zo wordt het wel erg duidelijk dat ik een kloon van je ben.
Wat is er in dat bos gebeurt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo. Dan zou ik me genaaid voelen.![]()
Kijk maar uit jij. Anders ga ik weer gemeen tegen je doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo. Dan zou ik me genaaid voelen.![]()
Lily Allen is inderdaad niet de nieuwe superster die ze van haar willen maken. Maar die cd is bijzonder vrolijk en zit zeker niet slecht in elkaar. Heb je hem al eens helemaal geluisterd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een overgehypte Lily Allen
En een Thom Yorke die niet goed uit de verf komt...
Ik kan daar verder niet al te veel over loslaten.quote:
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar een 'plaat van het jaar' moet wel iets meer in huis hebben, vind ik.
Mja, dan zijn we toch echt op een meningsverschil gestuit.quote:En bij het luisteren naar die plaat van Thom Yorke ontkom ik gewoon niet aan de gedachte dat ik een ( retegoeie ) band mis.
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
http://www.lux-nijmegen.n(...)rmia/taxidermia.html
Wie gaat er mee?![]()
Lienekien, is dat een goed woord?quote:Een kip stort zich op een geërecteerde penis, sneleters proppen zich tijdens wedstrijden vol met kilo’s paardenworst en liters soep, en de dierenopzetter gaat misschien zichzelf wel prepareren.
Dat interesseert me geen kloot.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lienekien, is dat een goed woord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |