abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42747227
Hij was hier in Vlissingen voelbaar, ik heb er doorheen geslapen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42747801
Woonde toen in Beegden, heb er toen over nagedacht om de plaatsnaam te veranderen in Beefden, maar omdat ik er te laat pas mee begon, juiste kleur verf en zo, heb ik het toen maar gelaten.
Was maar een paar kilometer van het Epicentrum af.

Ben blij geweest dat ik per ongeluk de wieltjes van het model-vliegtuig te vast had gelijmd, als die vier centimeter verder was gerold had ie een vrije duik op m'n hoofd gemaakt toen.
pi_42748827
Ja, dat weet ik nog. Er vielen dingen van en uit de kast en mijn raam trilde open, daar werd ik wakker van. De volgende ochtend bleek het een aardbeving te zijn geweest.
Variety is the spice of life
pi_42786190
Ik werd wakker gemaakt door mijn vader. Ik ben er doorheen geslapen en dat terwijl we op een km. of 12 van Roermond wonen. Hebben we snachts nog met het gezin op de bank naar teletekst ofzo zitten staren
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:35:17 #55
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42788500
Ik heb er een heel plakboek over samengesteld door mijn vader.
Ik heb er naderhand zelfs nog op school een spreekbeurt overgehouden (voor aardrijkskunde/geografie)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42813740
Beneden in de tuinkamer loopt nog een scheur in de muur van die aardbeving... En het dak boven ons terras was ingestort
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:58:47 #57
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_42826103
Hij was in Mierlo ook zeker voelbaar, ik werd er wakker van. Heb er later nog een spreekbeurt over gehouden!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:33:41 #58
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_42865118
ik was toen 3, en het enige wat ik me ervan herinner is dat het een pokkelawaai was en dat ik bij mn ouders op bed zat, mn moeder verteld altijd dat ze het licht wou aan doen maar het koordje zo erg heen en weer zwaaide dat het niet lukte (woon in maasbracht, 5 km van echt en zo'n 15km van roermond)

mijn oma was zo dom om te gaan fietsen om naar mn tante te gaan omdat ze bezorgd was ofzo, ik zie het helemaal voor me fietsend over de kappellerlaan (daar woonde ze toen nog, en heel dicht bij het epicentrum), stom mens
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:57:35 #59
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42871192
WTF. Ik woon in omg. Roermond en kan me dit nog als de dag van gisteren herinneren.
Werd snachts wakker omdat er allemaal dingen van het nachtkastje achter me op de grond vielen. Toen ik wakker werd dacht ik even dat het hard regende ofzoiets (:')).

Damn wat was dat heftig toen. Het duurde misschien nog geen minuut, maar het voelde als uren....

(overigens wel leuk om dat zo nog eens terug te lezen)
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:22:07 #60
136283 knars
Teethgrinder
pi_42873245
Niets van gemerkt in de Zuidhollandse polder. De dag erna had ik les van een biologieleraar uit Utrecht die vertelde dat hij het wel had gevoeld, maar ik geloofde hem voor geen meter. Ik lees nu pas dat er meerdere mensen uit Utrecht die beving hebben meegekregen, grappig dat ik hem achteraf alsnog gelijk moet geven
pi_42873321
Ik had m gehoord maar m'n ouders geloofden me niet. Tot het de volgende ochtend in de krant stond. Ik weet er eerlijk gezegd niet veel meer van, alleen dat ik op een briefje had geschreven 'er is een aartbeving geweest op dertien april 1992'.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42949353
Ik woon nog steeds in Roermond. kan me de paniek nog goed herrinneren die nacht. Ik knalde op de overloop tegen mijn moeder op, die in paniek haar kamer uit kwam.

Daarna naar buiten en daar kwamen we de engelse achterbuurman tegen die dacht dat het een aanslag was op de RAF-basis in Elmpt
Het is wat.......
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:36:56 #63
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_43001913
ik sliep en ik kan me er weinig van herhinneren
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:30:16 #64
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43327862
*schopje HOC*

Was pas 13 toen de aardbeving plaats vond, en herinner me er niets van... Nu moet ik ook wel zeggen dat ik het nieuws kijken toen voor mietjes vond. 'k Was toch een puber destijds
(Un)masking for the greater good.
pi_43331580
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef Natalie het volgende:
*schopje HOC*

Was pas 13 toen de aardbeving plaats vond, en herinner me er niets van... Nu moet ik ook wel zeggen dat ik het nieuws kijken toen voor mietjes vond. 'k Was toch een puber destijds
hehe, die mensen vond ik altijd dom
pi_43332342
ik was toen in Terneuzen, ik dacht dat mijn broertje uit bed viel , we sliepen in dezelfde kamer, maar even later besefte ik dat dat wel nogal een erg zware val moest geweest zijn dan want alles trilde, ook dingen buiten de slaapkamer, dus moest het eerder iets anders zijn, ik had mijn slaap daarna maar voortgezet...

[ Bericht 3% gewijzigd door zakjapannertje op 07-11-2006 18:52:14 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:56:41 #67
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43337753
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hehe, die mensen vond ik altijd dom
Achteraf ik ook ja, maar je bent puber of je bent het niet hè
5,8 is trouwens een beste schok!
(Un)masking for the greater good.
pi_43391064
Ik woonde in Maastricht en ik voelde hem goed! Ik werd wakker van een rommelend geluid en direct daarna begon het overal te schudden. Instinctief deed ik mn hoofd onder het kussen ( ) totdat het voorbij was. Ik had een plank boven mn bed waar een grote vuursteen op stond, was wel even bang dat ik die op mn kop zou krijgen.
Toen het voorbij was meteen naar beneden met mn moeder om te gaan kijken of er niks stuk was. Ik weet nog dat de kanarie van zn stokje gedondert ws en helemaal in shock op de bodem van de kooi zat. Ook de valkparkieten waren door het dolle heen.
Ik heb er nog over geschreven in mn dagboek (ik was 10), ik weet nog dat ik iedereen hoorde praten over "dat de aardbeving 5,5 was" ik had geen idee wat dat betekende maar ik heb het toch in mn dagboek geschreven omdat ik er van uit ging dat ik het later vast wel zou snappen. En dat klopte
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:01:26 #69
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_43529569
In Asten, waar ik toen woonde, moest ie toch echt vrij heftig zijn (ook volgens het kaartje..) maar ben er doorheen geslapen, terwijl ik wel wakker werd met de turtles bij me in bed 's ochtends..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_43665089
Ik woon in Budel en ik weet het nog goed. Ik lag in bed en dacht dat de wasmachine los was geschoten en als een gek stond te trillen

Maar toen merkte ik dat het bed zelfs trilde. Was best vet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')