abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42594787
kernproef?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:02:18 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_42594987
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Aardbeving in 2002?
Ja een kleine, ook in Limburg of in Uden ofzo? Maar dat stelde weinig voor bij deze aardbeving.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_42595334
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja een kleine, ook in Limburg of in Uden ofzo? Maar dat stelde weinig voor bij deze aardbeving.
Ik heb er nog eentje in begin 2001 gevoeld, die was nabij Simpelveld of zo.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:13:09 #34
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_42595403
Ik heb er door heen geslapen, werd pas wakker toen de rest van het huis in rep en roer was..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_42600220
Ik werd wel wakker, maar dacht dat het onzin was, en ben weer in slaap gevallen. Maar ik had ook niet de leeftijd dat ik daar diepgaand over nadacht.
pi_42600456
Ik was daar net de zomervakantie ervoor met m'n ouders op vakantie geweest... ik zag al beelden voor me zoals bij aardbevingen in japan of turkije van het nieuws
  donderdag 12 oktober 2006 @ 05:23:59 #37
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_42600734
Toen woonde ik nog in Twente, ik weet alleen nog dat er een schilderijtje wat rammelde aan de muur en dat ik gewoon verder sliep.

Nu woon ik in een huis in de buurt van de bovenste stip met intensiteit VII , de scheuren zitten hier nog in de muren
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_42606427
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:

Op de radio schijnt een DJ geweest te zijn die 5 minuten na de aardbeving melde: "maakt u zich geen zorgen beste Nederlanders het was geen aardbeving Ien Dales is zojuist uit bed gevallen"
Dat kan ik mij ook nog heel goed herinneren.

Zaten toen in een vakantiehuisje in Posterholt, in de buurt dus van epicentrum. Ik schrok me werkelijk helemaal de tering. Kast stond te trillen als een gek, en ik dacht echt dat er iemand in zat. Paniek ...

Mijn zusje was er overigens gewoon doorheen geslapen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 17:07:59 #39
88815 The_Emotion
98.3
pi_42614781
Ik weet het nog wel. Ik kon niet slapen die nacht, ik lag een beetje te piekeren en te woelen en ineens begon de boel te schudden
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_42614885
Ik herinner het me ook nog! (woonde ver vanaf epicentrum). Werd wakker en dacht dat er op de verdieping boven me een kast was omgevallen (rare dingen denk je in je slaap, alsof kasten zomaar omvallen ).
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 17:20:33 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42615106
Ik weet het nog. Ik woon in Tegelen (Venlo) wat vlakbij Roermond is Het was heel heftig naar wat ik gehoord heb, want ik hebv er zelf uiteraard doorheen geslapen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_42615915
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ken er hier in de buurt ook genoeg die er compleet doorheen geslapen zijn.

Ik niet iig; jeuj wat een hels kabaal toen zeg; machtig
Zoals ik dus.
Werd wakker van mams die onderaan de trap "aardbeving, aardbeving" aan het schreeuwen was.
Maar toen was het al voorbij.
pi_42620917
Whehehe. dat weet ik ook nog ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:35:45 #44
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_42621135
Ik kom net met behangen weer een scheur tegen van een meter lang onder een kozijn
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_42621826
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:07 schreef Remqo het volgende:
Ik weet het nog wel. Ik kon niet slapen die nacht, ik lag een beetje te piekeren en te woelen en ineens begon de boel te schudden
Je was je niet half slapperig en onbewust keihard aan het rukken?

Ontopic: Weet nog wel dat het op het nieuws was, thats it.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:20:24 #46
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_42670231
Ik woonde vlakbij Roermond.. en kan me nog wel herinneren dat ik 's nachts wakker werd en dat alles trilde. Ik had geen idee wat het was maar was dan ook pas een jaar of 5
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_42674960
doorheen geslapen

het was in Gooreind-Wuustwezel (B) wel voelbaar

het gebeurde trouwens op m'n 13de verjaardag

gna
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_42675582
Hier in Kerkrade was het ook
Maar ik ben er toen doorheen geslapen als 5 jarig kindje
Had hem wel mee willen maken eigenlijk
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:16:23 #49
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42675692
Ik werd er wakker van. Mijn bed schudde als een gek

In eerste instantie dacht ik: "hmmm aarbeving!?" Daarna "Neeeeeeeeeu dat gebeurd hier niet".

Toen ik glaswerk hoorde vallen beneden ben ik naar beneden gelopen en heb daarvoor mijn moeder wakker gemaakt. Beneden waren TIG boeken van de kast af getrild. Plus de nodige glazen dingetjes.

Geen electriciteit dus TV en radio deden het net. Maar omdat ik een portable radio had hebben we even gewacht op het journaal. Daar was natuuuuuuuuuuuuuurlijk niets op.

's Morgens ben ik van de Richterdael naar het station gewandeld. Op de kapellerlaan waren een HOOP huizen met scheuren, auto's met flinke deuken en dergelijke.
Bij het stationsplein waren de schoorstenen naar beneden gekomen van het gebouw waar toen Meetpoint inzat. Die schoorstenen waren ze aan het vernieuwen en waren dus al gedeeltelijk afgebroken.

Het was een vreemde nacht en een vreemde dag

Oh ja, diie 'grap' over Dales heb ik ook nog meegekregen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_42746165
Ik ben er doorheen geslapen. Ik werd wakker met een paar GI Joe poppetjes op de grond. Die stonden de nacht ervoor nog op de boekenplank
pi_42747227
Hij was hier in Vlissingen voelbaar, ik heb er doorheen geslapen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42747801
Woonde toen in Beegden, heb er toen over nagedacht om de plaatsnaam te veranderen in Beefden, maar omdat ik er te laat pas mee begon, juiste kleur verf en zo, heb ik het toen maar gelaten.
Was maar een paar kilometer van het Epicentrum af.

Ben blij geweest dat ik per ongeluk de wieltjes van het model-vliegtuig te vast had gelijmd, als die vier centimeter verder was gerold had ie een vrije duik op m'n hoofd gemaakt toen.
pi_42748827
Ja, dat weet ik nog. Er vielen dingen van en uit de kast en mijn raam trilde open, daar werd ik wakker van. De volgende ochtend bleek het een aardbeving te zijn geweest.
Variety is the spice of life
pi_42786190
Ik werd wakker gemaakt door mijn vader. Ik ben er doorheen geslapen en dat terwijl we op een km. of 12 van Roermond wonen. Hebben we snachts nog met het gezin op de bank naar teletekst ofzo zitten staren
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:35:17 #55
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42788500
Ik heb er een heel plakboek over samengesteld door mijn vader.
Ik heb er naderhand zelfs nog op school een spreekbeurt overgehouden (voor aardrijkskunde/geografie)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42813740
Beneden in de tuinkamer loopt nog een scheur in de muur van die aardbeving... En het dak boven ons terras was ingestort
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:58:47 #57
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_42826103
Hij was in Mierlo ook zeker voelbaar, ik werd er wakker van. Heb er later nog een spreekbeurt over gehouden!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:33:41 #58
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_42865118
ik was toen 3, en het enige wat ik me ervan herinner is dat het een pokkelawaai was en dat ik bij mn ouders op bed zat, mn moeder verteld altijd dat ze het licht wou aan doen maar het koordje zo erg heen en weer zwaaide dat het niet lukte (woon in maasbracht, 5 km van echt en zo'n 15km van roermond)

mijn oma was zo dom om te gaan fietsen om naar mn tante te gaan omdat ze bezorgd was ofzo, ik zie het helemaal voor me fietsend over de kappellerlaan (daar woonde ze toen nog, en heel dicht bij het epicentrum), stom mens
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:57:35 #59
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_42871192
WTF. Ik woon in omg. Roermond en kan me dit nog als de dag van gisteren herinneren.
Werd snachts wakker omdat er allemaal dingen van het nachtkastje achter me op de grond vielen. Toen ik wakker werd dacht ik even dat het hard regende ofzoiets (:')).

Damn wat was dat heftig toen. Het duurde misschien nog geen minuut, maar het voelde als uren....

(overigens wel leuk om dat zo nog eens terug te lezen)
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:22:07 #60
136283 knars
Teethgrinder
pi_42873245
Niets van gemerkt in de Zuidhollandse polder. De dag erna had ik les van een biologieleraar uit Utrecht die vertelde dat hij het wel had gevoeld, maar ik geloofde hem voor geen meter. Ik lees nu pas dat er meerdere mensen uit Utrecht die beving hebben meegekregen, grappig dat ik hem achteraf alsnog gelijk moet geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')