waar kan ik dat topic vinden? ben egl nog nooit in VOL geweest geloof ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:29 schreef Spablauw het volgende:
OT.
Ik zat net ff bij de buren van VOL te lezen. Egbert heeft daar vanmiddag vragen beantwoord.
Niet mis hoe hij over bepaalde mensen denkt, m.n Monique!
denk je echt dat het Egbert is die daar reageert?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:29 schreef Spablauw het volgende:
OT.
Ik zat net ff bij de buren van VOL te lezen. Egbert heeft daar vanmiddag vragen beantwoord.
Niet mis hoe hij over bepaalde mensen denkt, m.n Monique!
En Mo laat zich ook aardig nemen....geile blikken en zenuwachtige lachjes....ziet gut aus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef Spablauw het volgende:
Tijn is in de zevende hemel!
veel users van verleden BB aldaarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef Spablauw het volgende:
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=2601
Volgens mij is dat echt Eggie hoor!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef avonne het volgende:
zo, dit is echt wel een storm leegloop topic
ik moet zeggen... toch knap dat het al bijna 2 uur goed gaat en ze er nog lol in hebben
hij is zenuwachtig omdat hij niet kan dansen, en bekijkt de fotootjes die hij heeft uitgeknipt uit tijdschriften van zijn exen omdat hij overal wil zijn behalve hierquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is er met Etienne ?
Dat wil Monique niet hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:56 schreef Spablauw het volgende:
Marcia vindt dat er gewisseld moet worden van partners, zodat iedereeneen keer met iedereen danst. Ik denk niet dat haar dat gaat lukken.
Niet vreemd na al die rosequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:05 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina had tegen anderen gezegd dat E10 dronken was, daar werd E10 boos over, maar ze maken het nu weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |