Classy ladyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
die doen na 2 uur aan erg veel pijnmaar zijn wel mooi
ik heb nog 13 paar in de aan bieding
![]()
Dat hem dat nog opvalt hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
Tij heeft commentaar op het dansen van Sabrina en Etiënne.
Tijn gaat altijd zeiken tijdens een weekopdracht.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
Tij heeft commentaar op het dansen van Sabrina en Etiënne.
Ja, op schoenen door BB verstrekt. Alléén Marlies had een uitzondering, omdat haar maat niet goed was. (Ik weet niet of dat ondertussen is opgelost)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet je verplicht op schoenen dansen?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef lissette72 het volgende:
Maakte ik me eerst nog zorgen over sabje.. maar uhm.... tussen Moon en Tijn is er echt wat aan het gebeuren..straalt er aan alle kanten van af.. arm thuisfront maar..ik vind het aandoenelijk om naar te kijken![]()
![]()
Casual sjiek. Ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef neferhone het volgende:
stijldansen op gimpen? big no no
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gaan idd helemaal op in elkaar... Die dansen gewoon door, worden ze over 44 uur geroepen denken ze dat er pas 1 uur voorbij is ofzo
BB de sofste ooit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef tonja het volgende:
Er was een brief van bb. ze mogen nu ook op blote voeten
Na de volgende shift toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef tonja het volgende:
Er was een brief van bb. ze mogen nu ook op blote voeten
allemaal nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef heksie69 het volgende:
marlies moet NIET zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |