Ze gaan idd helemaal op in elkaar... Die dansen gewoon door, worden ze over 44 uur geroepen denken ze dat er pas 1 uur voorbij is ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef lissette72 het volgende:
Moon en Tijn helemaal in hun eigen wereld.... WTF ..is dat bewijzen dat het niet zo is Monique?? slecht toneel spel dit!
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet je verplicht op schoenen dansen?
Mich heeft blaren, die zijn net behandeld. Reken maar dat dat pijn doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:44 schreef Day het volgende:
Micheline heeft d'r janksmoel al opstaan.
Ja een janksmoel dat is hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:44 schreef Day het volgende:
Micheline heeft d'r janksmoel al opstaan.
ik denk dat Rob met een uurtje of wat wel aan de deur staat...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gaan idd helemaal op in elkaar... Die dansen gewoon door, worden ze over 44 uur geroepen denken ze dat er pas 1 uur voorbij is ofzo
Ja hè...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Rob met een urrtje of wat wel aan de deur staat...
de chemie spettert van het scherm...
Ze heeft de BB koffer toch, meer dan genoegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies: "Hier zijn je koffers en dáár is de deur..."
denk ik ook!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja hè...
Monique kan blijven ontkennen wat ze wil, ze is gewoon knetter van Tijn, geen ontkomen meer aan.
met stijl dansenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet je verplicht op schoenen dansen?
Monique zei net al: "Laten we de danspasjes maar doen".quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef riri het volgende:
er hangt steeds zo'n heerlijke spanning tussen Tijn en Monique......![]()
dat zijn wat ik "zitschoenen" noem...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef tonja het volgende:
De tenen van Mich hangen over de rand van haar schoenen, het past helemaal niet goed. De vrouwen hebben het wel een stuk zwaarder te verduren dan de mannen bij deze opdracht. Ik zou het nog geen 50 meter op die krengen van schoenen uithouden.
die doen na 2 uur aan erg veel pijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef marbe het volgende:
Vind het toch wel zielig hoor. Wat een kloteschoenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |