quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
Inspiratieloze kuttopictitel trouwens
eerst zien en dan gelovenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk voor Cho en surfer
NIEUW! Laser televisie, zet uw Plasma maar bij het vuilnis
dat vermoeden heb ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat GoW ook cooler word dan RS![]()
Ze gaan allebei suckenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat GoW ook cooler word dan RS![]()
Ik ben gewoon zenuwachtig...voel kribbels in mijn buik, klamme handen en samengeknepen billen bij de gedachten om dit spel eindelijk te spelenquote:
hoi hoi allemaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
De tering, ben een beetje aan het rondkijken voor een weekendje weg. Wat is vliegen tegenwoordig duur! De ticketprijs valt mee, maar er komt gewoon standaard 100 euro belasting bij![]()
![]()
Ik was ook toevallig naar Rome aan het kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:27 schreef QueenR het volgende:
hoi hoi allemaal![]()
![]()
ja gaat idd nergens over![]()
Ik ga zaterdag met de kinderen een weekje rome doen.Maar nog ff en dan gaan we voortaan met de auto
nee tis echt belachelijk. Stunten met lage prijzen en er dan een berg extra geld belasting als verrassing opkwakken.
![]()
Hee die QRquote:
Voor een "echte" vakantie valt het nog wel mee....maar voor even een weekendje weg vind ik het duur! En London en Parijs ken ik onderhand wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
Hee die QR
Ik weet niet, ik vlieg nooit.. staat inderdaad wel altijd leuk.. voor 69 eurie naar Barcelona ofzo.
Maar goed, voor 169 euro ben je dan wel mooi vlot in Barcelona.. ligt er aan hoeveel je er voor over hebt he
Gijs als je afvalt halen ze je echt van die zwarte lijst afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hee die QR
Ik weet niet, ik vlieg nooit..
Gijs......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zenuwachtig...voel kribbels in mijn buik, klamme handen en samengeknepen billen bij de gedachten om dit spel eindelijk te spelen
Je neemt het voor surfer waar qua grappen zeker?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs als je afvalt halen ze je echt van die zwarte lijst af
daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor een "echte" vakantie valt het nog wel mee....maar voor even een weekendje weg vind ik het duur! En London en Parijs ken ik onderhand wel.
Maar goed, ik moet toch eens een keer het colosseum zien. Roma Victor! enzo.
Nou ja waar, waar,............. hij is er amper... maar je hebt gelijk.... hij was slechtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je neemt het voor surfer waar qua grappen zeker?
dat hij moge rusten in vredequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou ja waar, waar,............. hij is er amper... maar je hebt gelijk.... hij was slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |