quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kerel heeft wel de meest relaxte baan ter wereld![]()
Nou, als je daar ben kan je beter beter zijn dan heel de dag achter een pc zitten om die camera te besturen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kerel heeft wel de meest relaxte baan ter wereld![]()
buiten??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Nou, als je daar ben kan je beter beter zijn dan heel de dag achter een pc zitten om die camera te besturen.
Dat moet je zeker gaan doen, bij zo'n resort blijf je kijken. Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef EvilThijn het volgende:
Ik wil het best 's nachts van hem overnemen..lekker spieken door de raampjes bij het resort![]()
Dat heb ik wel eens gedaan in dierenpark emmenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.
[afbeelding]
Ziet er superrelaxed uit zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat moet je zeker gaan doen, bij zo'n resort blijf je kijken. Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan in dierenpark emmenpatatjes en een frikandel
dat is toch niet de plompquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat moet je zeker gaan doen, bij zo'n resort blijf je kijken. Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.
[afbeelding]
Gezellig hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Flyga het volgende:
wat maken ze toffe geluiden
nu je het zegt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:22 schreef Frumzel het volgende:
Is iemand het glas om de camera aan het schoonmaken ofzo? De camera trilt enorm en het waait toch niet zo hard dacht ik
wie zal het zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nu je het zegt....
Misschien staat er wel een Olifant tegen op te rijgen..![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:10 schreef cptmarco het volgende:
tis erg rustig.... dan maar plaatjes uit het archief....
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |