nee hoor zolang wireless nog steeds betekent dat je je documenten net zogoed buiten op straat kan neergooien gebruiken veel bedrijven nog steeds niet alleen wifiquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef Oksel het volgende:
Ethernet gaat wel binnen een paar jaar wel uit.
In elk gebouw ligt nu 1000km UTP, nieuwbouw kantoren niet meer..
Nintendo E3 trailer reel met alle games.. Via IGN.quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:48 schreef Oksel het volgende:
Mijn hele familie komt zo.. en ik krijg geld voor een Wii (jarig enzo), maarja, moet natuurlijk wel even wat filmpjes laten zien!
Welke zal ik laten zien? En waar kan ik ze highres vinden? Zat zelf aan een goede van Red Steel te denken, en aan het vis filmpje van Zelda. Of misschien Wii Sports?
Help!
Gewoon van provider hoppen, dan krijg je een gratizzzz wirelessmodem/router...quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:58 schreef DinoPK het volgende:
Hey ik weet heus wel wat Wifi is hoor, ik werk al sinds de vorige eeuw in de ICT
Ik heb nu een livebox bij mijn turbotjoep lijntje van orange. Ik heb geen behoefte gehad aan een draadloos netwerk dus dat ding was tot nu toe toereikend genoeg. Nou kan ik dus:
- een nieuwe router kopen > waarom, snelheden zijn nu uitermate goed.
- een insteekkaart huren a 4 euro per maand voor de livebox zodat ik over draadloos internet beschik.
- Een nintendo usb dongle halen, maar dan kan ik altijd mijn pc aan zetten als ik eens een spelletje wil spelen (geen punt op zich want dat ding staat zo goed als altijd aan). En dat kost .. eurotje of 25-30?
Als we dat even tegenover de kosten van een normale ethernet aansluiting zetten... (en dan geen sony ps2 ethernet adapter prijzen svp voor de Wii..). Ethernet is nog niet oud of uit, ik snap niet dat men alleen voor Wifi gaat met de Wii.
Die filmpjes waarin je oude mensen enzo ziet spelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 09:48 schreef Oksel het volgende:
Mijn hele familie komt zo.. en ik krijg geld voor een Wii (jarig enzo), maarja, moet natuurlijk wel even wat filmpjes laten zien!
Reserveren = Je hebt er eentje bij launchquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:06 schreef MilaNL het volgende:Ik zit nog steeds in een diep pre-order drama. Wel of niet doen?
Wel doen = Sowieso een krijgen, maar wanneer weten ze niet
Niet doen = Misschien een krijgen bij de launch, misschien later.
Reserveren is hier: Je hebt er eentje bij lauch als je bij de eerste mensen zit die er een reserveren. En ze willen niet zeggen hoeveel er al hebben gereserveerd of hoeveel ze er krijgen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Reserveren = Je hebt er eentje bij launch
Niet reserveren = je hebt er misschien eentje bij launch
Wat is je probleem?
Er zijn vast wel meer winkels dan één?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Reserveren is hier: Je hebt er eentje bij lauch als je bij de eerste mensen zit die er een reserveren. En ze willen niet zeggen hoeveel er al hebben gereserveerd of hoeveel ze er krijgen.
Moet en zal 1 voor/op de launch krijgen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Reserveren is hier: Je hebt er eentje bij lauch als je bij de eerste mensen zit die er een reserveren. En ze willen niet zeggen hoeveel er al hebben gereserveerd of hoeveel ze er krijgen.
Koop een fatsoenlijke tv ofzo manquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:29 schreef Furious het volgende:
[..]
En dan nog 3/4 uur moeten wachten op de juiste bladzijde, om vervolgens koppijn te krijgen van het contrast.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef Oksel het volgende:
Bij mij thuis. Ik heb helaas alleen Rayman, kutspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |