Zo vaag dat mensen Link & Zelda nog steeds door elkaar halenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:00 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik ben voor alles wat lekker speelt dus kom maar op met de games.
Uiteraard is Zelda wel het eerste wat die gleuf in gaat.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo vaag dat mensen Link & Zelda nog steeds door elkaar halen![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo vaag dat mensen Link & Zelda nog steeds door elkaar halen![]()
Iedere Wii kent 1 friendcode. Net als de DS moet je die met elkaar delen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:50 schreef _Supreme het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die friend codes, kan je zomaar nieuwe mensen zoeken via het wii netwerk? of moet je elkaar net zoals bij de DS echt toevoegen?
Je hebt ook gewoon een account systeem, je hebt alleen een nummer nodig om iemand toe te voegen... als je dat hebt gedaan zie je gewoon de Naam...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze geen account systeem maken. Maargoed 1code is iig al beter dan steeds andere codes zoals bij de DS.
Niemand is perfectquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:49 schreef Oksel het volgende:
Ik ben geen Monkey Ball fan.
wedden dat we in europa andere krijgen....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wiete dausjes![]()
Daar ben ik al aan het werken samen met een vriend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze geen account systeem maken. Maargoed 1code is iig al beter dan steeds andere codes zoals bij de DS.
Wit hoesje: Confirmedquote:
Nee, duhquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef Cubewoods het volgende:
Hoop dat die EU doosjes niet ook zo dik zijn
Waarom zou Nintendo standaard dikkere DVD doosjes gebruiken. Dat deeden ze toch ook niet met de Gamecube?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef Cubewoods het volgende:
Hoop dat die EU doosjes niet ook zo dik zijn
Is juist handigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wit hoesje: Confirmed![]()
En de zelfde saaie zeikant als die van de DS games![]()
Dit spel is meer van wat de Wii kanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Cool_Runner het volgende:
ik vind die poppetjes wel heel erg simpel gedaan
Meen je dat nou echt..... ik heb dat zelf totaal niet. Geen enkele game behalve Zelda, Metroid en Mario interesseren me eigenlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:23 schreef s0ul het volgende:
Hoe zit het nou met Excite Tuck ? wel of niet op 8 december ? Keek er anders wel naar die titel uit
Bij mij precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excite truck is weer een van die racegames die mij leuk lijken. Na Mario Kart, F Zero, Destruction Derby en Burnout de vijfde
Lees: Er staat Nintendo op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excite truck is weer een van die racegames die mij leuk lijken. Na Mario Kart, F Zero, Destruction Derby en Burnout de vijfde
Tja, dan moet je wachten tot ie budget isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:09 schreef Frankeinstein het volgende:
Gaat Exitetruck gewoon voor de volle mep verkocht worden eigenlijk? Hij lijkt me wel leuk, maar ik zou er geen 50/60 euro voor betalen.
dat ga ik ook zeker doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wachten tot ie budget is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |