Daar ben ik al aan het werken samen met een vriend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze geen account systeem maken. Maargoed 1code is iig al beter dan steeds andere codes zoals bij de DS.
Wit hoesje: Confirmedquote:
Nee, duhquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef Cubewoods het volgende:
Hoop dat die EU doosjes niet ook zo dik zijn
Waarom zou Nintendo standaard dikkere DVD doosjes gebruiken. Dat deeden ze toch ook niet met de Gamecube?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:22 schreef Cubewoods het volgende:
Hoop dat die EU doosjes niet ook zo dik zijn
Is juist handigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wit hoesje: Confirmed![]()
En de zelfde saaie zeikant als die van de DS games![]()
Dit spel is meer van wat de Wii kanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:19 schreef Cool_Runner het volgende:
ik vind die poppetjes wel heel erg simpel gedaan
Meen je dat nou echt..... ik heb dat zelf totaal niet. Geen enkele game behalve Zelda, Metroid en Mario interesseren me eigenlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:23 schreef s0ul het volgende:
Hoe zit het nou met Excite Tuck ? wel of niet op 8 december ? Keek er anders wel naar die titel uit
Bij mij precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excite truck is weer een van die racegames die mij leuk lijken. Na Mario Kart, F Zero, Destruction Derby en Burnout de vijfde
Lees: Er staat Nintendo op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excite truck is weer een van die racegames die mij leuk lijken. Na Mario Kart, F Zero, Destruction Derby en Burnout de vijfde
Tja, dan moet je wachten tot ie budget isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:09 schreef Frankeinstein het volgende:
Gaat Exitetruck gewoon voor de volle mep verkocht worden eigenlijk? Hij lijkt me wel leuk, maar ik zou er geen 50/60 euro voor betalen.
dat ga ik ook zeker doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wachten tot ie budget is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |