ja hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:49 schreef sanger het volgende:
@ Buzzer, kun je Vonkenboer topic naar K&W schoppen dan?
quote:
en ik hou nog steeds van je heur.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:
En dat in tijden van woeste oorlog.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Topic opgeruimd
Wat ik heb weggehaald is niet de bedoeling, dus niet meer terugplaatsen. Gewoon even de TT L-E-Z-E-N svp
ik niet en ik sta nog steeds volledig achter het slotjequote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef Daniel.J het volgende:
Ok, dit vind ik echt een sneue actie.
Ruim dan even het topic op ofzo, maar nee laten we meedoen met de meute....geweldige mod weer hoor..
Een held van het volk, gezicht van het verzet.
Ik wil graag dit topic opgeschoond en weer open, zonodig verplaatst naar POL aangezien GC blijkbaar ONZ2 is.
Groeten.
ik weet best dat je hem niet als zodanig hebt geopend, en dat je ok die intentie niet hebt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
buzzer. het is helemaal geen allochtonen bashtopic. wat ken je me toch slecht. ik stel juist aan de kaak dat hooliganisme iets autochtoons is en dat daar schijnbaar 'allochtone' groepen als molukkers en surinamers bij aansluiten, is dat juist een teken dat autochtonen een slecht voorbeeld geven.
dit is geen cultureel relativisme, dit is kritiek op de eigen groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |